پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    بهترین گوشی های سامسونگ 2022: 5 گوشی برتر گلکسی سال

     

    بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2022: سامسونگ در سه ماهه اول سال 2022 گوشی های هوشمند را در دسته ها و سبک های مختلف عرضه کرده است. و با توجه به تعداد گوشی های گلکسی که سامسونگ در سال جاری عرضه کرد، دانستن اینکه کدام یک را باید بخرید می تواند بسیار چالش برانگیز باشد. با این حال، خوبی این است که بدون توجه به بودجه و ترجیحات شما، یک گوشی سامسونگ برای شما وجود دارد.

     

    بنابراین، در این مقاله، تیم ما این لیست از بهترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2022 را گردآوری کرده است. این لیست شامل بهترین و گران‌ترین گوشی‌های عرضه‌شده توسط سامسونگ تا کنون در سال جاری است، اما همچنین شامل جایگزین ارزان‌تری است که ارزش مشابهی را ارائه می‌کنند. و حتی اگر بودجه کمتری دارید، سامسونگ همچنین گوشی هایی دارد که ارزش بسیار خوبی دارند. برخی از این گوشی ها دارای ارزش باورنکردنی، 5G و باتری خوب هستند و با قیمت کمتر از 350 دلار به فروش می رسند.

     

     

    توجه داشته باشید که برای هر گوشی سامسونگ لیست شده در زیر، می توانید حداقل 200 دلار در هنگام خرید جایگزین پس انداز کنید. نکته خوب این است که این گوشی های گلکسی جایگزین دارای مشخصات و ویژگی های مشابهی هستند. بنابراین، بهترین گوشی های سامسونگ گلکسی در سال 2022 کدامند؟

     

     

     

     

    1.     Samsung Galaxy Z Fold 4 (بهترین تاشو)

     

    Samsung Galaxy Z Fold 4 نه تنها بهترین گوشی تاشو سامسونگ است، بلکه بهترین گوشی تاشو در سال 2022 است. دارای سیستم دوربین چشمگیر، تجربه کاربری بهبودیافته، مکانیزم لولا قوی تر، ضد آب و گرد و غبار است و همچنین دارای پشتیبانی از STYLUS. عمر باتری آن نیز به لطف تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 بهبود یافته است. از آزمایش ما، باتری گلکسی زد فولد 4 هنگامی که نرخ تازه سازی 120 هرتزی را با استفاده از صفحه نمایش داخلی افزایش می دهد، می تواند بیش از 8 ساعت استفاده شدید شما را دوام بیاورد.

     

    اگر کاربر سنگینی نیستید، به راحتی می توانید از باتری 24 ساعته استفاده کنید. اگر به گوشی سامسونگی نیاز دارید که بادوام باشد، دوربین خوبی داشته باشد، بسیار متنوع باشد و بهره وری شما را افزایش دهد، Galaxy Z Fold 4 دستگاه شماست. این یک نیروگاه است اما از قدرت باتری نیز برخوردار است تا شما را برای مدت طولانی ادامه دهد. با این حال، این دستگاه گران قیمت با قیمت 1799 دلار است و همچنین بسیار سنگین است.

     

     

     

    ویژگی های کلیدی Samsung Galaxy Z Fold 4

    صفحه نمایش (داخلی) 7.6 اینچی، OLED، 120هرتز

    صفحه نمایش (خارج) 5.2 اینچی، OLED، 120هرتز

    نرم افزار OneUI 4.1، اندروید 12

    چیپست اسنپدراگون ۸+ نسل ۱

    رم و فضای ذخیره سازی 12 گیگابایت

    256/512 گیگابایت

    دوربین ها

    50 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل + 12 مگاپیکسل و سلفی 10 مگاپیکسل

    باتری 4400 میلی آمپر ساعتی (25 وات)

    شارژ بی سیم: بله

    پشتیبانی STYLUS: بله

    ضد آب: بله

     

     

     

    Samsung Galaxy Z Fold 3 (Galaxy Fold 4 Alternative)

    Samsung Galaxy Z Fold 3 بهترین جایگزین برای Galaxy Z Fold 4 است. دارای ویژگی های مشابهی مانند ضد آب، پشتیبانی از قلم، شارژ بی سیم و غیره است و در حال حاضر ارزان تر ازZ Fold 4 است. تفاوت عمده بین Z Fold 3 و Fold 3 چیپست و سنسور دوربین است. Fold 4 دارای سنسور دوربین و چیپست جدید است، اما با توجه به قیمت آن، Galaxy Z Fold 3 در حال حاضر خرید بسیار خوبی است.

      

     

     

     

     

     

     

     

     

      

    2. Samsung Galaxy Z Flip 4 (بهترین قابل حمل)

    نقد و بررسی Samsung Galaxy Z Flip 4

    فناوری در صنعت گوشی های هوشمند به قدری پیشرفت کرده است که اکنون گوشی هایی داریم که کوچک می شوند. سامسونگ گلکسی زد فلیپ 4 یکی از قابل حمل ترین و جمع و جورترین گوشی هایی است که می توانید به لطف سبک تا شدنش در هر مکانی حمل کنید. صفحه نمایش 6.7 اینچی آن می تواند از وسط تا شود و در جیب جلویی پیراهن شما جا شود. و در حالی که این به تنهایی عالی است، دوام، عملکرد، عمر باتری، نمایشگر، دوربین ها و تجربه نرم افزاری دستگاه در سطح دیگری قرار دارد.

     

    همچنین ببینید: Samsung Galaxy Z Flip 4 در مقابل Galaxy Z Flip 3: کدام را باید بخرید

     

    این گوشی ضد آب است و دارای تراشه سریع اسنپدراگون 8+ نسل 1 است. تست باتری ما نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند برای حدود 9 ساعت استفاده شدید شما را دوام بیاورد و شما را در طول روز با حدود 20 تا 30 درصد باقی مانده باتری در زیر استفاده کم، همراهی می‌کند. این دستگاه سنگین نیست و حمل آن آسان است، اما برای خرید مدل پایه باید 999 دلار خرج کنید.

     

    ویژگی های کلیدی Samsung Galaxy Z Flip 4

    صفحه نمایش (داخلی) 6.7 اینچی، AMOLED، 120هرتز

    صفحه نمایش (خارج) 2.1 اینچی

    نرم افزار OneUI 4.1، اندروید 12

    چیپست اسنپدراگون ۸+ نسل ۱

    رم و فضای ذخیره سازی 8 گیگابایت

    128/256 گیگابایت

    دوربین های 12 مگاپیکسلی + 12 مگاپیکسلی و سلفی 10 مگاپیکسلی

    باتری 3700 میلی آمپر ساعتی (25 وات)

    شارژ بی سیم بله

    ضد آب بله

    خرید Samsung Galaxy Z Flip 4

    قیمت گلکسی زد فلیپ 4

     

    Samsung Galaxy Z Flip 3 (بهترین جایگزین Galaxy Flip 4)

    اگر توانایی خرید گلکسی زد فلیپ 4 را ندارید، باید گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ را بخرید. این گوشی به استثنای چیپست، همان ویژگی ها را ارائه می دهد. Flip 4 دارای یک چیپست جدیدتر است اما هر ویژگی دیگر در هر دو گوشی یکسان است. و همچنین با خرید Flip 3 در پول خود صرفه جویی خواهید کرد و حتی می توانید آن را در سال آینده با Galaxy Z Flip 5 مبادله کنید.

     

     

     

     

     

     

     

     

    3. Samsung Galaxy S22 Ultra (به طور کلی بهترین)

    Galaxy S22 Ultra

    Samsung Galaxy S22 Ultra همچنان بهترین گوشی سامسونگ سال است. این به این دلیل است که همه چیزهایی را که در یک گوشی هوشمند نیاز دارید به شما می دهد. این یک گوشی سامسونگ با بهترین سنسورهای دوربین، ویژگی های دوربین، عملکرد عالی، دارای S PEN داخلی است و واقعا زیبا به نظر می رسد. گلکسی اس 22 اولترا دارای دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است و دارای دو لنز تله فوتو است که می تواند زوم اپتیکال 10 و 5 برابری را انجام دهد. دوربین آن همچنین می تواند زوم دیجیتال 100 برابری انجام دهد.

     

     

    همچنین دارای صفحه نمایش باورنکردنی با نرخ تازه سازی 120 هرتز است. این گوشی گلکسی سامسونگ بهترین ویژگی های یک گوشی سامسونگ 2022 را ارائه می دهد. ضد آب و گرد و غبار است و توسط Gorilla Glass Victus+ محافظت می شود. این گوشی با نمایشگر بزرگ 6.8 اینچی و پشتیبانی از STYLUS بادوام است و همچنین برای بهره وری مناسب است. با این حال سنگین و گران است و عمر باتری به خصوص در صورت استفاده شدید مناسب است.

     

    ویژگی های کلیدی Samsung Galaxy S22 Ultra

    صفحه نمایش 6.8 اینچی، AMOLED، 120هرتز

    نرم افزار OneUI 4، اندروید 12

    چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1

    رم :  8/12 گیگابایت

    حافظه داخلی :128/256 گیگابایت

    دوربین های 108 + 10 + 10 + 12 و 40 مگاپیکسلی

    باتری 5000 میلی آمپر ساعت (25 وات)

    شارژ بی سیم : بله

    پشتیبانی: بله STYLUS

    ضد آب و گرد و غبار:  بله

     

    Samsung Galaxy S22 Plus (بهترین جایگزین S22 Ultra)

    اگر نمی توانید گلکسی اس 22 اولترا بخرید، گلکسی اس 22 پلاس نزدیک ترین گوشی سامسونگ برای خرید است. این چیپست یکسان، ویژگی های دوام یکسان و تنظیمات دوربین چشمگیر دارد. اما، باید S PEN و صفحه منحنی S22 Ultra را از دست بدهید. با این حال، بدون به خطر انداختن عملکرد و دوام، پول خوبی نیز پس انداز خواهید کرد

     

     

     

     

     

    4. Samsung Galaxy S22 (بهترین پرچمدار جمع و جور)

    به روز رسانی نرم افزار Galaxy S21 FE

    سامسونگ گلکسی اس 22 دارای صفحه نمایش 6 اینچی OLED است و این باعث می شود که آن را به کوچکترین گوشی در سری گلکسی اس 22 تبدیل کند. اگرچه صفحه نمایش کوچکی دارد، اما حق دارد در این لیست از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2022 قرار بگیرد. دلیلش این است که عملکردی مشابه S22 Ultra و S22 Plus دارد اما در حال حاضر با قیمت کمتر از 700 دلار به فروش می رسد.

     

    ممکن است S PEN داخلی نداشته باشد اما ضد آب و گرد و غبار است و از مواد بادوام مشابه با گوشی های برتر سامسونگ ساخته شده است. گلکسی S22 به اندازه سری Z Flip قابل حمل نیست، اما اگر به یک گوشی معمولی سامسونگ که جمع و جور و قدرتمند با دوربین های خوب است نیاز دارید، Galaxy S22 دستگاه شماست. دوربین های خوب، صفحه نمایش OLED خوب، بادوام است، عمر باتری خوبی دارد و به روز رسانی های نرم افزاری طولانی را دریافت خواهد کرد.

     

    ویژگی های کلیدی سامسونگ گلکسی اس 22

    صفحه نمایش 6.06 اینچی، OLED، 120هرتز

    نرم افزار OneUI 4، اندروید 12

    چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1

    رم و حافظه داخلی 8/12 گیگابایت

    128/256 گیگابایت

    دوربین های 50 + 10 + 12 مگاپیکسلی و سلفی 10 مگاپیکسلی

    باتری 3700 میلی آمپر ساعتی (25 وات)

    شارژ بی سیم: بله

    ضد آب و گرد و غبار: بله

     

    Samsung Galaxy S21 FE (بهترین جایگزین گلکسی S22)

    سامسونگ گلکسی اس 21 FE در حال حاضر تنها با قیمت 599 دلار به فروش می رسد و یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های ممتازی است که می توانید امسال خریداری کنید. نمایشگر، طراحی، دوربین و باتری مشابه گلکسی اس 22 است. اما، چیپست متفاوتی دارد اما ارزان‌تر نیز هست. اگر می توانید کمی عملکرد را فدا کنید، باید گلکسی S21 FE را قبل از گلکسی S22 خریداری کنید.

     

     

     

     

       

     

    5. Samsung Galaxy A53 (بهترین بودجه)

    بررسی Samsung Galaxy A53 5G

    سامسونگ گلکسی A53 5G با قیمت 349 دلار در حال حاضر بهترین گوشی سامسونگ برای خرید است. همه چیز در مورد این گوشی هوشمند مناسب است. قیمت مناسب، دوربین های مناسب، عمر باتری مناسب و نمایشگر مناسبی دارد. با قیمت بالا، گلکسی A53 اتصال 5G، ویژگی های ضد آب و گرد و غبار، دوربین 64 مگاپیکسلی OIS و باتری مناسب 5000 میلی آمپر ساعتی را در اختیار شما قرار می دهد. اگر توانایی خرید گوشی های گران قیمت سامسونگ را ندارید، گلکسی A53 5G به شما طعم داشتن یک گوشی سامسونگ را می دهد.

     

     

    از تمامی سرویس های سامسونگ پشتیبانی می کند و از نرم افزاری مشابه سایر گوشی های سامسونگ استفاده می کند. همه چیز در مورد این گوشی نسبت به قیمتش عالی است، اما باید به عملکرد کمتری بسنده کنید زیرا از چیپست Exynos 1280 5G استفاده می کند که یک چیپست با عملکرد مناسب است.

     

    ویژگی های کلیدی Samsung Galaxy A53 5G

    صفحه نمایش 6.5 اینچی، OLED، 120هرتز

    نرم افزار OneUI 4، اندروید 12

    چیپست Exynos 1280

    رم و حافظه داخلی 8/12 گیگابایت

    128/256 گیگابایت

    دوربین های 64 + 12 + 5 + 5 و سلفی 32 مگاپیکسلی

    باتری 5000 میلی آمپر ساعت (25 وات)

    ضد آب و گرد و غبار: بله

     

     

    Samsung Galaxy A52s 5G (بهترین جایگزین گلکسی A53)

    سامسونگ گلکسی A52s 5G حداقل از نظر عملکرد بهتر از Galaxy A53 5G است. این دوربین همان تنظیمات، طراحی یکسان و نمایشگر یکسان را دارد. اما چیپست بهتری دارد و به همین دلیل گوشی گیمینگ بهتری است. با این حال، آندروید 11 (قابل ارتقا به اندروید 12) بوت می شود و دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که کوچکتر از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی گلکسی A53 است.

     

    بهترین گوشی های سامسونگ 2022: نتیجه گیری

    اینها بهترین گوشی های سامسونگ گلکسی هستند که می توانید در سال 2022 بخرید. بسته به انتخاب شما و آنچه که به یک گوشی نیاز دارید، یک گوشی سامسونگ برای شما وجود دارد. سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا همچنان بهترین گوشی سامسونگ سال است در حالی که سری گلکسی Z بهترین گوشی تاشو در بازار است. گلکسی اس 22، اس 21 FE، گلکسی A53 و A52s 5G بهترین گوشی های میان رده اقتصادی هستند که می توانید امسال از سامسونگ خریداری کنید.

     

    ارسال نظر