پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    تمامی اطلاعات و مشخصات Samsung Galaxy A53 5G

    تمامی اطلاعات و مشخصات Samsung Galaxy A53 5G

    پویا همراه در این مقاله  نحوه ایمن نگه داشتن تلفن همراه خود  Galaxy A53 5G را به شما آموزش میدهد.

      

    به طور ایمن در هر کجا که هستید متصل شوید

    وقتی در یک مکان عمومی مانند کافی شاپ هستید، ممکن است بخواهید به Wi-Fi رایگان متصل شوید. اما قبل از اتصال، باید مراقب باشید و مطمئن شوید که ایمن است. حالت امن Wi-Fi1 در Samsung Galaxy A53 5G به ایمن نگه داشتن اتصال شما کمک می کند. وقتی روشن است، ترافیک اینترنت Wi-Fi شما را رمزگذاری می کند و به جلوگیری از ردیابی دستگاه شما کمک می کند. همچنین می‌توانید با بررسی فعالیت حفاظتی خود، استفاده از Wi-Fi امن خود را در هر زمانی ردیابی کنید.

     

    چکونه ایمن بودن وای فای را فعال کنیم:

     

     

     

    هرچیزی که دوست دارید، خصوصی به اشتراک بگذارید 

    ممکن است بخواهید چیزی خصوصی برای دوست خود بفرستید، اما نمی‌خواهید شخص دیگری آن را ببیند. Private Share2 به جلوگیری از این امر کمک می کند. این فایل‌های شما، مانند تصاویر، ویدئوها و اسناد را رمزگذاری می‌کند و به شما امکان می‌دهد دقیقاً انتخاب کنید چه کسی و برای چه مدت آنها را ببیند. با استفاده از فناوری رمزگذاری مبتنی بر بلاک چین، نیازی به نگرانی در مورد اینکه فایل های شما در دستان اشتباه قرار می گیرند وجود ندارد.

     

    چگونه اطلاعات خود را خصوصی به اشتراک بگذاریم:

      

     

    فضای امن چیست؟

    برای سهولت دسترسی، ممکن است بخواهید از کارت اعتباری یا شناسه خود عکس بگیرید و آن را با خیال راحت در تلفن خود ذخیره کنید. با پوشه امن A53 5G می توانید اطلاعات شخصی خود را ایمن نگه دارید. به لطف Samsung Knox، اطلاعات خصوصی شما در دستگاه شما امن می ماند. پوشه امن حتی به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی نوع قفل خود را با گزینه هایی از جمله پین، الگو، رمز عبور و اثر انگشت تنظیم کنند.

     

    چگونه فضای امن گلگسی Samsung Galaxy A53 5G   را فعال کنیم:

      

    کنترل گوشی، دور از دستان شما

    هیچ حسی بدتر از این نیست که از یک روز سرگرم کننده به خانه برگردید و متوجه شوید که گوشی هوشمند خود را جایی جا گذاشته اید. با Find My Mobile،3 می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت Find My Mobile در رایانه شخصی خود، تلفن خود را به راحتی پیدا کنید. این به شما کمک می کند مکان فعلی تلفن خود را پیدا کنید، حتی زمانی که آفلاین است. اگر گوشی خود را در جایی دور از خانه گذاشته اید، جای نگرانی نیست. Find My Mobile به شما امکان می دهد تلفن خود را قفل کنید تا تا زمانی که آن را بردارید هیچ کس نتواند از آن استفاده کند.

     

    چگونه رد یابیگوشی گلگسی Samsung Galaxy A53 5G   را فعال کنیم:

      

     

    نکاتی در مورد اطلاعات بالا:

    1 -Wi-Fi امن به صورت رایگان تا حداکثر 250 مگابایت برای همه کاربران Galaxy که به این سرویس دسترسی دارند و حداکثر تا 1024 مگابایت در ماه برای کاربرانی که دستگاهشان دارای سیستم عامل Android 12 S است در دسترس است. سپس کاربران می‌توانند در هر زمانی برنامه خود را ارتقا دهند تا از محافظت‌های پیشرفته و اضافی برخوردار شوند. در دسترس بودن Wi-Fi ایمن ممکن است بسته به کشور یا شرکت مخابراتی متفاوت باشد و اتصال آن به محیط های شبکه قابل اجرا بستگی دارد. برخی از برنامه‌ها یا وب‌سایت‌ها ممکن است با اتصال Wi-Fi ایمن کارایی نداشته باشند.

     

    2 -Private Share به فرستنده و گیرنده نیاز دارد که برنامه Private Share و دستگاه‌های تلفن همراه Galaxy مانند تلفن‌ها و تبلت‌های دارای Android 9 Pie یا جدیدتر و رایانه‌های شخصی با ماژول پلتفرم مورد اعتماد (TPM) و Windows 10 و بالاتر را داشته باشند. از اشتراک خصوصی می‌توان برای ارسال فایل‌های زیر به سایر کاربران Galaxy استفاده کرد: تصویر (.jpg، .jpeg، .png، .gif، .bmp، .webp، .heic، .heif، .dng)، ویدیو (webm.، mp4، .3gp، mkv.، .mov)، صوتی (mp3.، .wav، .ogg، .m4a) و متن (txt.، .pdf). تعداد، ظرفیت و تاریخ انقضای فایل‌ها و همچنین تعداد فایل‌های ارسالی همزمان از طریق Private Share ممکن است محدود باشد.

     

    3 -هنگامی که یک دستگاه از شبکه تلفن همراه یا Wi-Fi قطع شود، "آفلاین" است. مکان دستگاه گمشده پیدا شده با Find My Mobile، مکانی تقریبی است که سیگنال دستگاه گم شده در آن شناسایی شده است و تابع محیط شبکه و وضعیت دستگاه تلفن همراه است. برای استفاده از قابلیت کنترل از راه دور، «Find My Mobile» روشن باشد، «Remote Unlock» برای استفاده از ویژگی کنترل از راه دور، «Offline Finding» برای پشتیبانی از یافتن آفلاین روشن باشد و یک ورود به حساب Samsung روشن باشد. لطفا برای اطلاعات بیشتر به www.samsung.com مراجعه کنید.

    ارسال نظر