پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    تمام اطلاعات آیفون 14

    آیفون 14 - تمام شایعات و اخبارفاش شده تا کنون

     

    در اینجا اخباری است که ما تاکنون درباره آیفون 14 شنیده ایم.

     

    شایعات آیفون 14 در حال افزایش است و آیفون های جدید اپل می توانند بزرگترین تغییرات را در سال های اخیر به همراه داشته باشند. افشای اطلاعات تاکنون به طراحی جدید شیک‌تر، تراشه سریع‌تر A16 Bionic و دوربین اصلی جدید 48 مگاپیکسلی برای آیفون 14 پرو و پرو مکس اشاره دارد.

     

    خط تولید معمولی آیفون 14 نیز می تواند تغییر کند، زیرا انتظار می رود که مینی به نفع آیفون 14 مکس جدید 6.7 اینچی از بین برود. اما ما همچنین نگران هستیم که آیفون 14 در مقایسه با Pros (در تب جدید باز می شود) کاملاً خسته کننده باشد، زیرا ممکن است طراحی بسیار مشابه و احتمالاً حتی تراشه A15 Bionic سال گذشته را ارائه دهد.

     

     

     

    در اینجا چیزی است که تا به حال در مورد آیفون 14 شنیده ایم، چرا به نظر می رسد که یکی از بزرگترین محصولات اپل در سال 2022 است و ما دوست داریم از پرچمداران جدید ببینیم. اگر فقط در مورد سری Pro

     

    آخرین شایعات آیفون 14 (به روز رسانی 8 آگوست)

     

    اپل می تواند آیفون 14 را زودتر از حد انتظار در اولین سه شنبه ماه سپتامبر عرضه کند، نه یک هفته دیرتر به طور معمول.

    ظاهراً فیلمبرداری مراسم معرفی آیفون 14 آغاز شده است.

    ما 6 دلیل را فهرست می کنیم که آیفون 14 می تواند در برابر آیفون 14 پرو مقاومت کند.

    Ice Universe که معمولاً اطلاعات دقیقی دارد، چیزی که به نظر می‌رسد محافظ صفحه نمایش آیفون 14 پرو باشد را به اشتراک گذاشته است و طراحی جدید بدون بریدگی را نشان می‌دهد.

    یک افشاکننده آیفون 14 جزئیات زیادی را (در برگه جدید باز می‌کند)، از جمله رنگ‌های آیفون 14 و آیفون 14 پرو، نمایشگر همیشه روشن و موارد دیگر را به اشتراک گذاشته است.

     

     

    با توجه به همه شایعات تا کنون، ما فکر می کنیم که 13 سپتامبر تاریخ عرضه آیفون 14 خواهد بود. با توجه به شروع ظاهراً فیلمبرداری اپل برای اولین آیفون 14، مطمئناً به نظر می رسد که در یک ماه آینده شاهد این گوشی جدید خواهیم بود.

     

    پس از آن، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که پیش‌سفارش‌های طیف آیفون 14 در روز جمعه پس از رویداد اپل، یعنی 16 سپتامبر، با گوشی‌های یک هفته بعد، احتمالاً در جمعه 23 سپتامبر، منتشر شود. رویداد اپل

     

    در همه اینها یک چروک وجود دارد و دلیل آن این است که آیفون 14 پلاس/مکس ممکن است از برنامه عقب بماند و در نتیجه ممکن است به تاخیر بیفتد. این احتمالاً به این معنی است که همزمان با سایر گوشی‌های آیفون 14 عرضه می‌شود، اما می‌تواند کمی بعد از سه گوشی دیگر عرضه شود. اپل قبلاً نسخه‌های سرسام‌آوری را برای آیفون‌های خود انجام داده است، بنابراین این امر فراتر از قلمرو تخیل نخواهد بود.

     

    علاوه بر این، مینگ-چی کو، تحلیلگر اپل گزارش داد که اخیراً دریافته است که "برخی از تامین کنندگان پنل و حافظه آیفون 14 با مشکلات تامین مواجه شده اند"، اما او خاطرنشان کرد که این موضوع تاثیر زیادی بر عرضه کلی مدل های آیفون 14 نخواهد داشت. زیرا "تامین کنندگان دیگر می توانند شکاف عرضه را پر کنند."

     

    با در نظر گرفتن این موضوع، عرضه حالت‌های استاندارد آیفون 14 و آیفون 14 پرو باید در زمان راه‌اندازی تلفن‌ها کاملاً ثابت باشد. برخی از مدل‌های محبوب ممکن است زمان انتظار کمی طولانی‌تر از مدل‌های دیگر داشته باشند، اما ما پیش‌بینی نمی‌کنیم که تاخیرهای زیادی وجود داشته باشد. اعتماد به نفس ما زمانی تقویت شد که اپل اعلامیه درآمد سه ماهه سوم خود را در پایان جولای انجام داد و هیچ هشداری در مورد تاخیر در عرضه محصول صادر نکرد - نشانه خوبی است که همه چیز در مسیر درست است.

     

    عجیب است، یک شایعه جدید اکنون می گوید اپل می تواند برنامه معمول خود را تا یک هفته افزایش دهد و آیفون جدید را در 6 سپتامبر رونمایی کند. این بعید به نظر می رسد زیرا این روز بعد از روز کارگر است که باعث ایجاد انواع مشکلات برای آماده سازی رویداد می شود. . با این حال، اگر اپل بخواهد به مشتریان بالقوه زمان بیشتری برای پیش‌سفارش آیفون بدهد (همانطور که منبع همچنان می‌گوید سفارش‌ها در 16 سپتامبر باز می‌شوند)، این راه خوبی برای انجام این کار بدون ایجاد اختلال در برنامه‌های بعدی خواهد بود.

     

    در مورد قیمت، افشاگر تا حدودی قابل اعتماد LeaksApplePro ادعا کرده است که سه مدل از چهار مدل آیفون 14 افزایش قیمت دارند.

     

    انتظار می‌رود آیفون ۱۴استاندارد ۷۹۹دلار قیمت داشته باشد (همچنین با ادعای افشاکننده توییتر Dohyun Kim (در برگه جدید باز می‌شود) پشتیبانی می‌شود) و قیمت آیفون ۱۴مکس جدید ۸۹۹دلار است. اما آیفون 14 پرو ممکن است به 1099 دلار برسد که یک افزایش 100 دلاری نسبت به آیفون 13 پرو 999 دلاری است. و آیفون 14 پرو مکس نیز ممکن است افزایش مشابهی داشته باشد و قیمت آن به 1199 دلار برسد. این جهش نسبتاً قابل توجه در قیمت راه اندازی مطمئناً کیف پول را تحت تأثیر قرار می دهد، بنابراین امیدواریم که درست نباشد.

     

    یک افشاگر جداگانه، Shadow_Leak در توییتر، همچنین اشاره کرده است که قیمت آیفون 14 پرو معمولی 1099 دلار خواهد بود (در تب جدید باز می شود). همین موضوع برای @TheGalox_ نیز صدق می‌کند، که ادعا می‌کند هر دو آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس 100 دلار بیشتر قیمت خواهند داشت (در تب جدید باز می‌شود). بنابراین مطمئناً این امکان وجود دارد که Pros امسال هزینه بیشتری داشته باشد.

     

    اگر در حصار بین آیفون 14 و آیفون 13 هستید، ما دلایلی را برای خرید آیفون 13 در حال حاضر در مقایسه با انتظار برای آیفون 14 جمع آوری کرده ایم (در تب جدید باز می شود).

     

    علاوه بر این، زمانی که یک آیفون جدید وارد بازار می‌شود، اغلب به معنای پایان خط آیفون‌های قدیمی‌تر است، با آیفون 13 مینی احتمالاً گوشی‌هایی که از سری گوشی‌های هوشمند اپل حذف می‌شوند. به این ترتیب، ما بررسی کردیم که آیفون‌ها می‌توانند با عرضه آیفون 14 متوقف شوند.

     

     

    آیفون 14 مکس جایگزین آیفون 14 مینی می شود

    تمامی شایعات تا کنون حاکی از جایگزینی آیفون مینی با آیفون 14 مکس/پلاس 6.7 اینچی بزرگتر است.

     

    آیفون 12 مینی و آیفون 13 مینی نتوانستند موفقیت های چشمگیری برای اپل باشند، زیرا مردم ظاهراً گوشی های با صفحه نمایش بزرگ تر را ترجیح می دهند. به این ترتیب، یک آیفون 6.7 اینچی چنین دستگاهی را ارائه می‌کند اما نیازی به پرداخت پول آیفون پرو مکس از طرفداران اپل ندارد. به این ترتیب، ما فکر می‌کنیم که آیفون 14 مکس می‌تواند هیجان‌انگیزترین گوشی اپل در سال باشد و گوشی جدیدی که در پاییز پیشی می‌گیرد.

     

    مقایسه آیفون 14 با آیفون 14 مکس 

    توجه داشته باشید که آیفون 14 مکس ممکن است با نام دیگری معرفی شود. Leaker Lanzuk ادعا می کند که اپل تلفن 6.7 اینچی سطح پایه خود را آیفون 14 پلاس می نامد. هیچ توضیحی داده نشده است، اما نامیدن گوشی جدید آیفون 14 پلاس از سردرگمی با آیفون 14 پرو مکس جلوگیری می کند. تا زمانی که منابع بیشتری از آیفون 14 پلاس پشتیبانی نکنند، ما همچنان از این گوشی به عنوان آیفون 14 مکس یاد می کنیم. 

    کنار گذاشتن آیفون 13 مینی تنها تغییر بزرگی نیست که در مقایسه با آیفون 14 انتظار می رود. مقایسه آیفون 14 در مقابل آیفون 13 را برای همه بزرگترین تفاوت های شایعه شده تا کنون ببینید.

     

     

    طراحی آیفون 14

    با توجه به Jon Prosser و ویدیوی Front Page Tech او، آیفون 14 شبیه آیفون 12 است که با آیفون 4 تلاقی کرده است، از این نظر که با لبه های صاف می چسبد. اما این لبه‌ها می‌توانند شامل یک دکمه بی‌صدا و گروهی از دکمه‌های گرد برای تنظیم صدا مرکزی باشند که به آیفون 4 بازمی‌گردد.

     

    ظاهراً، کناره‌های آیفون 14 می‌تواند از تیتانیوم ساخته شده باشد که می‌تواند آن را محکم‌تر و قوی‌تر از آیفون‌های قبلی کند، در حالی که پشت آن روکش شیشه‌ای را حفظ می‌کند اما ظاهراً روکشی شبیه ساتن دارد.

      

    برخی از شماتیک‌هایی که نشان می‌دهند مدل‌های آیفون 14 پرو با آرایه دوربین برجسته‌تر در آیفون 14 پرو حتی بزرگ‌تر هستند، و مینگ-چی کو ادعا می‌کند که ماژول بزرگ‌تری برای قرار دادن دوربین 48 مگاپیکسلی مورد نیاز است، به نظر نمی‌رسد آیفون استاندارد باشد. 14 مجموعه‌ای از دوربین‌ها را با پنل پشتی خود همسطح خواهد داشت.

     

    برخی شایعات حاکی از آن است که آیفون 14 در نهایت ناچ نمایشگر را از بین می برد. اما همانطور که مطرح می شود، اکنون به نظر می رسد که فقط آیفون 14 پرو بدون بریدگی خواهد بود و ترکیبی از یک بریدگی دوربین دایره ای و یک بریدگی قرص شکل در کنار آن برای نگه داشتن سنسورهای Face ID را انتخاب می کند. ممکن است حاشیه‌های آن نیز کاهش یافته باشد که باعث می‌شود نمایشگر بزرگ‌تر به نظر برسد.

     

    این شایعات با آنچه به نظر می رسد یک عکس زنجیره تامین لو رفته است که پنل های نمایشگر هر چهار مدل آیفون 14 را نشان می دهد، اعتبار بیشتری پیدا کرد. در حالی که به نظر می رسد آیفون 14 و آیفون 14 مکس برای حفظ بریدگی نمایشگر آماده شده اند، به نظر می رسد آیفون 14 پرو و ​​آیفون 14 پرو مکس بریدگی را به نفع ترکیبی از بریدگی قرص شکل در کنار آنچه که به نظر می رسد پانچ است، از بین برده اند. دوربین یا سنسور سوراخ

      

    مشابه Pro، MySmartPrice همچنین رندرهای CAD آیفون 14 معمولی را به دست آورد. ما فرض می کنیم که آیفون 14 مکس نیز دارای همان طراحی در بدنه ای با صفحه نمایش 6.7 اینچی خواهد بود.

     

    همانطور که می بینید، این رندرها با آیفون 13 که اکنون داریم تفاوت چندانی ندارند. ناچ همچنان باریک تر است و دوربین های عقب به صورت مورب روی هم قرار گرفته اند. در واقع، ما را به این فکر می‌کند که واقعاً چه چیزی در مورد آیفون 14 متفاوت است.

      

    افشاگر مکس واینباخ، که سابقه تاریخی خوبی دارد، شماتیک های ادعایی را برای آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس منتشر کرد. هر دو گوشی 0.2 میلی متری ضخیم تر با برآمدگی دوربین بزرگتر را نشان می دهند. به اندازه کافی جالب توجه است، شماتیک ها نشان می دهند که آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس از نظر ارتفاع و عرض چندان با مدل های قبلی خود تفاوت ندارند. این شماتیک‌ها همچنین برش‌های سوراخ‌دار/قرص‌شکل جدید را نشان می‌دهند.

     

    با در نظر گرفتن این شماتیک ها، Madmix هنرمند CAD رندرهایی ایجاد کرد که نمای کاملی از iPhone 14 Pro در اندازه واقعی آن ارائه می دهد. اینها نشان می دهد که نمایشگر بدون ناچ احتمالاً چه شکلی خواهد بود، اما همچنین این تصور را برای ما به جای می گذارد که با انتخاب نکردن این طراحی، آیفون 14 استاندارد ممکن است کمی کم رنگ شود.

     

    با نزدیک شدن به عرضه مورد انتظار گوشی‌ها، Ice Universe اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است که شبیه محافظ صفحه نمایش آیفون 14 پرو است (در تب جدید باز می‌شود). اینها دوباره بریدگی های قرص و سوراخ پانچ را در جلو نشان می دهند که جایگزین بریدگی می شوند.

      

    هیچ نشانه ای از چنین تغییری در طراحی آیفون 14 یا آیفون 14 مکس شایعه شده وجود ندارد – بنابراین به نظر می رسد وزن شواهد به طور فزاینده ای به باقی ماندن ناچ در این مدل ها اشاره می کند.

      

    رنگ های ایفون 14

    برای گزینه‌های رنگی، یک منبع گفته است که طبق معمول گزینه‌های رنگی Midnight، Starlight و Product RED وجود خواهد داشت، با آبی فعلی با آبی آسمانی روشن‌تر و یک گزینه بنفش جدید جایگزین می‌شود. با این حال این نشت از آن زمان حذف شده است. ، بنابراین قضاوت در مورد قابل اعتماد بودن آن دشوار است. با این حال، این رندر آیفون 14 پرو به رنگ بنفش، از هنرمند سوتا (در تب جدید باز می شود)، نشان می دهد که این رنگ بنفش در واقعیت چگونه به نظر می رسد.

     

    در ماه مه، MacRumors (در برگه جدید باز می شود) وضعیت شایعات رنگی آیفون 14 تا کنون را خلاصه کرد، با اضافه شدن گزینه بنفش اساسی ترین تغییر. در غیر این صورت، این گزارش دارای گزینه‌های سیاه، سفید، آبی و [محصول] قرمز است که بخش‌های فعلی آیفون 13 و آیفون 13 را تشکیل می‌دهند. (توجه داشته باشید که اپل شروع به نامیدن تلفن های سیاه و سفید خود به ترتیب "Midnight" و "Starlight" کرده است.) رنگ های صورتی و سبز این بار حذف خواهند شد.

     

    افشای اطلاعات جدیدتر از یک منبع آگاه آیفون 14، تمام رنگ های ممکن را برای آیفون 14 (در تب جدید باز می شود) و آیفون 14 پرو فاش کرد. آیفون 14 در رنگ های سبز، بنفش، آبی، مشکی، سفید و قرمز عرضه خواهد شد. در حالی که آیفون 14 پرو برای رنگ های بنفش، سبز، نقره ای و گرافیت در نظر گرفته شده است.

     

     

    نمایشگر آیفون 14

    ما انتظار تغییر در محدوده آیفون 14 را داریم، زیرا طبق گزارش ها شاهد خواهیم بود که آیفون 14 و آیفون 14 پرو استاندارد با صفحه نمایش 6.1 اینچی و احتمالاً آیفون 14 پلاس و آیفون 14 پرو مکس با صفحه نمایش 6.7- عرضه می شوند. صفحه نمایش اینچی بنابراین دیگر خبری از مینی 5.4 اینچی نیست.

     

    اطلاعات فاش شده از Shadow_Leak ادعا می کند که آیفون 14 دارای صفحه نمایش 6.08 اینچی (گرد تا 6.1 اینچ) و آیفون 14 مکس دارای صفحه نمایش 6.68 اینچی (با گرد تا 6.7 اینچ) خواهد بود. این همان آیفون 13 و آیفون 13 پرو مکس است. اما نکته این است که مدل‌های Pro ممکن است کمی بزرگ‌تر شوند (به ترتیب به 6.12 اینچ و 6.69 اینچ) به دلیل حاشیه‌های جدید.

     

    با توجه به اینکه آیفون 13 پرو و ​​13 پرو مکس دارای نمایشگری با نرخ رفرش 120 هرتز هستند، بسیار خوب است که تمام مدل های آیفون 14 چنین صفحه نمایشی داشته باشند، احتمالاً از یک پنل LTPO یا تکاملی از فناوری صفحه نمایش استفاده می کنند که می تواند به همان اندازه کوچک شود. به عنوان 1 هرتز

     

    این استفاده از فناوری پنل به این معنی است که آیفون 14 پرو نمایشگر همیشه روشن دارد. مارک گورمن از بلومبرگ که مدت‌ها شایعه شده بود که یک ویژگی آتی برای آیفون‌های نسل بعدی خواهد بود، ادعا کرده است که آیفون 14 پرو بالاخره نمایشگر همیشه روشن خواهد داشت و از آن برای نمایش «آب‌وهوا، تقویم، سهام، فعالیت‌ها و سایر داده‌ها» استفاده می‌شود. صفحه قفل، با نرخ تازه سازی کم که به حفظ عمر باتری کمک می کند.

     

    امکان نمایش چنین محتوایی بر روی صفحه نمایش بدون نیاز به بیدار کردن گوشی، به آیفون های نسل بعدی در بهترین گوشی های اندرویدی کمک می کند. و اگر یاد گرفته باشیم که نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو ممکن است به سادگی کم رنگ شود (در برگه جدید باز می شود)، در حالی که ویجت ها به شکل طرح کلی سیاه و سفید و سیاه و سفید تبدیل می شوند. این در تئوری می تواند به شما امکان دسترسی کامل به صفحه قفل را بدهد که گویی تلفن روشن است.

     

    افشاکننده Jioriku از این ادعا پشتیبانی می کند (در برگه جدید باز می شود) و می گوید که نمایشگر همیشه روشن آیفون 14 پرو (AOD) تنظیمات صفحه قفل شما را منعکس می کند. این بدان معناست که ویجت‌ها و پیچیدگی‌های مشابهی خواهد داشت، و درز می‌گوید که AOD مانند حالت Nightstand اپل واچ عمل می‌کند.

     

    در حالی که کد موجود در نسخه بتای iOS 16 ظاهراً ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن را تأیید می کند، انتظار می رود آیفون 14 استاندارد به جای نمایشگر همیشه روشن، از گزینه ساده lift-to-wake استفاده کند. در عوض، آیفون 14 پرو با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​خود احتمالاً از هر ویژگی صفحه نمایش همیشه روشن پشتیبانی می کند.

     

    یک گزارش از The Elec (در برگه جدید باز می شود) می گوید که حداقل یک مدل آیفون 14 با صفحه نمایش LTPS مجهز شده است، که به این معنی است که یک پنل 60 هرتزی می تواند در اطراف بماند. گزارش های بعدی زنجیره تامین تنها این ایده را تقویت کرده است که آیفون 14 استاندارد ممکن است نمایشگر با طراوت سریع را از دست بدهد.

     

    اما شایعه‌ای جدیدتر حاکی از آن است که مدل‌های استاندارد آیفون 14 به نمایشگری با نرخ رفرش 90 هرتز مجهز هستند. این نرخ تازه سازی 120 هرتزی کاملاً سریع نیست که ما می خواهیم ببینیم، اما نسبت به پنل 60 هرتزی پیشرفت قابل توجهی خواهد بود. اطلاعاتی دیگر این شایعه مشخصات ناامید کننده را تأیید می کند.

     

    گزارش دیگری از The Elec نشان می دهد که آیفون 14 و آیفون 14 مکس دارای صفحه نمایش OLED با کیفیت پایین تری خواهند بود. این گزارش می گوید که سامسونگ دیسپلی از نمایشگرهای OLED قدیمی M11 خود برای آیفون 14 6.1 اینچی و آیفون 14 مکس/پلاس 6.7 اینچی استفاده خواهد کرد. نمایشگرهای نسل جدید سری M12 تنها برای آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس رزرو می شوند. این ممکن است تفاوت زیادی نداشته باشد، اما همچنان ناامید کننده است.

     

     

    تاچ آیدی آیفون 14

    یکی از مهم ترین تغییرات آیفون 14 نسبت به نسخه های قبلی خود، بازگشت تاچ آیدی است. فقط به جای اینکه در دکمه پاور ادغام شود، ظاهراً در زیر نمایشگر آیفون 14 تعبیه می شود، دقیقاً مانند بسیاری از سنسورهای اثر انگشت در بهترین تلفن های اندرویدی.

     

    اما هیئت منصفه هنوز درباره احتمال این موضوع صحبت نمی کند. تحلیلگر Ming Chi-Kuo معتقد است که تا چند سال دیگر آیفونی با Touch ID یا Face ID زیر نمایشگر وجود نخواهد داشت. این امر بسیار ناامیدکننده بود، زیرا در این زمان‌های پوشیدن ماسک، داشتن جایگزینی برای Face ID بسیار مفید است.

     

    اما با iOS 15.4، اپل آن را طوری ساخته است که Face ID می تواند یک کاربر قانونی را حتی زمانی که ماسک زده است تشخیص دهد. به طور قابل توجهی خوب کار می کند، به این معنی که اپل ممکن است نیاز به بیومتریک های اثر انگشت محور را دور زده باشد.

     

     

    دوربین های آیفون 14

    ما شروع به شنیدن چیزهای بیشتری در مورد دوربین های آیفون 14 کرده ایم و شایعات بسیار جالب می شوند. یکی از گزارش‌های مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی را برای مدل‌های آیفون 14 پرو نشان می‌دهد که جهشی بزرگ از دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 13 است. TrendForce، یک شرکت تحقیقاتی تایوانی، از شایعه دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی پشتیبانی می‌کند. ، نشان می دهد که مگاپیکسل یک بار دیگر برای اپل اهمیت دارد - حداقل در مورد تلفن های پرو این شرکت.

     

    اما یک فروشنده معمولی اپل، مدل‌های استاندارد آیفون 14 را به دوربین‌های 12 مگاپیکسلی مجهز می‌کند و تنها مدل‌های پرو انتظار دارند که دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی داشته باشند.

     

    هرچه دقیق باشد، سنسور اصلی بزرگتر مورد استقبال قرار خواهد گرفت. اما ما به ویژه به لنزهای تله فوتو بهبود یافته علاقه مند هستیم، زیرا آیفون از لنزهایی مانند Samsung Galaxy S21 عقب مانده است. در واقع، اگر اپل از Galaxy S21 Ultra الهام بگیرد و یک دوربین تله فوتو ثانویه با چیزی شبیه زوم اپتیکال 10 برابر را انتخاب کند، بسیار زیبا خواهد بود.

     

    یکی از پتنت‌های اپل به کار اپل بر روی یک دوربین زوم به سبک پریسکوپ اشاره می‌کند (در تب جدید باز می‌شود)، که می‌تواند راه خود را به آیفون 14 یا حداقل مدل‌های پرو باز کند. با این حال، مینگ چی کو اکنون می گوید که دوربین پریسکوپ تا آیفون 15 در سال 2023 ظاهر نمی شود.

     

    در به‌روزرسانی جدیدتر Kuo، همه مدل‌های آیفون 14 به دوربین جلو ارتقا یافته مجهز شده‌اند که قرار است از دیافراگم بازتر (f/1.9 در مقابل f/2.2 در آیفون فعلی) بهره ببرند. لنزهای جزئی (از لنزهای 5 قسمتی) و فوکوس خودکار داخلی. اینها با هم به گرفتن عکس و ویدیوهای روشن‌تر کمک می‌کنند، در حالی که در فوکوس راحت‌تر و با اعوجاج کمتری در تصویر باقی می‌مانند.

     

    Kuo همچنین اخیراً گزارش داد که اپل به دلیل اینکه لنز فعلی از مشکلات کیفی با "Coating-Crack" رنج می برد، تامین کننده لنز را تغییر داده است. ظاهرا اپل سفارش 10 میلیون دستگاهی خود را به تامین کننده جدیدی به نام لارگان منتقل کرده است.

     

    برای اطلاعات بیشتر، خلاصه دوربین آیفون 14 ما را برای همه شایعات و فاش‌های بزرگ ببینید.

     

     

    مشخصات آیفون 14، عمر باتری و شارژ

    مجموعه ای از شایعات تاکنون حاکی از آن است که آیفون 14 از تراشه A15 Bionic استفاده می کند، در حالی که انتظار می رود حالت های iPhone 14 Pro یک تراشه جدید A16 را دریافت کنند. مینگ چی کو از شایعات مربوط به تراشه حمایت کرده و اضافه کرده که اپل قصد دارد مدل‌های آیفون 14 پرو بیشتری را نسبت به آیفون 14 استاندارد عرضه کند.

     

    اگر به میزان قدرت اضافی A16 علاقه مند هستید، برخی از معیارهای فاش شده است که می تواند به ما سرنخی بدهد. با این حال، ما استدلال می کنیم که A15 Bionic آنقدر قدرتمند است که وجود آن در آیفون 14 چیز بدی نخواهد بود، و شما باید مدل های استاندارد آیفون 14 را صرفاً به این دلیل که فاقد ارتقاء سیلیکونی هستند، کنار بگذارید.

     

    Kuo ادعا می کند که هر چهار مدل آیفون 14 دارای 6 گیگابایت رم هستند که نسبت به 4 گیگابایت در آیفون 13 و آیفون 13 مینی افزایش یافته است. با این حال، مدل‌های پایه از رم LPDDR4X مانند آیفون 13 فعلی استفاده می‌کنند، در حالی که مدل‌های Pro ظاهراً رم LPDDR5 سریع‌تر و کارآمدتری خواهند داشت.

     

    این شایعات با گزارشی که ادعا می‌کرد 3 فروشنده برتر حافظه در جهان، Samsung Electronics، SK Hynix و Micron Technology در حال آماده شدن برای تولید حافظه برای طیف جدید آیفون 14 هستند، با مدل‌های استاندارد و Max/Plus دارای رم LPDDR4X هستند، اعتبار بیشتری پیدا کرد. و جفت مدل آیفون 14 پرو با رم LPDDR5.

     

    در بخش فضای ذخیره سازی، انتظار داریم اپل به گزینه هایی که برای آیفون 13 در نظر گرفته است، ادامه دهد که از 128 گیگابایت شروع می شود و برای مدل های پرو تا 1 ترابایت می رسد.

     

    با این حال، شایعه ای حاکی از آن است که آیفون 14 دارای 2 ترابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. با توجه به اینکه هیچ گوشی سامسونگ این مورد را ارائه نمی دهد، و آنها قبلا سخاوتمندانه در زمینه فضای ذخیره سازی عمل کرده اند، ما نسبت به آیفونی که تا به امروز بیشترین فضای ذخیره سازی را در گوشی های هوشمند داشته باشد، شک داریم.

     

    یک یادداشت تحلیلگر جداگانه از جف پو می گوید که آیفون 14 و 14 مکس با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی و آیفون 14 پرو مکس با 256 گیگابایت حافظه شروع می شود. مورد دوم قابل باور است اما اولی نه، زیرا نیمی از فضای ذخیره سازی آیفون 13 معمولی است.

     

    بر اساس ادعای تحلیلگر Emma Mohr-McClune از GlobalDate، اپل همچنین می‌تواند نسخه ای از آیفون 14 را که فقط دارای سیم کارت است راه اندازی کند. این اقدام جذابیت آیفون را در میان کاربرانی که به قابلیت‌های دو سیم‌کارت نیاز دارند، مانند کاربران تجاری و مسافران خارج از کشور، تقویت می‌کند.

     

    منبعی از Weibo با ادعای اطلاع از ظرفیت باتری خانواده آیفون 14 نشان می دهد که همه مدل ها به جز آیفون 14 پرو مکس اندکی افزایش سایز خواهند داشت. 14 پرو مکس در واقع کمی کوچک می شود، اما امیدواریم به اندازه ای نباشد که بر عمر باتری کلی گوشی تأثیر بگذارد.

     

     

    آیفون 14 5G و اتصال ماهواره ای

    این احتمال وجود دارد که آیفون 14 به مودم 5G ساخته شده توسط اپل، پس از تصاحب تجارت مودم اینتل توسط اپل، مجهز شود. احتمالاً این امر به اپل کنترل بیشتری بر عملکرد 5G و تأثیر عمر باتری می دهد، اما ممکن است سال آینده با آیفون 15 رونمایی شود.

     

    طبق گزارش‌ها، اپل در حال برنامه‌ریزی برای تجهیز آیفون‌های جدید به یک تراشه 5G جدید است که می‌تواند منجر به مصرف انرژی کمتر در عین حفظ عملکرد خوب شود. گزارش اخیر اقتصادی روزانه تایوان نشان داد که TSMC (شرکت تولید نیمه هادی تایوان) ظاهراً سفارشات تراشه 5G اپل را برای سری آیفون 14 آینده خود دریافت کرده است.

     

    گفته می‌شود تراشه‌های فرکانس رادیویی بر اساس فرآیند تولید 6 نانومتری تولید می‌شوند، که می‌تواند به تامین‌کننده اجازه دهد تراشه‌ای را که از نظر فیزیکی کوچک‌تر است، و در نتیجه مصرف انرژی کاهش می‌یابد، بدون اینکه عملکرد را به خطر بیندازد.

     

    علاوه بر این، یک تراشه 5G که از نظر اندازه کوچکتر است نیز می‌تواند فضای بیشتری را برای اپل ایجاد کند تا باتری بزرگ‌تری را درون آن قرار دهد. بنابراین همراه با بهره وری بهتر انرژی، تراشه توصیف شده می تواند عمر باتری کلی گوشی را بهبود بخشد.

     

    وقتی صحبت از مودم های 5G شد، کوالکام مودم جدید X70 خود را در MWC 2022 معرفی کرد. اما با توجه به تاریخ عرضه پیش بینی شده در اواخر سال 2022، بعید است که آیفون 14 شاهد این فناوری جدید باشد که انتظار می رود پیشرفت بزرگی نسبت به نسل فعلی باشد. مودم X65.

     

    در حالی که ما در مورد موضوع اتصال هستیم، یک شایعه قدیمی آیفون 13 دوباره مطرح شده است - اینکه آیفون توانایی اتصال به شبکه های ماهواره ای را به دست می آورد تا کاربران بتوانند در صورت در دسترس نبودن شبکه های تلفن همراه به خدمات اضطراری پیامک ارسال کنند. این ویژگی به آیفون 13 راه پیدا نکرد، اما اکنون کارشناسان می گویند که مدل های آیفون 14 می توانند اتصال ماهواره ای را اضافه کنند، زیرا اپل به دنبال تقویت ویژگی های اضطراری تلفن های خود است.

      

    آیفون 14 USB-C

    رها کردن پورت لایتنینگ و استفاده از USB-C شایعه ای عادی برای چندین نسل آیفون بوده است، و برای مدتی به نظر می رسید که ممکن است در مورد آیفون 14 این اتفاق بیفتد. افشاگران متعدد ادعا کرده بودند که آیفون 14 پرو با USB-C عرضه می شود. و منطقی به نظر می رسد که آیفون 14 استاندارد نیز از همین روش پیروی کند.

     

    متأسفانه، احتمالاً می‌توانید آیفون 14 را به لیست دستگاه‌های اپل اضافه کنید که شایعه می‌شد فقط برای حفظ لایتنینگ به USB-C منتقل می‌شوند. Leaker LeaksApplePro ادعا می کند USB-C با مدل های آیفون 14 پرو همراه نخواهد بود، در عوض انتظار دارد اپل نسخه ارتقا یافته لایتنینگ را با سرعت انتقال داده مانند USB 3.0 انتخاب کند.

     

    مینگ چی کو اکنون می گوید که یک آیفون USB-C در راه است، اما تا اواخر سال 2023. به عبارت دیگر آیفون 15 ممکن است USB-C دریافت کند، اما اگر راست می گوید، آیفون 14 این کار را نخواهد کرد. بلومبرگ همچنین اشاره کرده است که سال 2023 سال USB-C و آیفون است و اپل دستگاه‌های آزمایشی و شارژر جدیدی را در انتظار عرضه آیفون 15 در سال آینده انجام می‌دهد.

     

    آیفون 14: نرم افزار

    با فرض اینکه اپل به الگوی استفاده شده در بخش عمده یک دهه پایبند باشد، آیفون 14 با نسخه جدیدی از نرم افزار iOS اپل در پاییز عرضه خواهد شد. از آنجایی که ما در حال حاضر در iOS 15 هستیم، نسخه بعدی به طور قطع iOS 16 خواهد بود.

     

    ما اکنون می دانیم که پس از پیش نمایش اپل از iOS 16، چه ویژگی هایی را در آیفون 14 انتظار داریم. علاوه بر قابلیت افزودن ویجت ها به صفحه قفل (پیش ساز پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن که برای آیفون 14 پرو شایعه شده است)، نسخه جدید نرم‌افزار قابلیت ویرایش پیام‌ها را پس از ارسال، اصلاح نقشه‌ها و کیف پول، ویژگی بررسی ایمنی و موارد دیگر را اضافه می‌کند.

     

    اگر می خواهید نگاهی اجمالی به ویژگی های در نظر گرفته شده برای آیفون 14 داشته باشید، می توانید این ماه نسخه بتای عمومی iOS 16 را دانلود کنید.

      

    آیفون 14 در مقابل آیفون 14 پرو

    بر اساس همه شایعات تاکنون، به نظر می رسد که آیفون 14 پرو و ​​پرو مکس می توانند در لیگ خودشان باشند. ما این را می گوییم زیرا فقط از حرفه ای ها انتظار می رود بار دیگر زوم تله فوتو را ارائه دهند. اما همچنین به این دلیل که آیفون 14 پرو جدید دارای تاچ آی‌دی درون صفحه‌نمایش است که بریدگی را با نمایشگر سوراخ‌دار عوض می‌کند.

     

    علاوه بر این، مدل‌های آیفون 14 پرو ظاهراً دارای دوربین اصلی بسیار واضح‌تر با رزولوشن 48 مگاپیکسل خواهند بود که بالاتر از دوربین 12 مگاپیکسلی مورد انتظار برای آیفون 14 معمولی خواهد بود. و این امکان وجود دارد که به جای آن فقط آیفون 14 پرو از اتصال USB-C برخوردار شود. از یک پورت لایتنینگ

     

    آیفون 14 پرو ممکن است از سیلیکون A16 Bionic استفاده کند، در حالی که شایعه شده است که آیفون 14 دارای تراشه قدیمی A15 Bionic است که آن را تامین می کند.

     

    با این حال، تحلیلگر جف پو معتقد است که اپل می تواند این بار به هر چهار مدل آیفون 14 صفحه نمایش 120 هرتزی بدهد و هر چهار مدل می تواند دارای 6 گیگابایت رم باشند.

     

    مقایسه آیفون 14 و آیفون 14 پرو ما را برای اطلاعات بیشتر در مورد تفاوت های شایعه شده و همچنین افکار ما در مورد اینکه چگونه آیفون 14 پرو آیفون 14 را شکست می دهد و چرا هنوز نادیده گرفتن آیفون 14 اشتباه است، ببینید.

     

    آیفون 14: آنچه ما دوست داریم ببینیم

    ما شایعات آیفون 14 را بر اساس اینکه کدام شایعات برای گوشی های پاییزی اپل ضروری هستند، رتبه بندی کرده ایم. اما در اینجا خلاصه ای از چیزی است که امیدواریم در زمان ظاهر شدن آیفون 14 ببینیم. و اکنون که آیفون SE (2022) عرضه شده است، در اینجا به چه چیزی اشاره شده است

     

     

    طراحی تازه: رندرهای Prosser از آیفون 14 ظاهر نسبتاً جذابی را به نمایش می گذارد. اما این یک جهش بزرگ در زیبایی شناسی طراحی صنعتی اپل نیست. مسلما، اپل برخی از زیباترین گوشی‌های اطراف را می‌سازد، اما می‌خواهیم ببینیم که آیا می‌تواند طراحی گوشی را بیشتر کند. شاید طیف آیفون 14 می تواند شامل گوشی تاشو آیفون Flip باشد که بسیار شایعه شده است.

     

    بدون بریدگی: آیفون 14 می تواند با صفحه نمایش بدون ناچ عرضه شود و امیدواریم همه شایعاتی که می شنویم درست باشند. ما هم دوست داریم یک دوربین زیر نمایشگر ببینیم تا زمانی که روی تصویربرداری یا عملکرد Face ID تأثیری نداشته باشد.

     

    تاچ آیدی: ما مطمئن هستیم که اپل تاچ آیدی را برای آیفون 14 باز می گرداند، حتی اگر این کار از طریق سنسور درون نمایشگر اتفاق نیفتد. شاید دکمه پاور نصب شده در کنار، حسگر Touch ID مانند آنچه در iPad Air        وجود دارد، در آن ادغام شده باشد.

     

    ویژگی‌های هوشمندتر: در حالی که تراشه‌های سری A اپل همیشه نیروگاه‌ها بوده‌اند، ما می‌خواهیم ببینیم که اپل بیشتر به جنبه‌های هوش مصنوعی متمایل می‌شود، دقیقاً مانند Google Pixel 6 که قرار است با تراشه Tensor خود انجام دهد. به این ترتیب می‌توانیم سیری هوشمندتر و پاسخگوتر برای رقابت با Google Assistant داشته باشیم و همچنین ویژگی‌های هوشمندتری داشته باشیم که داده‌ها یا سرویس‌هایی را که کاربران آیفون 14 می‌خواهند به‌طور واضح‌تر ارائه می‌کنند.

     

    قابلیت‌های دوربین قاتل: آیفون 13 پرو مکس یکی از بهترین تلفن‌های دوربین مداربسته را ارائه می‌کند، اما ما می‌خواهیم اپل فناوری و سخت‌افزار دوربین خود را بیش از این پیش ببرد. همانطور که مطرح می شود، برتری بین Pro Max و گوشی هایی مانند Google Pixel 6 و Samsung Galaxy S21 Ultra زیاد نیست. با آیفون 14، ما دوست داریم اپل را با دوربین و تجربه عکاسی از گوشی ببینیم که کف را با رقبای اندرویدی پاک کند و آنها را مجبور کند که واقعاً بازی عکاسی خود را با گوشی های نسل بعدی خود ارتقا دهند. و گرفتن جلوی زوم نیز کمک خواهد کرد.

     

     

     

    شرکت پویاهمراه آرمان سعی کرد در این مقاله تمام اطلاعات و شایعات گوشی ایفون 14 را برای شما اطلاع رسانی کند  .

     

     

     

    امیدوارم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم.

     

    ارسال نظر