پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های هوش مصنوعی iOS 18

    جزئیات بیشتر در مورد ویژگی های هوش مصنوعی iOS 18

    انتظار می‌رود اپل مجموعه‌ای از ویژگی‌های هوش مصنوعی را با iOS 18 با کد داخلی «Project Greymatter» ارائه کند. گزارش جدیدی از AppleInsider جزئیات بیشتری در مورد ابزارهای هوش مصنوعی ارائه شده به Siri، Notes و Photos می‌دهد.

    Greymatter Catch Up ویژگی جدید خلاصه نوتیفیکیشن است که قبلاً به عنوان "جمع بندی هوشمند" توضیح داده شده بود. انتظار می‌رود که خلاصه‌ای برای اعلان‌های از دست رفته و همچنین صفحات وب، یادداشت‌ها و اسناد ارائه دهد و نکته جدید این است که کاربران می‌توانند از سیری برای خلاصه‌ای از اعلان‌های اخیر خود بخواهند.

     More details about iOS 18’s AI features emerge

     

    وقتی صحبت از سیری شد، دستیار دیجیتال اپل در حال دریافت LLM روی دستگاه اپل و یک بازنگری کلی با یک چارچوب پاسخ هوشمند جدید است. این باید به پاسخ‌های سیری شناختی‌تر و با صدای طبیعی‌تر با ادغام عمیق‌تر مخاطبین، شرکت‌ها، رویدادهای تقویم و مکان‌ها در پاسخ‌ها منجر شود. ظاهراً اپل همچنین در حال کار بر روی کنترل‌های رسانه متقابل با Siri در چندین دستگاه است - به عنوان مثال به کاربران اجازه می‌دهد پخش رسانه را در Apple TV خود از Apple Watch خود کنترل کنند.

    Siri و Notes همچنین انتظار می‌رود که خلاصه‌سازی متن داخلی و رونویسی صوتی به متن را دریافت کنند.

    اپل همچنین از ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی در برنامه Photos خود در iOS 18، iPadOS 18 و macOS 15 پشتیبانی می‌کند. ویژگی Clean Up به کاربران این امکان را می‌دهد تا اشیاء ناخواسته را از عکس‌های خود حذف کنند - مشابه پاک کن جادویی Google. Generative Playground ویژگی جالب‌تری است که امکان تولید تصویر و ویرایش عکس را در برنامه Photos و در کنار یک برنامه افزودنی در iMessage فراهم می‌کند.

     

     
    ارسال نظر