پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    هر آنچه که باید درباره Samsung Galaxy Z Fold 4 بدانید

    هر آنچه که باید درباره Samsung Galaxy Z Fold 4 بدانید

     گلکسی زد فولد 4 جدیدترین گوشی تاشو فوق العاده برتر سامسونگ است و ما تمام جزئیات را در اختیار دارد

      

    زمانی که سامسونگ برای اولین بار گلکسی فولد را در سال 2019 عرضه کرد، شبیه چیزی بود که تا به حال ندیده بودیم. سه نسل بعد، سامسونگ فرمول کلی را به طور قابل توجهی تغییر نداده است، اما مطمئناً آن را بسیار اصلاح کرده است. آن سال‌های اصلاح، سامسونگ گلکسی زد فولد 4 را برای ما به ارمغان می‌آورد - پیشرفته‌ترین دستگاه تاشو این شرکت تاکنون.

     

    در راهنمای خریدار، ما همه چیزهایی را که در مورد جدیدترین Galaxy Z Fold باید بدانید به شما می‌گوییم.

      

    گلکسی زد فولد 4 در 10 آگوست 2022 در طول جلسه تابستانی رویدادهای Galaxy Unpacked خود عرضه شد. پیش‌سفارش‌ها از همان روز با تاریخ فروش عمومی 26 آگوست آغاز شد. سامسونگ همچنین Galaxy Z Flip 4، Galaxy Watch 5 و Galaxy Buds 2 Pro را در همان رویداد معرفی کرد.

     

     

    در مجموع، گلکسی زد فولد 4 تفاوت چندانی با مدل های قبلی خود ندارد. مثل همیشه، در حالت تا شده خود، مانند یک گوشی هوشمند "معمولی" به نظر می رسد - البته بسیار ضخیم. با این حال، اگر آن را مانند یک کتاب باز کنید، صفحه نمایش بزرگ تاشو زیر آن نمایان می شود. صفحه‌نمایش بیرونی آن به آن اجازه می‌دهد تا تجربه‌ای از گوشی‌های هوشمند سنتی را ارائه دهد در حالی که نمایشگر داخلی آن تجربه‌ای شبیه تبلت را در زمانی که به فضای بیشتری نیاز دارید ارائه می‌دهد.

     

     

    Galaxy Z Fold 4 به جای تغییرات چشمگیر، اصلاحات ظریفی را ارائه می دهد.

     

     

    با Samsung Galaxy Z Fold 4، این شرکت فقط فرمول موجود – و موفق – خود را اصلاح کرده است. پردازنده و دوربین‌ها همگی ارتقا یافته‌اند، از جمله Snapdragon 8 Plus Gen 1 SoC. طراحی به طرز ماهرانه‌ای بهینه‌سازی شده است تا فضای صفحه نمایش کمی بیشتر، دوام بهتر و در مجموع نگه‌داشتن ظریف‌تر باشد. برخی از ترفندهای نرم افزاری جدید و برخی رنگ های جدید نیز به این تجربه اضافه می کنند.

     

     

     

       

     

    سامسونگ گلکسی زد فولد 4 را چه زمانی معرفی کرد؟

    سامسونگ گلکسی زد فولد 4 را در 10 آگوست 2022 معرفی کرد.

    اگرچه این ارتقاهای کوچک تلفن بهتری را ایجاد می کنند، اما تغییر چشمگیری وجود ندارد. به عبارت دیگر، شخصی که دارای Galaxy Z Fold 3 است ممکن است دلایل زیادی برای ارتقا پیدا نکند.

      

    Galaxy Z Fold 4 برای مدلی با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از 1799 دلار شروع می شود. مدل های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی نیز وجود دارد که هر دو با همان 12 گیگابایت رم هستند.

      

    سامسونگ گلکسی زد فولد 4

    تلفن تاشو قابل اعتماد • سبک تر، قوی تر و دارای رتبه IPX8

      

     

    آیا سامسونگ گلکسی زد فولد 4 ارزش خرید دارد؟

    سامسونگ در فضای تاشو رقابت نزدیک به صفر دارد. رقابتی که این شرکت دارد - از اوپو، شیائومی، موتورولا، و چند نفر دیگر - نمی تواند شمع را برای دسترسی جهانی سامسونگ حفظ کند. به زبان ساده، اگر در آمریکای شمالی زندگی می‌کنید و می‌خواهید یک گوشی تاشو داشته باشید، دو انتخاب دارید: یک گوشی به سبک تاشو از سامسونگ یا یک گوشی به سبک «تلنگر» از سامسونگ.

       

    با در نظر گرفتن این موضوع، Samsung Galaxy Z Fold 4 اکنون بهترین از بهترین ها در بازار تاشوها از دیدگاه جهانی است. این گوشی قدرتمندتر و توانمندتر از گلکسی زد فولد 3 سال گذشته است و حتی نسبت به گلکسی زد فلیپ 4 نیز مزایای زیادی دارد. اگر یک گوشی هوشمند تاشو می‌خواهید و می‌خواهید بهترین در بازار باشد، گلکسی زد فولد 4 همان گوشی هوشمند تاشو است. . 

     

    گلکسی زد فولد 4 علاوه بر داشتن برخی از بهترین سخت افزارهای موجود، بهترین تعهد نرم افزاری را نیز در بین سایر تاشوها دارد. سامسونگ چهار آپدیت اندروید و پنج سال وصله امنیتی را به گلکسی زد فولد 4 ارائه خواهد کرد که آن را به یک سرمایه گذاری بلندمدت تبدیل می کند.

     

    البته این گوشی گران است. اگر مایل به خرید حداقل 1799 دلار نیستید، گلکسی زد فولد 3 دست دوم یا بازسازی شده ممکن است گزینه بهتری باشد. همچنین می توانید به سراغ Galaxy Z Flip 4 بروید که قیمت آن از 999 دلار شروع می شود. اما اگر تلفنی می‌خواهید که مانند یک تبلت کوچک نیز کار کند، گلکسی زد فولد 4 اکنون بهترین انتخاب است.

     

     

    مشخصات Samsung Galaxy Z Fold 4

    همانطور که قبلا ذکر شد، گلکسی زد فولد 4 با برخی ارتقاءهای مورد انتظار در سال 2022 عرضه می شود. در زیر می توانید مشخصات سخت افزاری دقیق را مشاهده کنید.

     

     

    سامسونگ گلکسی زد فولد 4

    نمایشگر:

    خارجی:

    - 6.2 اینچی Dynamic AMOLED

    - نرخ تازه سازی 120 هرتز

    - وضوح 904×2316

    - گوریلا گلس ویکتوس پلاس

     

    داخلی:

    - 7.6 اینچی Dynamic AMOLED

    - نرخ تازه سازی 120 هرتز

    - رزولوشن ۲۱۷۶×۱۸۱۲

    - پوشش نمایشگر تاشو

     

     

    پردازنده:

    Qualcomm Snapdragon 8 Plus Gen 1

     

    رم:

    12 گیگابایت

     

     

    ذخیره سازی:

    256، 512گیگابایت یا 1 ترابایت

    UFS 3.1

    بدون حافظه قابل افزایش

     

     

    باتری :

    باتری دوگانه 4400 میلی آمپر ساعتی

    شارژ سیمی 25 وات

    شارژ سریع بی سیم 2.0

    PowerShare بی سیم

    بدون شارژر در جعبه

     

     

     

     

    دوربین ها:

    عقب بیرونی:

    - 50 مگاپیکسل عرض، 1.0μm، OIS، Dual Pixel AF، ƒ/1.8

    - 12 مگاپیکسل فوق عریض، 1.12 میکرومتر، ƒ/2.2

    - 10 مگاپیکسل تله فوتو، 1.0 میکرومتر، OIS، زوم 3 برابر، ƒ/2.4

     

    نمای بیرونی:

    - 10MP ƒ/2.2، 1.22μm

     

    UDC داخلی:

    - 4MP، 2.0μm، ƒ/1.8

     

     

     

     

     

     

    صدا:

    بلندگوهای استریو

    پشتیبانی از Dolby Atmos

    بدون درگاه هدفون 3.5 میلی متری

     

     

     

     

    سیم کارت:

    دو سینی نانو سیم کارت

    پشتیبانی از سیم کارت

     

     

     

    بیومتریک:

    حسگر اثر انگشت خازنی در کناری

     

     

    نرم افزار:

    اندروید 12

    One UI 4.1

     

     

     

    ابعاد و وزن:

    ابعاد تا شده:

    - 155.1 x 67.1 x 15.8 میلی‌متر (اندازه‌گیری شده در لولا)

     

    ابعاد باز شده:

    - 155.1 × 130.1 × 6.3 میلی متر

     

    وزن:

    - 263 گرم

     

     

    رنگ های جهانی :

    خاکستری، مشکی فانتوم، بژ

     

    رنگ انحصاری سامسونگ:

    بورگوندی

     

     

    آیا دوربین سامسونگ گلکسی زد فولد 4 خوب است؟

    ما هنوز بررسی کامل خود را از Galaxy Z Fold 4 انجام نداده‌ایم، اگرچه می‌توانید برداشت‌های عملی ما را همین الان بخوانید. هنگامی که ما تست خود را انجام می دهیم، دوربین را تحت یک سری آزمایشات دقیق قرار می دهیم تا حکم نهایی را در مورد عملکرد عکاسی ارائه کنیم.

     

    تا آن زمان، می‌توانیم درباره سخت‌افزار دوربین و نحوه جمع‌بندی آن به شما بگوییم. در اینجا مشخصات اصلی وجود دارد:

     

    عقب بیرونی:

    50 مگاپیکسل عرض، 1.0 میکرومتر، OIS، Dual Pixel AF، ƒ/1.8

    12 مگاپیکسل فوق عریض، 1.12 میکرومتر، ƒ/2.2

    10 مگاپیکسل تله فوتو، 1.0 میکرومتر، OIS، زوم 3 برابر، ƒ/2.4

    نمای بیرونی:

    10MP ƒ/2.2، 1.22μm

    UDC داخلی:

    4MP، 2.0μm، ƒ/1.8

      

    این دوربین ها کاملا شبیه به دوربین های گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس هستند. استثنای قابل توجه لنز فوق عریض است که نسبت به لنز موجود در گوشی های گلکسی اس 22 ارتقاء بسیار مناسبی دارد.

     

    به عبارت دیگر، ما انتظار داریم که Galaxy Z Fold 4 کیفیت عکس مشابه یا احتمالاً بهتری نسبت به Galaxy S22 و S22 Plus ارائه دهد. به طور خلاصه، ما متوجه شدیم که این دوربین ها فوق العاده هستند. بعید است که این تنظیمات به اندازه گلکسی اس 22 اولترا قدرتمند یا همه کاره باشد، اما باید کاملاً خوب باشد.

     

     

     

    عمر باتری Samsung Galaxy Z Fold 4 چگونه است؟

    ظرفیت باتری سامسونگ گلکسی زد فولد 4 4400 میلی آمپر ساعت است. این همان ظرفیت گلکسی زد فولد 3 2021 است.

     

    در بررسی گلکسی زد فولد 3، متوجه شدیم که عمر باتری بسیار زیاد است. شش ماه بعد، در بررسی مجدد گوشی، متوجه شدیم که عمر باتری کاملاً در رده "نه چندان خوب" قرار می گیرد.

     

    با توجه به اینکه سامسونگ ظرفیت باتری را در سال جاری افزایش نداده است، انتظار داریم عمر باتری گلکسی زد فولد 4 تقریباً مشابه سال گذشته باشد. مسلماً، پردازنده جدید و سایر اصلاحات سخت افزاری و نرم افزاری می تواند اندکی تأثیر بیشتری داشته باشد. با این حال، ما انتظار نداریم که آن چیزها را به شدت تغییر دهد.

     

    در مورد شارژ نیز تغییرات زیادی در اینجا وجود ندارد. گلکسی زد فولد 4 با کابلی با همان سرعت 25 وات قبلی شارژ می‌شود، اگرچه برای زمان‌های شارژ بالا به یک شارژر USB PD PPS نیاز دارید. سرعت شارژ بی سیم و معکوس بی سیم نیز تفاوت چندانی با هم ندارند و هیچ شارژری در جعبه وجود ندارد.

     

    محتویات جعبه  Samsung Galaxy Z Fold 4 :

     

    عملکرد Samsung Galaxy Z Fold 4 چگونه است؟

    در داخل گلکسی زد فولد 4، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 را خواهید یافت – قدرتمندترین تراشه اندروید موجود در حال حاضر در بازار. نه تنها چند بریدگی قدرتمندتر از اسنپدراگون 8 نسل 1 استاندارد است، بلکه گرما را نیز برای بهبود عملکرد پایدار مدیریت می کند، که یکی از بزرگترین مشکلات ما با نسل 8 8 بود.

     

    پردازنده پیشرفته و رم غنی در گلکسی زد فولد 4 باید کاربران قدرتمند را راضی نگه دارد.

     

    وقتی در نظر بگیرید که SoC با 12 گیگابایت رم در گلکسی زد فولد 4 جفت شده است، کاربران قدرتمند باید از عملکرد این گوشی بسیار راضی باشند. همه چیز باید صاف، سریع و قابل اعتماد باشد.

     

    صحبت از صاف بودن، نمایشگر داخلی و خارجی هر دو از نرخ به روز رسانی 120 هرتز پشتیبانی می کند. این همچنین باید به تجربه کلی عملکرد برتر Galaxy Z Fold 4 اضافه کند.

     

     

    نرم افزار و به روز رسانی

    Samsung Galaxy Z Fold 4 با اندروید 12 با One UI 4.1 در بالای صفحه عرضه می شود - آخرین پوسته اختصاصی سامسونگ. بزرگترین نرم افزار اضافه شده نوار ابزار پایینی است که دسترسی سریع به برنامه های مورد نظر شما را مانند لپ تاپ می دهد.

     

    سامسونگ چهار آپدیت اندروید را به گلکسی زد فولد 4 ارائه خواهد کرد. این بدان معناست که اندروید 13 را قبل از پایان سال 2022، اندروید 14 (ظاهراً) در سال 2023، اندروید 15 پس از آن و سپس در نهایت اندروید 16 را به عنوان آخرین ارتقای خود دریافت خواهد کرد.

     

    علاوه بر این، سامسونگ وصله های امنیتی را به صورت منظم به مدت پنج سال ارائه خواهد کرد. تلفن تاشو شما تا سال 2027 با نرم افزار به روز می شود که فوق العاده است.

     

    بدون شک، این بهترین تعهد نرم افزاری در دنیای اندروید است – حتی بهتر از تعهد گوگل برای دستگاه های پیکسلش. اگر برای تحویل سریع، ثابت و پایدار نرم افزار ارزش قائل هستید، Galaxy Z Fold 4 سرمایه گذاری خوبی است. 

     

     

    گلکسی زد فولد 3 در مقابل گلکسی زد فولد 4: چه چیزی جدید است؟

    در تصویر بالا می توانید Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Fold 4 را مشاهده کنید. در حقیقت، سامسونگ امسال تنها اصلاحات بسیار ظریفی را در فرمول گلکسی زد فولد انجام داد. مطمئن شوید که مقایسه عمیق ما را برای همه تغییرات بررسی کنید، اما در اینجا تفاوت های عمده وجود دارد:

     

    صفحه نمایش: هر دو نمایشگر هنوز هم اندازه مورب سال گذشته را روی کاغذ دارند، اما ارتفاع، عرض و نسبت ابعاد آن‌ها تا حدی تغییر کرده است. صفحه نمایش بیرونی Galaxy Z Fold 4 وضوح کمی بالاتر از Z Fold 3 دارد. نسبت تصویر آن نیز کمی گسترده تر است. نسبت ابعاد صفحه‌نمایش داخلی نیز بهبود قابلیت استفاده مشابهی را دریافت کرده است: برای تجربه بهتر تماشای ویدیو، کمی کوتاه‌تر و عریض‌تر است.

    پردازنده: گلکسی زد فولد 4 دارای اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 است که چیپست بهتر و جدیدتری نسبت به اسنپدراگون 888 سال گذشته است.

    فضای ذخیره سازی: Galaxy Z Fold 4 در مدل اختیاری 1 ترابایتی عرضه می شود. گلکسی زد فولد 3 این گزینه را نداشت.

    دوربین ها: Galaxy Z Fold 4 دارای سیستم دوربین بسیار پیشرفته تری نسبت به مدل قبلی خود است. این باید عکس ها و فیلم های بهتری را به همراه داشته باشد. سامسونگ همچنین می گوید دوربین زیر نمایشگر زیر نمایشگر داخلی بهتر است، اما ما آن را برای خود آزمایش نکرده ایم.

    ابعاد و وزن: Galaxy Z Fold 4 کمی کوچکتر از Galaxy Z Fold 3 است. حدود 3 میلی متر کوتاه تر و 0.2 میلی متر باریک تر است. همچنین با وزن 263 گرم در مقایسه با وزن 271 گرمی Galaxy Z Fold 3 سبک تر است.

    رنگ‌ها: چهار رنگ برای Galaxy Z Fold 4 موجود است: خاکستری، مشکی فانتوم، بژ و شرابی، که آخرین رنگ آن فقط از Samsung.com در دسترس است. در همین حال، Galaxy Z Fold 3 دارای سه رنگ بود: فانتوم سبز، فانتوم مشکی و فانتوم نقره ای.

     

     

    چند گزینه خوب برای Galaxy Z Fold 4 چیست؟

    اگر یک گوشی تاشو می‌خواهید اما به Samsung Galaxy Z Fold 4 علاقه‌ای ندارید، ما در اینجا چند گزینه جایگزین داریم. با این حال، به خاطر داشته باشید که خریداران مستقر در ایالات متحده در مورد تلفن‌های تاشو گزینه‌های زیادی ندارند.

     

    Samsung Galaxy Z Fold 3 (1799 دلار): اگر جدیدترین دستگاه تاشو سامسونگ برای کیف پول شما بسیار غنی است، مدل سال گذشته انتخاب خوبی است. به هر حال، تفاوت زیادی بین مدل 2021 و نسخه 2022 وجود ندارد. سامسونگ احتمالاً قیمت اولیه گلکسی زد فولد 3 را کاهش می‌دهد (یا آن را به کلی حذف می‌کند) و دستگاه‌های مستعمل/بازسازی شده با پول نقد بسیار کمتر به راحتی پیدا می‌شوند.

    سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 (999 دلار): اگر به جنبه سبک کتابی گلکسی زد فولد 4 اهمیت چندانی نمی دهید، شاید سبک تاشوی گلکسی زد فلیپ 4 ارزش دیدن داشته باشد. تجربه ای شبیه تبلت را در جیب خود نخواهید داشت، اما همان پردازنده را دریافت خواهید کرد و 800 دلار صرفه جویی خواهید کرد.

     


     

    شرکت پویاهمراه آرمان سعی کرد در این مقاله تمام اطلاعات Samsung Galaxy Z Fold 4 را برای شما اطلاع رسانی کند  .

     

     

     

    امیدوارم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم.

     

    ارسال نظر