پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    بهترین ساعت هوشمند 2022: 5 گزینه عالی امتحان شده و آزمایش شده

     

    Trusted Reviews بهترین ساعت‌های هوشمندی را که بررسی کرده‌ایم، از مدل‌های پایه جامد گرفته تا پیشرفته‌ترین ردیابی تناسب اندام را گردآوری می‌کند.

     

     

     

     

    اگر در بازار یک ساعت هوشمند هستید، خوش شانس هستید زیرا بازار در حال حاضر در حال رونق است.

     

    از روزهای فروتنانه Pebble، جایی که ساعت‌های هوشمند اساساً پیجرهایی بودند که به مچ شما بسته می‌شدند، بازار شکوفا شده است و این روزها انبوهی از پوشیدنی‌های عالی برای انتخاب وجود دارد. چه به دنبال دستگاهی برای کنترل موسیقی خود باشید و چه به دنبال یک ورزشکار سه گانه هاردکور باشید که به یک همراه آموزشی نیاز دارد، یک ساعت هوشمند برای شما وجود دارد.

     

    اما در حالی که این انتخاب عالی است، می‌تواند تشخیص اینکه کدام ساعت هوشمند برای شما مناسب است را نیز دشوار کند. با توجه به تمرکز زیاد روی انواع خاصی از کاربران و بازار، و بسیاری از آنها هنوز هزینه عادلانه ای را می پردازند، انتخاب اشتباه می تواند یک اشتباه پرهزینه باشد.

     

    همچنین تعدادی از مشکلات وجود دارد که می تواند منجر به هدر دادن مستقیم پول شما شود. به عنوان مثال، ساعت‌های اپل فقط زمانی کار می‌کنند که با آیفون جفت شوند، و این باعث می‌شود که برای کاربران اندروید سرمایه‌گذاری ضعیفی داشته باشند. بر اساس تجربه، بسیاری از ساعت‌های هوشمند با استفاده در دنیای واقعی عملکرد خوبی ندارند، با وجود داشتن برگه‌های مشخصات مناسب، عمر باتری وحشتناک و کیفیت ساخت ضعیف را ارائه می‌کنند.

     

    در اینجا برای کمک به شما برای جلوگیری از این مشکلات و دریافت ساعت هوشمند مناسب برای نیازها و بودجه خاص خود، این راهنمای خریداران را گردآوری کرده‌ایم که در آن بهترین عملکرد پوشیدنی‌ها را که امتحان و آزمایش کرده‌ایم شرح می‌دهد.

     

    هر پوشیدنی موجود در این لیست حداقل یک هفته توسط بازبینی کننده مورد استفاده قرار گرفته است و در طی آن همه حوزه های کلیدی که اکثر خریداران به آنها اهمیت می دهند را آزمایش می کند. این موارد عبارتند از دقت ردیابی، عمر باتری، سهولت استفاده و کیفیت ساخت، بنابراین می توانید به مشاوره خرید ما اعتماد کنید.

     

    اگر دقیقاً آنچه را که به دنبالش هستید در اینجا پیدا نکردید، می‌توانید بهترین ردیاب تناسب اندام، بهترین اپل واچ و بهترین راهنمای ساعت‌های دویدن را نیز بررسی کنید، که به جزئیات بیشتری برای آن دسته‌های خاص می‌پردازد.

     

    نکته سردبیر: گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در این لیست گنجانده نشده اند زیرا ما همچنان در حال بررسی آنها هستیم. ما این راهنما را هنگامی که آزمایش پوشیدنی جدید را به پایان رساندیم به روز می کنیم و می دانیم که آیا ارزش توصیه کردن دارند یا خیر.

     

    در یک نگاه

    بهترین ساعت هوشمند: Apple Watch Series 7 –

    بهترین ساعت هوشمند: Apple Watch SE –

    بهترین ساعت هوشمند Wear OS: Galaxy Watch 4 –

    بهترین برای ورزشکاران جدی: Garmin Fenix ​​7 – c

    بهترین برای ردیابی تناسب اندام در سطح پایه: Fitbit Versa 3 –

     

     

     

     

    اپل واچ سری 7

    بهترین ساعت هوشمند

    امتیاز مورد اعتماد

    رتبه بندی-ستاره-ستاره-ستاره-ستاره

    طرفداران

    شارژ بسیار سریعتر

    صفحه نمایش بزرگتر عالی است

    طیف گسترده ای از ویژگی های تناسب اندام با استفاده آسان

    منفی

    عمر باتری یک روز باقی می ماند

    بدون گزینه های رنگ آلومینیومی سیاه یا نقره ای خنثی

    اگر پول چیزی نیست، شما صاحب یک آیفون هستید و می خواهید بهترین تجربه ساعت هوشمند ممکن را داشته باشید، اپل واچ 7 پوشیدنی است.

     

    در طول آزمایش متوجه شدیم که به راحتی بهترین ساعت هوشمند موجود در بازار است که دارای کتابخانه برنامه های توسعه یافته تری نسبت به Samsung Galaxy Watch 4 است که نزدیک ترین رقیب آن در سیستم عامل Google Wear است.

     

    این ساعت همان طراحی صفحه‌نمایش مربع شکل سنگ‌ریزه‌ای را مانند مدل‌های قبلی خود حفظ می‌کند، که از ترکیبی از ورودی‌های لمسی و یک تاج ساعت فیزیکی در سمت راست برای پیمایش منوها استفاده می‌کند.

     

    ارائه برنامه های فوق العاده که شامل هر برنامه تناسب اندام مورد جستجوی ما می شود، پخش موسیقی محلی Spotify و البته صفحه های ساعت سفارشی بیشتر از آنچه هرکسی بخواهد، به علاوه صفحه نمایش بزرگ OLED آن استفاده از آن را لذت بخش می کند.

     

    Watch 7 همچنین دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های ردیابی سلامت و تناسب اندام است. اینها شامل اسکنر ضربان قلب ECG و حسگر اکسیژن خون است که با هدف هشدار دادن به شما از هرگونه مشکل سلامتی احتمالی، بر اساس داده‌های بیومتریکی که جمع‌آوری می‌کند و تشخیص سقوط می‌کند. مورد دوم یک ویژگی است که برای استفاده کنندگان مسن تر یا آسیب پذیر طراحی شده است که به ساعت 7 اجازه می دهد در صورت سقوط کاربر خود هشداری را به مخاطبین اضطراری ارسال کند.

     

    تنها نقطه ضعف آن این است که بسیار گران است و در حالی که دریافتیم خدمات تناسب اندام و ردیابی مسافت آن برای اکثر دوندگان و ورزشکاران به اندازه کافی خوب است، عمر باتری آن هنوز کمی کوتاه است.

     

    در طول آزمایش، ما هرگز بیش از 18 ساعت از دستگاه استفاده نکردیم، حتی با وجود ویژگی‌های صرفه‌جویی در باتری، مانند نرخ نوسازی متغیر در ترکیب. دویدن با جی پی اس در حین گوش دادن به اسپاتیفای، باتری را نیز تخلیه می کند، به این معنی که اگر کاربر سنگین یا دونده معمولی هستید، باید آن را روزانه یا چندین بار در هفته شارژ کنید. اگر این همان چیزی است که به دنبال آن هستید، احتمالاً می خواهید به یکی از ساعت های هوشمند ورزشی اختصاصی در این لیست مانند Garmin Fenix ​​7 نگاه کنید.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    اپل واچ SE

    بهترین قیمت اپل واچ

    امتیاز مورد اعتماد

    رتبه بندی-ستاره-ستاره-ستاره-ستاره

    طرفداران

    ارزش عالی

    طیف گسترده ای از ویژگی های ردیابی

    بهترین سیستم عامل ساعت هوشمند در سراسر جهان

    طیف گسترده ای از بند موجود است

    منفی

    بدون نمایشگر همیشه روشن

    عمر باتری هنوز فقط یک روز است

    تنها نقطه ضعف دیگر پرچمدار واچ 7 اپل این است که بسیار گران است و بسیاری از مزایای عمومی نیز در ساعت ارزانتر واچ SE ارائه می شود. به همین دلیل است که اپل واچ SE ارزان‌تر را به افرادی که به ردیابی سلامت پیشرفته‌تر 7 نیاز ندارند توصیه می‌کنیم.

     

    در طول فرآیند بررسی، متوجه شدیم که اپل واچ SE همچنان مانند یک پوشیدنی ممتاز است. علیرغم اینکه کوچکتر از اپل 7 بود، پوشیدن آن به طرز شگفت انگیزی راحت بود و ما هرگز برای تعامل با صفحه نمایش با استفاده از ورودی های لمسی و کنترل تاج تلاش نکردیم.

     

    SE همچنین دقیقاً همان نرم افزار 7 را دارد و به اندازه کافی سریع است که می تواند هر برنامه یا ویژگی را بدون هیچ مشکلی اجرا کند. تجربه هرگز در طول آزمایشات ما به خطر نیفتاد.

     

    هر چند چند مصالحه وجود دارد که باید از آنها آگاه باشید. اولاً، به اندازه گران‌ترین گزینه اپل ساخته نشده است. اگرچه به نظر می‌رسد که ساعت مچی ممتاز به اندازه 7 مقاومت در برابر گرد و غبار ندارد و صفحه نمایش آن شیشه یاقوت کبود نیست، بلکه ionX است. ما هرگز مشکلی با کیفیت ساخت نداشتیم، اما این بدان معناست که خراش ها را راحت تر می گیرد، به خصوص اگر آن را به ساحل ببرید یا از آن برای ردیابی ورزشی متحرک تر استفاده کنید.

     

    ردیابی سلامت نیز با کمبود اکسیژن خون و سنسورهای ECG که در خواهر و برادر گران‌ترش دیده می‌شود، حذف شده است. بر اساس آزمایش ما، این بدان معناست که برای افرادی که می‌خواهند یک پوشیدنی پوشیدنی از سلامت و تناسب اندام خود مطلع باشند، مفید نیست.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Samsung Galaxy Watch 4

    بهترین ساعت هوشمند WearOS

    امتیاز مورد اعتماد

    رتبه بندی-ستاره-ستاره-ستاره-ستاره

    طرفداران

    سیستم عامل را در بهترین حالت خود بپوشید

    قاب دیجیتال مانند یک جذابیت کار می کند

    طراحی مسطح و مینیمالیستی خیره کننده است

    مجموعه ای زیبا از صفحه های ساعت اصلی

    منفی

    هنوز بسیاری از ویژگی های هنوز در راه است

    با آیفون کار نمی کند

    بیکسبی کلافه است

    ما هنوز در حال آزمایش گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو هستیم، به همین دلیل است که در حال حاضر گلکسی واچ 4 هنوز گزینه پیشنهادی ما برای کاربران اندرویدی است.

     

    گلکسی واچ 4 در سال 2021 رونمایی شد و برای اولین بار به خود می بالد. برای شروع، این اولین ساعت هوشمندی است که با سیستم عامل Wear OS 3 گوگل راه اندازی شده است.

     

    لحظه‌ای که گلکسی واچ 4 را روشن کردیم، متوجه تفاوت شب و روز بین آن و پوشیدنی‌های Google Wear OS قبلی شدیم که آزمایش کردیم. رابط کاربری برای ایجاد یک رابط کاشی‌شده جدید طراحی شده است که دسترسی سریع به ویژگی‌ها و برنامه‌های رایج را ارائه می‌دهد و گوگل در نهایت آن را با خدمات اصلی که بیشتر کاربران سال‌ها درخواست می‌کردند، بارگذاری کرد. بزرگترین برای ما ادغام کامل نقشه های گوگل، پرداخت و موسیقی یوتیوب بود. همه اینها ویژگی هایی هستند که به طرز عجیبی در نسل های قبلی پوشیدنی های Wear OS گم شده بودند.

     

    سامسونگ همچنین سخت کار کرده است تا ساعت را با فناوری کافی برای مطابقت با قدرت ردیابی سلامت اپل واچ 7 بارگذاری کند. بزرگ‌ترین مورد اضافه‌شده، حسگر BioActive سفارشی است. این سنسورهای متعدد را در یک واحد جمع‌آوری می‌کند، با توانایی جمع‌آوری ضربان قلب، فشار خون، سطح اکسیژن خون و حتی انجام بررسی‌های ECG. با مقایسه نتایجی که تشخیص دادیم با نتایج ثبت شده در مقیاس هوشمند Withings Body Cardio، از دقت ساعت در طول بررسی هایمان شگفت زده شدیم.

     

    هنگامی که ویژگی های ردیابی تناسب اندام آن را آزمایش کردیم، همین امر صادق بود. در طول بررسی‌های ما، اندازه‌گیری ضربان قلب و فاصله بسیار دقیق بود و مطابق با بند HRM و Fenix ​​7 آن را با آن مقایسه کردیم. برنامه‌های Google Fit و Samsung Health همچنین داده‌های کافی برای کمک به بیشتر ورزشکاران نیمه جدی ارائه می‌دهند که پیشرفت خود را پیگیری کنند. عمر باتری 2 روزه بهبود یافته ای که در طول آزمایش از آن لذت بردیم، آن را به وضوح بالاتر از ساعت هوشمند اپل واچ 7 قرار می دهد، که در طول بررسی های ما نتوانسته 18 ساعت استفاده از آن را پشت سر بگذارد.

     

    تنها نقطه ضعف این است که، در حالی که پشتیبانی از برنامه های شخص اول گوگل و سامسونگ برطرف شده است، ارائه اپلیکیشن Wear OS Galaxy Watch 4 هنوز به طور قابل توجهی از WearOS اپل عقب تر است. نمونه‌ای از این زمانی بود که بازبین ما تلاش کرد تا Tidal را فقط روی ساعت اجرا کند تا متوجه شود که سرویس پخش موسیقی هنوز در پلتفرم در دسترس نیست.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    گارمین فنیکس 7

    بهترین ردیاب تناسب اندام

    امتیاز مورد اعتماد

    رتبه بندی-ستاره-ستاره-ستاره-ستاره

    طرفداران

    دقت ردیابی در فضای باز قوی

    صفحه نمایش لمسی پاسخگو

    عمر باتری بهبود یافته است

    منفی

    ارزان نیست

    تجربه کامل ساعت هوشمند نیست

    تجربه اصلی مشابه Fenix ​​6

    اپل واچ 7 و گلکسی واچ 4 ممکن است دو ردیاب تناسب اندام توانمند باشند، یکی از ابزارهای پوشیدنی وجود دارد که در این زمینه شمع را روی آن نگه نمی دارند: Garmin Fenix ​​7.

     

    Fenix ​​یکی از پریمیوم‌ترین خطوط ساعت‌های ورزشی گارمین است و اگر از خوانندگان معمولی هستید، می‌دانید که ما طرفداران بزرگی هستیم. در طول چهار سال گذشته، ساعت‌های Fenix ​​گارمین به طور مداوم تحت تأثیر قرار گرفته‌اند، زیرا ما آن‌ها را برای آزمایش با هر یک از آن‌ها از زمانی که Fenix ​​5 حداقل امتیاز 4.5/5 را دریافت کرده‌ایم، تحت تأثیر قرار داده‌اند. این موضوع زمانی که Fenix ​​7 را در مسیر خود قرار دادیم صادق باقی ماند.

     

    تمرکز ورزشی Fenix ​​7 در خارج از جعبه، با داشتن یک روکش مشکی سودمند که ترکیبی از یک شاسی فلزی درشت با یک بند لاستیکی راحت، اما غیرقابل انکار صنعتی است، آشکار است. این یک پوشیدنی است که برای زنده ماندن از همه چیز از غلتیدن در دریای آزاد در حین موج‌سواری گرفته تا دماها و شرایط فوق‌العاده ماراتن طراحی شده است. با توجه به اینکه بازبینی کننده ما هنگام استفاده از دیوار کوهنوردی به طور تصادفی صفحه را به صخره کوبیده است، ما شخصاً می توانیم تأیید کنیم که Fenix ​​7 ناهموارترین پوشیدنی در این لیست است.

     

    اما چیزی که واقعاً آن را متمایز می کند بهترین گزینه در ردیابی کلاس و تجزیه و تحلیل پس از تمرین است. در طول آزمایش متوجه شدیم که Fenix ​​7 می تواند تقریباً هر فعالیتی را که فکرش را بکنید ردیابی کند. اینها شامل دویدن و شنا می‌شود، اما به برخی از فعالیت‌هایی که ما هرگز در مورد آنها نشنیده بودیم، مانند "Pickleboarding" گسترش می‌یابد. با انجام مجموعه تست‌های استاندارد ما، دستگاه بهترین را در ردیابی مکان کلاس ارائه کرد. GPS در چند میلی ثانیه متصل شد و پس از یک ماه استفاده از آن، بازبینی کننده ما هرگز متوجه هیچ ناهنجاری جدی در مسافت یا ترک تحصیل نشد. ردیابی ضربان قلب برای یک پوشیدنی مبتنی بر مچ نیز عالی است.

     

    زمانی که از آنها برای پیمایش مسیر دوچرخه‌سواری که در لندن با آن آشنا نبودیم و پیاده‌روی در ناحیه دریاچه استفاده کردیم، جهت‌ها و قدرت‌های نقشه‌برداری بی‌درنگ ساعت مچی بسیار خوب بود، در حالی که ساعت دستورالعمل‌های چرخشی قابل اعتمادی را ارائه می‌کرد.

     

    عملکرد چند ورزشی بسیار بیشتر از ساعت های اپل و گلکسی موجود در این لیست توسعه یافته است، با داشتن حالت های اختصاصی و کنترل های انتقال بصری بسیار بیشتر که به ما اجازه می دهد ورزش را با چند کلیک تغییر دهیم.

     

    با این حال، تجزیه و تحلیل پس از کار جایی است که ابزار پوشیدنی واقعاً خود را از رقابت عمومی تر خود متمایز می کند. این ساعت می‌تواند اکسیژن خون، تخمین حداکثر VO2 و چند معیار دیگر را که برای ورزشکاران جدی یا خریداران آگاه به سلامتی مهم هستند، ردیابی کند. اما این راهنمایی است که ارائه می دهد که بهترین است. این ساعت از مناطق ضربان قلب، تخمین‌های حداکثر VO2 و تمام داده‌های دیگری که جمع‌آوری می‌کند برای ارائه راهنمایی در مورد تأثیر تمرین شما و توصیه‌هایی درباره مدت زمانی که باید قبل از جلسه بعدی خود استراحت کنید، استفاده می‌کند. این امر باعث شد تا بازبینی کننده ما بتواند تمرینات خود را به گونه ای تنظیم کند که همیشه مولد باشد و زمانی که در طول آزمایش نزدیک به فشار بیش از حد می شد، ارزیابی کند.

     

    عمر باتری 1 تا 2 هفته ای که در طول آزمایشات خود شناسایی کردیم همچنین به این معنی است که Fenix ​​7 بهترین عمر باتری را در بین همه پوشیدنی های این لیست ارائه می دهد.

     

    جنبه دیگر این است که Fenix ​​7 عملکرد بسیار محدودی از ساعت هوشمند در مقایسه با رقبای اپل و سامسونگ ارائه می دهد. کتابخانه برنامه محدود به تناسب اندام، ردیابی موقعیت مکانی و مجموعه کوچکی از خدمات پخش موسیقی (Deezer و Spotify) است. اگرچه این ساعت از NFC پشتیبانی می کند، اما فقط با Garmin Pay سازگار است، که از هر بانک اصلی در ایالات متحده یا بریتانیا پشتیبانی نمی کند. در نتیجه، ما معمولاً متوجه شدیم که از آن برای اعلان‌های اولیه و کنترل‌های موسیقی برای صدایی که از تلفن ما می‌آید در طول آزمایش استفاده می‌کنیم.

     

    تنها نقطه ضعف دیگر هزینه اولیه آن است که مدل پایه آن 700 دلار به فروش می رسد. این، به‌علاوه تمرکز غیرقابل انکار آن، دلیلی کلیدی است که به دوندگان اهرم ورودی توصیه می‌کنیم به سراغ یک پوشیدنی مقرون‌به‌صرفه‌تر بروند: Fitbit Versa 3.

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

     

    Fitbit Versa 3

    بهترین ردیاب تناسب اندام با قیمت مناسب

    امتیاز مورد اعتماد

    رتبه بندی-ستاره-ستاره-ستاره-ستاره

    طرفداران

    بسته بندی شده برای قیمت

    GPS بالاخره آمد

    باتری شش روزه با استفاده شدید

    منفی

    برنامه‌ها و فروشگاه برنامه‌های Fitbit هنوز نیاز به کار دارند

    تعداد قدم ها خیلی مشتاق است

    هنوز از Spotify آفلاین پشتیبانی نمی شود

    Fitbit Premium برای به دست آوردن ارزش پول شما ضروری است

    وقتی صحبت از ردیابی سلامت و تناسب اندام به میان می آید، Fitbit یک برند خانگی است و Versa 3 بهترین گزینه برای کاربران معمولی است که به دنبال یک ردیاب تناسب اندام با عملکرد اولیه ساعت هوشمند هستند، بر اساس تجربه ما در استفاده از آن.

     

    با وجود اینکه Versa 3 نزدیک به یک سوم Garmin Fenix ​​7 قیمت دارد، ما تحت تاثیر قرار گرفتیم که Fitbit چگونه توانسته است در شاسی مربع کوچک آن جای دهد.

     

    برای شروع، استفاده از ساعت فوق العاده راحت است، حتی در هنگام ورزش. قاب باریک و تقریباً اندازه اپل واچ SE ظاهری شیک و مجزا به آن می‌دهد که به داور ما اجازه می‌دهد به راحتی آن را هنگام بیرون از باشگاه و در رویدادهای کاری غیررسمی هوشمند بپوشد. بر اساس تجربه ما، بیشتر مردم فقط از نزدیک متوجه می شوند که این ساعت اپل نیست، به دلیل حاشیه کمی بزرگتر اطراف صفحه.

     

    علیرغم هزینه پایین، این پوشیدنی دارای چند مزیت است که در بسیاری از پوشیدنی های دیگر با این قیمت ندیده ایم. برای شروع، یک تراشه GPS داخلی و سنسور SpO2 وجود دارد. اینها به ساعت امکان ردیابی تناسب اندام قابل اعتماد را بدون نیاز به چسباندن تلفن خود ارائه می دهد، همانطور که در بسیاری از پوشیدنی های مقرون به صرفه دیگر، مانند Garmin Vivosmart 5 که در اوایل این ماه بررسی کردیم، مجبورید. سنسور SpO2 همچنین به آن اجازه می دهد تا اکسیژن خون شما را برای سنجش بهبود عملکرد ردیابی کند.

     

    با استفاده از دنیای واقعی، هر دو عملکرد تحسین برانگیزی داشتند. اتصال GPS بیشتر از Fenix ​​طول می کشد، اما پس از انجام آن، ردیابی یکنواخت بود. تنها باری که بازبین ما انصراف را تجربه کرد، در حین دویدن و دوچرخه‌سواری شهری بود، جایی که ساختمان‌های بلند گاهی سیگنال را مسدود می‌کردند. ردیابی ضربان قلب در خارج از آزمون HIIT ما یکنواخت باقی ماند، جایی که تلاش می‌کرد تا با افزایش سریع در طول بخش‌های با شدت بالا از تمرین همراه شود.

     

    در طول آزمایش، Spotify هنوز در فروشگاه برنامه نبود، اگرچه می‌توانید موسیقی را برای پخش از Deezer و Pandora به صورت محلی دانلود کنید. توانایی ذخیره هر موسیقی به صورت محلی دوباره یک لوکس نادر در ردیاب با این قیمت است، بنابراین عدم وجود Spotify قابل بخشش است.

     

    تنها نقطه ضعف واقعی این است که ارائه برنامه‌های آن پشت سر اپل و گوگل است و فیت‌بیت، بر خلاف گارمین، از شما می‌خواهد برای دسترسی به تمام تجزیه و تحلیل‌های پس از تمرین که Versa 3 ارائه می‌دهد، اشتراک بپردازید، که کمی گستاخانه به نظر می‌رسد.

    ارسال نظر