پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    تمامی اطلاعات اندروید 13

      شخصی

    مثل اینکه برای شما ساخته شده است. و فقط تو

    راه‌های بیشتری از هر زمان دیگری وجود دارد که می‌توانید اندروید خود را شبیه به خودتان کنید. بر اساس مواد شما، اکنون می توانید برنامه های خود را بر اساس رنگ، موضوع و زبان سفارشی کنید. حتی پخش کننده رسانه شما با سلیقه موسیقی شخصی شما مطابقت دارد.

     

     

     

     

    خصوصی

    امنیت که اطلاعات شما را در تمام طول روز محافظت می کند.

    از لحظه ای که دستگاه خود را روشن می کنید، Android کار می کند تا داده های شما را ایمن و ایمن نگه دارد. با Android 13، کنترل بیشتری روی اطلاعاتی که برنامه‌ها می‌توانند و یا نمی‌توانند به آن‌ها دسترسی داشته باشند، از جمله عکس‌ها، فیلم‌ها و تاریخچه کلیپ‌بورد خاص، دارید.

     

     

     

    فراتر از تلفن.

    دستگاه هایی که با هم بهتر کار می کنند.

    Android 13 فراتر از تلفن است - همه دستگاه‌های زندگی شما را یکپارچه در کنار هم قرار می‌دهد - با ویژگی‌هایی که تجربه پیام‌رسانی، صوتی و چندوظیفه‌ای شما را بهبود می‌بخشد.

     

     

     

     

    نمادهای برنامه موضوعی

    گوشی خود را. سبک شما

    گوشی خود را به سبک شخصی خود سفارشی کنید. با آیکون‌های برنامه‌های مضمون توسعه‌یافته، می‌توانید برنامه‌های بیشتری را - نه فقط برنامه‌های Google - تنظیم کنید تا با رنگ و رنگ کاغذدیواری تلفن خود مطابقت داشته باشند. 1

     

     

     

     

    کنترل های رسانه ای جدید

    موسیقی شما هرگز به این خوبی به نظر نمی رسید.

    اندروید 13 با یک پخش کننده رسانه جدید عرضه می شود که آثار هنری آلبوم را به طور کامل نمایش می دهد و دارای نوار پخش رقصنده است.

     

     

     

     

    ترجیحات زبان برای هر برنامه

    همیشه زبان درست

    تنظیمات زبان های مختلف را به برنامه های جداگانه اختصاص دهید، تا بتوانید مانند زندگی واقعی، به راحتی بین زبان های دستگاه خود حرکت کنید.

     

     

     

    عکس

    آنچه شما می گویید می رود.

    به خصوصی نگه داشتن محتوای شما کمک می کند. فقط عکس‌ها و ویدیوهایی را که انتخاب می‌کنید با برنامه‌های خاصی به اشتراک بگذارید. کتابخانه کامل شما نیست

     

     

     

    مجوزهای اطلاع رسانی

    دینگ ها، حلقه ها و پینگ ها را متوقف کنید.

    شما کنترل برنامه‌هایی را دارید که می‌توانند برای شما اعلان ارسال کنند – به شما کمک می‌کند حواس‌پرتی را محدود کنید

     

     

     

    تاریخچه کلیپ بورد پاک شد

    حفاظت پیشگیرانه

    اندروید 13 دارای محافظ‌هایی است که به محافظت از اطلاعات شخصی شما کمک می‌کند. برای محافظت از اطلاعات روی کلیپ‌بورد، زمانی که برنامه‌ای به آن دسترسی پیدا می‌کند، هشداری دریافت می‌کنید و تاریخچه کلیپ‌بورد شما پس از مدتی پاک می‌شود تا از دسترسی ناخواسته جلوگیری شود.

     

     

     

     

    ببینید چگونه Android به شما کمک می کند تا ایمن باشید.

     

    محافظت شده توسط اندروید

    داده های خود را خصوصی و ایمن نگه دارید.

     

    حفاظت بدون وقفه داده ها

    Android به محافظت از شما کمک می کند، حتی زمانی که از تلفن خود استفاده نمی کنید. فناوری قدرتمند ما به شکست برنامه‌های بد، بدافزارها، فیشینگ و هرزنامه کمک می‌کند. ما همیشه سعی می‌کنیم یک قدم جلوتر از تهدیدها باشیم و توصیه‌هایی به موقع ارائه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم تا بهترین تصمیم را برای حفظ حریم خصوصی خود بگیرید.

     

    داده های شما به طور فعال توسط Android محافظت می شود.

     

    با برنامه های بد خداحافظی کنید.

    Google Play Protect برنامه‌های بالقوه مضر را قبل از دانلود آن‌ها تجزیه و تحلیل می‌کند، بنابراین می‌توانید کمتر نگران باشید که آیا آنها به تلفن شما آسیب می‌زنند یا داده‌های حساس شما را سرقت می‌کنند. Android به طور مرتب برنامه های شما را برای بدافزار اسکن می کند و از شما می خواهد که هر برنامه بدی را حذف کنید. و یادگیری ماشینی به شناسایی بدافزار تلفن همراه ما کمک می‌کند تا هر روز تهدیدهای جدید را آموزش دهد و امنیت دستگاه شما را در اولویت قرار دهد.

     

    حساب های خود را ایمن نگه دارید

    هنگامی که با استفاده از تکمیل خودکار با Google، گذرواژه‌ای را در برنامه‌ای در تلفن خود وارد می‌کنید، آن را با فهرستی از گذرواژه‌های به خطر افتاده شناخته‌شده بررسی می‌کنیم. اگر موردی وجود داشت، به شما هشدار می‌دهیم تا بتوانید اقدام کنید.

     

    سبقت گرفتن از هرزنامه ها

    فقط تماس های مهم را دریافت کنید. محافظت داخلی از هرزنامه در Phone by Google به شما می‌گوید اگر تماس بدی باشد، بنابراین هرزنامه‌ها نتوانند به شما دسترسی پیدا کنند. همچنین در Messages برای جلوگیری از ورود هرزنامه به صندوق ورودی شما کار می کند. برای محافظت از حریم خصوصی شما، تشخیص هرزنامه اطلاعات حساسی را به ابر ارسال نمی کند - این کاملاً در دستگاه شما اتفاق می افتد.

     

     

    از وب سایت های سایه دار خودداری کنید.

    مرور ایمن Google به شما امکان می دهد وب را با اطمینان کاوش کنید و از شما در برابر وب سایت های خطرناک و فایل های مخرب دفاع کنید. اگر بخواهید به وب سایت یا فایل بدی بروید، به شما هشدار می دهیم تا با بدافزار یا کلاهبرداری فیشینگ مواجه نشوید. زیرا شما نباید فریب داده شوید تا داده های خصوصی خود را تحویل دهید.

     

    کنترل بیشتری بر حریم خصوصی خود داشته باشید.

    امنیت اندروید حریم خصوصی را فعال می کند. ما از داده‌های شما محافظت می‌کنیم و آن‌ها را در رمزگذاری قرار می‌دهیم و حدود کارهایی را که برنامه‌ها می‌توانند در پس‌زمینه انجام دهند، تعیین می‌کنیم. مرور خصوصی با حالت ناشناس در Chrome و Maps ساده است. ما همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهیم که به شما کمک می کند کنترل کنید چه کسی می تواند چه داده هایی را ببیند و چه زمانی.

     

     

    مجوزها

    تصمیم بگیرید که چه زمانی داده ها را به اشتراک می گذارید.

    با Android، شما انتخاب می‌کنید که چه زمانی داده‌های حساس خاص را با برنامه‌هایی که دانلود می‌کنید به اشتراک بگذارید. اعلان‌های حریم خصوصی به شما امکان می‌دهند تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید اجازه دسترسی به میکروفون، دوربین یا مکان خود را بدهید—فقط یک بار، همیشه یا هرگز.

     

     

    داشبورد

    انتخاب کنید کدام برنامه ها می توانند به داده های حساس دسترسی داشته باشند.

    بدانید کدام برنامه‌ها در 24 ساعت گذشته به دوربین، میکروفون و مکان شما دسترسی داشته‌اند. داشبورد حریم خصوصی شما تمام کارهای کارآگاهی را انجام می دهد. شما تصمیم می گیرید که کدام برنامه ها دسترسی خود را حفظ کنند.

     

     

    دوربین و میکروفون

    چشم و گوش تلفن خود را تغییر دهید.

    Android با نمادهای سبز رنگ در گوشه بالا سمت راست به شما اطلاع می دهد که دوربین و میکروفون شما در حال استفاده هستند. با ضربه زدن به تنظیمات سریع، دسترسی به دوربین و میکروفون در کل سیستم را غیرفعال می‌کند، بنابراین می‌توانید متوجه شوید که چه زمانی تلفن شما از ورودی‌های تصویری و صوتی قطع شده است.

     

     

     

    لوکیشن

    به مکان خود کمی فضا بدهید.

    لازم نیست هر اپلیکیشنی مکان دقیق شما را بداند. گاهی اوقات یک منطقه کلی کافی است. در Android 12، برنامه‌هایی را انتخاب کنید که تقریبی داشته باشند و کدام برنامه‌ها دقیقاً بدانند در کجا هستید.

     

     

    بازنشانی خودکار

    برنامه های فراموش شده را بررسی کنید.

    اگر چند ماه است که برنامه ای را باز نکرده اید، Android می تواند به طور خودکار مجوزهای آن را خاموش کند. به طوری که دسترسی مداوم به داده های حساس شما نداشته باشد. اما نگران نباشید، هر زمان که بخواهید می توانید مجوزها را دوباره فعال کنید. مثل خانه داری برای گوشی شماست. کاری که ما برای شما انجام می دهیم.

     

     

     

     

    تا هسته مطمئن شوید.

    باهوش

    امنیت روی دستگاه

    ایمن نگه داشتن شما در قلب اندروید است. رمزگذاری دستگاه کمک می‌کند تا زمانی که تلفن شما قفل است، داده‌های شما را ایمن نگه می‌دارد، بنابراین برای هر کسی که سعی در سرقت اطلاعات شما دارد، درهم به نظر می‌رسد. وقتی در فضای ابری نسخه پشتیبان تهیه می کنید، همه چیز سرتاسر رمزگذاری می شود، بنابراین فقط شما می توانید به آن داده ها دسترسی داشته باشید. ما از هر برنامه در سطح سیستم عامل محافظت می کنیم، بنابراین برنامه ها نمی توانند داده های یکدیگر را زیر نظر بگیرند. و حتی اگر فکر کنیم شخصی در سیستم عامل شما دستکاری کرده است به شما اطلاع خواهیم داد. این ویژگی‌ها همیشه روشن هستند و در پس‌زمینه کار می‌کنند تا مطمئن شوند که همیشه به‌طور خودکار محافظت می‌شوید.

    امنیت که همه را توانمند می کند.

     

     

     

     

     

     

     

     

    تلفن Android 13 با پیام‌های باز، متنی ظاهر می‌شود که می‌پرسد «سلام کاترین، اوضاع چطور است؟» کاترین پاسخ می دهد: «خوب! تازه از خواربارفروشی برگشتم.» حباب نوشتار بزرگ می شود و به صفحه Chromebook منتقل می شود. کاربر به متن کروم بوک پاسخ می دهد و می گوید: «اوه خوب! امشب چیزی خوشمزه درست می کنی؟»

     

    پخش جریانی برنامه پیام

    همه جا چت کن

    با پخش جریانی برنامه‌های پیام‌رسانی مستقیماً در Chromebook، حتی زمانی که تلفنتان از دسترس خارج است، پیام‌ها را ارسال و دریافت کنید.

     

     

     

    بین دستگاهی کپی و جای‌گذاری کنید

    دست دادن های صاف

    با کپی کردن محتوا (مانند URL، متن یا عکس) از تلفن و چسباندن آن به رایانه لوحی، کارهایی را در دستگاهی انجام دهید که بسیار منطقی است. یا می توانید در رایانه لوحی خود شروع کنید و در تلفن خود جای گذاری کنید. به زودی برای دستگاه های Android 13.7

     

     

     

    AUDIO پیشرفته

    از صدای پیشرفته لذت ببرید.

    Spatial Audio به شما امکان می دهد از صدای فراگیر لذت ببرید. در هدفون‌های دارای قابلیت ردیابی سر، صدای فضایی منبع صدا را بر اساس نحوه چرخاندن سرتان تغییر می‌دهد و به شما این احساس را می‌دهد که دقیقاً از تلفن یا تبلت اندرویدی خود در وسط بازی ورزشی، فیلم یا کنسرت هستید. . به علاوه، اندروید 13 از صدای بلوتوث کم مصرف (LE) استفاده می‌کند که کیفیت صدا را بهبود می‌بخشد و به شما امکان می‌دهد رسانه‌ها را همزمان برای چندین نفر پخش کنید.

     

     

     

     

    انجام چند کار بر روی تبلت ها

    بهره وری بیشتر و بهتر

    نوار وظیفه به روز شده در تبلت ها به شما کمک می کند دو کار را همزمان انجام دهید. اکنون می توانید هر برنامه دومی را از کتابخانه برنامه خود به یک نمای تقسیم شده مستقیماً از نوار وظیفه خود بکشید و رها کنید. و برای مواقعی که با قلم می‌نویسید یا می‌کشید، رایانه لوحی‌تان کف دست و قلم شما را به‌عنوان لمس جداگانه ثبت می‌کند و تعداد علائم تصادفی را که صرفاً از قرار دادن راحت دست‌تان روی صفحه‌نمایش می‌آیند، کاهش می‌دهد.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    ارسال نظر