پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    گلکسی زد فلیپ 5 با نمایشگر بیرونی کاربردی‌تر از راه رسید

    گلکسی زد فلیپ 5 با نمایشگر بیرونی کاربردی‌تر از راه رسید

    سامسونگ الکترونیکس درنهایت از نسل پنجم گوشی‌های تاشوی گلکسی زد فلیپ ۵ با نمایشگر بیرونی کاربردی‌تر و لولای جدید و منعطف رونمایی کرد

     

    طراحی گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ

     

    گوشی گلکسی Z Flip 5 سامسونگ با طراحی بهینه، قابلیت حرفه‌ای FlexCam دوربین، عملکرد قدرتمند و گزینه‌های شخصی‌سازی بی‌شمار در کنار لولای جدید و منعطف (Flex Hinge)، تجربه متفاوتی را برای کاربران فراهم می‌کند.

    نمایشگر اصلی گلکسی زد فلیپ ۵ مجهز به لایه‌ای ضدضربه است. همچنین با بازطراحی پنل پشتی، نمایشگر این بخش حالا استحکام بیشتری دارد.

    گلکسی زد فلیپ 5 با استاندارد IPX8، قاب آلومینیومی Armor و محافظ صفحه Corning GorillaGlass Victus2 که روی صفحه تاشو و پنل پشتی اعمال شده، از حفاظت لازم برخوردار است. لولای جدید و منعطف Flex Hinge با ساختار ریلی دوگانه‌ای که دارد، می‌تواند ضربه‌های واردشده خارجی را توزیع کرده و از آسیب به بدنه جلوگیری کند.

    گوشی تاشوی جدید سامسونگ، یعنی گلکسی زد فلیپ ۵، در حالت غیرگسترده قابلیت‌ها و اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال، کاربران می‌توانند از طریق نمایشگر پشتی دستگاه، یعنی Flex Window، به اطلاعات مفیدی دسترسی داشته باشند.

    از طریق ویجت‌های کاربردی نیز کاربران می‌توانند وضعیت آب‌وهوا را بررسی کرده، پخش موسیقی را کنترل کنند و با ویژگی Media Controller به موسیقی موردعلاقه خود گوش دهند.

     

     

     z filip5

     

     

    مشخصات فنی گلکسی Z Flip 5

     

    گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ سامسونگ با نمایشگر اصلی ۶.۷ اینچ  Dynamic AMOLED 2X با نرخ به‌روزرسانی متغیر ۱۲۰ هرتز و نمایشگر کاور ۳.۴ اینچی سوپرامولد ۶۰ هرتز به بازار عرضه می‌شود.

    قلب تپنده موبایل تاشوی جدید، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام است. گلکسی زد فلیپ ۵ در دو نسخه با رم ۸ گیگابایتی و ظرفیت حافظه داخلی ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

    ابعاد این گوشی هوشمند در حالت غیرگسترده، یعنی در وضعیت بسته، ۷۱.۹×۸۵.۱×۱۵.۱ میلی‌متر بوده و وزن این آن نیز ۱۸۷ گرم است.

     

    گوشی گلکسی زد فلیپ ۵ مجهز به دوربین دوگانه در پنل پشتی (شامل دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین زاویه عریض ۱۲ مگاپیکسلی) است. دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیز ۱۰ مگاپیکسلی است.

    این گوشی هوشمند با باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی با سیستم‌عامل اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1.1 عرضه می‌شود

     

     

    مشخصات گلکسی زد فلیپ ۵ توضیحات
    نمایشگر اصلی ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X
    نمایشگر کاور ۳.۴ اینچی سوپرامولد ۶۰ هرتز
    پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام
    دوربین اصلی دوگانه: فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی در کنار دوربین زاویه عریض ۱۲ مگاپیکسلی
    دوربین سلفی ۱۰ مگاپیکسلی
    سیستم‌عامل اندروید ۱۳
    رابط کاربری One UI 5.1.1
    ترکیب رنگ سبز، گرافیتی، کرم و صورتی
    باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی
    وزن ۱۸۷ گرم
    قیمت ۹۹۹ دلار

     

     

     

    قیمت و تاریخ عرضه گلکسی زد فلیپ 5

     

    پیش‌فروش گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ از تاریخ ۴ مردادماه (۲۶ جولای) در برخی بازارهای منتخب آغاز می‌شود. همچنین این گوشی هوشمند از ۲۰ مردادماه (۱۱ آگوست) برای فروش عرضه خواهد شد.

    گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ ۵ در ترکیب رنگ سبز، گرافیتی، کرم و صورتی و همچنین با مجموعه وسیعی از لوازم جانبی شامل قاب شفاف (Clear Gadget)، قاب چرمی Flap Eco، قاب Flipsuit و همچنین قاب سیلیکونی با قابلیت حمل آسان و یک حلقه برای ایجاد ظاهری خاص‌تر عرضه می‌شود.

    قیمت پایه Z Flip 5 برای مدل 256 گیگابایتی، 1049 پوند و برای مدل 512 گیگابایتی، 1149 پوند در نظر گرفته شده است. این گوشی در آمریکا با قیمت پایه 999 دلار به بازار می‌آید.

     

    ارسال نظر