دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    گوشی های تولید شده شیائومی در 2023

    گوشی های تولید شده شیائومی در 2023

     

    بهترین گوشی های شیائومی در سال 2023:

    شیائومی در کاتالوگ 2023 خود تعداد زیادی گوشی هوشمند (خیلی زیاد) دارد. برندهای فرعی آن Redmi و Poco وجود دارند که هر کدام یک مدل ورودی، میان رده و رده بالا برای انتخاب دارند. با چنین انتخاب گسترده ای، ما به شما کمک می کنیم بهترین گوشی هوشمند شیائومی، ردمی یا پوکو را انتخاب کنید.

     

     

     

    بهترین گوشی های هوشمند شیائومی، ردمی و پوکو در سال 2023

     

    بهترین انتخاب در سال 2023: شیائومی 12 پرو

     

    شیائومی 12 پرو بهترین گوشی هوشمند سازنده در سال 2022 بود، اما در حال حاضر گران ترین ...

     

    شیائومی 12 پرو گران‌ترین گوشی هوشمند شیائومی در سال جاری است (ممکن است به زودی با Xiaomi 12 Ultra تغییر کند). اما این گوشی هوشمند با قیمتی در حدود 999 دلار انتقادات زیادی را به خود جلب کرده است.

     

    خوب، شیائومی قیمت های خود را افزایش داده است، اما در اینجا ما یک پرچمدار اندرویدی بسیار رقابتی با اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED بسیار زیبا با کیفیت WQHD+ و 120 هرتز تطبیقی داریم. شیائومی 12 پرو همچنین شارژ 120 واتی را با آداپتور سازگار موجود در جعبه می پذیرد.

     

    Xiaomi 12 Pro عملکرد عالی، یکی از پیشرفته ترین راه حل های شارژ در بازار و یک ماژول دوربین رقابتی را ارائه می دهد.

     

     

     

    بهترین پرچمدار بازی: Poco F4 GT

    پوکو F4 GT به راحتی خود را در بخش میان رده بالایی قرار می دهد. این یک پرچمدار تمام عیار مانند شیائومی 12 نیست، اما با مشخصات خود لحن مناسبی را تنظیم می کند که در مورد عملکرد و محتوای چندرسانه ای به کار می رود.

     

    این گوشی هوشمندی است که برای بازی ساخته شده است، مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 1، صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی و کنترل دما بسیار خوب است. گوشی هوشمند حتی در طول جلسات بازی طولانی بیش از حد گرم نمی شود و می توانید تمام بازی های خود را با سرعت ثابت 60 فریم در ثانیه انجام دهید. Poco F4 GT یک ویژگی بسیار ویژه دارد - استفاده از ماشه های فیزیکی قابل جمع شدن بسیار خوب است.

     

    باتری 4700 میلی آمپر ساعتی آن طولانی ترین باتری موجود در بازار نیست، اما با شارژر سریع 120 واتی Hyper Charge آن را جبران می کند. رسیدن از 0 به 100% در 25 دقیقه چیزی است که در صنعت به عنوان "تغییر بازی" شناخته می شود.

     

     

     

     

    بهترین انتخاب جایگزین پرچمدار در سال 2023: شیائومی Mi 12T Pro

    Xiaomi 12T Pro تقریباً تمام نقاط قوت Xiaomi 12 Pro، پرچمدار شیائومی را دارد، با مصالحه های بسیار جزئی که با توجه به قیمت پایین تر، قابل بخشش است.

     

    صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی وضوح کمی بالاتر از Full HD + و نه WQHD + همانطور که در Xiaomi 12 Pro یافت می شود، نشان می دهد. همچنین دارای ماژول دوربین سه گانه 200 مگاپیکسلی، Snapdragon 8+ Gen 1 SoC، 8گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی و همچنین یک باتری قابل شارژ 120 واتی با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت است.

     

    کیفیت صفحه نمایش فوق العاده است، عملکرد بی عیب و نقص و عمر باتری و شارژ سریع عالی است. با این حال، ماژول دوربین 200 مگاپیکسلی آن چندان کامل به نظر نمی رسد، طراحی آن کمی کمتر از رقبا است و شارژ بی سیم وجود ندارد. اما در کل، شیائومی 12 تی پرو ارزش خرید دارد.

     

     

     

    Redmi Note 11 Pro+ 5G یک دستگاه میان رده فوق رقابتی است.

     

    Redmi Note 11 Pro+ 5G گوشی هوشمندی است که بهترین نسبت قیمت/عملکرد را در این انتخاب دارد. ما یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با فول اچ دی پلاس و 120 هرتز تطبیقی، مدیاتک دایمنسیتی 920 SoC، ماژول عکس سه گانه 108 مگاپیکسلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی داریم که شارژ 120 واتی را می پذیرد.

     

     

     

     

    جایگزین قیمت-عملکرد: Poco X4 GT

    به عنوان جایگزینی برای Redmi Note 11 Pro+ 5G، Poco X4 GT را پیشنهاد می کنیم که با قیمت کمتر از 400 دلار در دسترس است. این گوشی دارای چند نقطه ضعف مانند صفحه نمایش LCD به جای صفحه AMOLED و پیکربندی دوربین نسبتاً متوسط است. با این حال، برداشت کلی از این گوشی هوشمند واقعاً خوب است زیرا این گوشی پوکو در مکان های مناسب سازش می کند.

     

    پنل LCD صفحه نمایش بسیار مناسبی را ایجاد می کند و حتی نرخ تازه سازی 144 هرتز را ارائه می دهد. دوربین اصلی نتایج فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌کند (حداقل در طول روز)، و یک باتری 5080 میلی‌آمپر ساعتی نیز در کنار آن وجود دارد که می‌تواند به سرعت با 67 وات شارژ شود.

     

    تراشه MediaTek Dimensity 8100 عملکردی بیش از حد خوب ارائه می‌کند، مجهز به 8 گیگابایت رم و حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی که متأسفانه غیرقابل ارتقا است. سیاست به‌روزرسانی نسبتاً محدود نیز چیزی است که باید در این مدل از آن آگاه بود. در غیر این صورت، واقعاً چیز زیادی برای انتقاد از این دستگاه وجود ندارد.

     

      

     

    بهترین گوشی هوشمند ارزان: Redmi Note 11

    هر سال، شیائومی محدوده پایه خود را با Redmi تجدید می کند. Redmi Note 11 مدل پایه در بین 5 تغییری است که این محدوده در حال حاضر دارد. این گوشی کمی پریمیوم تر از Redmi 10 است که امسال توسط شیائومی عرضه شد (نباید آن را با Redmi Note 10 اشتباه گرفت).

     

    بنابراین، با کمتر از 300 دلار، ما یک صفحه نمایش 6.43 اینچی AMOLED با کیفیت Full HD+ و 90 هرتز داریم. صفحه نمایش شگفت انگیز است، قدرت کافی در زیر کاپوت برای انجام بازی ها و همچنین برای برنامه های روزمره وجود دارد و ماژول دوربین نسبت به قیمتش بسیار مناسب است. Redmi Note 11 همچنین عمر باتری عالی و فضای ذخیره سازی قابل ارتقا را ارائه می دهد.

     

     

     

    بین شیائومی و ردمی: در سال 2023 کدام را انتخاب می کنید؟

    اگر بخواهیم شیائومی و ردمی را در نظر بگیریم، باید آنها را به عنوان دو برند متمایز و دو محدوده در یک کاتالوگ در نظر بگیریم. بله، شیائومی در کل کمی بالاتر از Redmi است.

     

    با این حال، مواقعی وجود دارد که محدوده پرچمدار ردمی گاهی جالب‌تر از گوشی‌های سطح پایه شیائومی است. به عنوان مثال، Redmi Note 11 Pro با قیمت 280 دلار، رقابتی تر از Xiaomi Mi 11 Lite با قیمت 300 دلار است.

     

     

     

    بالای محدوده

    بیایید با طیف وسیعی از پرچمداران شیائومی شروع کنیم. اینها گوشی های هوشمند برتر تولید کننده هستند که به طور کلی دارای بالاترین مشخصات فنی هستند. پرچمدار این محدوده، شیائومی 12 پرو با نسخه وانیلی خود، شیائومی 12 است. اما این طیف همچنین در چند نسخه کم و بیش پریمیوم در ماه های آینده عرضه خواهد شد، همانطور که در سال گذشته شیائومی Mi 11 و آن بود. نسخه های Mi 11 Ultra، Mi 11i، Mi 11 Lite 5G و Mi 11 Lite.

     

     

     

     

    میان رده

    اگر شیائومی را برندی در مقیاس جهانی بدانیم، یعنی سازنده، ردمی میان رده کاتالوگ آن را تشکیل می دهد، اما اگر شیائومی و ردمی را دو برند در نظر بگیریم، ردمی نیز زیرمجموعه های خاص خود را دارد، از پرچمداران گرفته تا .... .

     

    برترین ردمی که با میان رده های شیائومی مطابقت دارد، ردمی نوت است. آنها نیز در چندین نسخه شماره گذاری شده مانند Redmi Note 11، Note 11S، Note 11 Pro، Note 11 Pro 5G و Note 11 Pro+ 5G، از پایه تا پریمیوم ترین مدل، عرضه می شوند

     

     

     

     

    سطح ورودی

    بعدی Redmi all-in-ones هستند که امسال با Redmi 10 سطح ابتدایی هستند. در اینجا دوباره احتمالاً شاهد تغییراتی از Redmi 10A خواهیم بود که مقرون به صرفه تر است و Redmi 10C که یک مدل متوسط است. خوب، حداقل مطمئناً در مدل‌های سطح پایه شیائومی و ردمی حضور خواهید داشت.

     

     

     

    کاتالوگ پوکو

    پوکو یک برند فرعی نسبتاً غیرمعمول است. به نظر می رسد این برند در مقایسه با Redmi کاملاً مستقل از شیائومی است. در کاتالوگ پوکو، دوباره می‌توانید تفاوت‌ها و کلاس‌های بیشتری را بر اساس طیف وسیع قیمت پیدا کنید.

     

    مدل‌های Poco F، مانند Poco F4 GT، مدل‌های پرچم‌دار هستند و قدرتمندترین و گران‌ترین گوشی‌های هوشمند تولیدکننده هستند.

     

      مدل‌های Poco X مانند Poco X5 5G نشان‌دهنده بخش قیمتی میان‌رده پوکو هستند، با گوشی‌های هوشمندی که تاکید بیشتری بر کیفیت صفحه‌نمایش و دوربین دارند. Poco M مانند Poco M4 Pro بخش پایه پوکو را تشکیل می‌دهد، با قیمت‌های کمتر از 200 دلار در حالی که مشخصات محدودتر (اما همچنان کاربردی) را ارائه می‌کند، علاوه بر عمر باتری طولانی‌تر.

     

    اگرچه تلفن های هوشمند پوکو در خارج از آسیا محبوبیت کمتری دارند. احتمال اینکه دستگاه شیائومی یا ردمی را در فروشگاه پیدا کنید بیشتر از دستگاه پوکو است. از سوی دیگر، مدل‌های پوکو، مدل‌های شیائومی هستند که معمولاً با گذشت زمان بیشترین کاهش قیمت را تجربه می‌کنند

     

     

     

     

    شرکت پویا همراه آرمان سعی کرد در این مقاله گوشی های تولید شده شیائومی در 2023را به شما معرفی کند.

     

    امیدواریم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم.

    ارسال نظر