پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    چرا فروش آیفون 14 کاهش یافته...

    چرا فروش آیفون 14 کاهش یافته...

    اپل به دلیل فروش ضعیف تر، تولید آیفون 14 را کاهش می دهد

    گزارشی از بلومبرگ ادعا می کند که این شرکت از برنامه های افزایش تولید آیفون جدید خود عقب نشینی می کند. این تعجب آور نیست. در اینجا دلیل آن است.

     

     

    به نظر می رسد اپل تقاضای فروش کافی برای آیفون 14 جدید دریافت نمی کند. گزارشی از بلومبرگ ادعا می کند که این شرکت از برنامه های افزایش تولید آیفون جدید خود عقب نشینی می کند. این تعجب آور نیست، با توجه به اینکه آخرین گوشی هوشمند آیفون 14 تقریباً مشابه آیفون 13 است. به همین دلیل است که بسیاری از افراد مدل سال گذشته را خریداری می کنند زیرا با قیمت بسیار پایین تری در دسترس است.

     

     

    آیفون 13 حتی در هر دو Flipkart تمام شد زیرا این گوشی با تخفیف 20000 روپیه در طول فروش Big Billion Days در دسترس قرار گرفت. موضوع سهام در آمازون نیز دیده شد. همه اینها همچنین به وضوح نشان می دهد که مردم مدل قدیمی تر را به جای مدل جدید با قیمت بالاتر انتخاب می کنند. بنابراین، اپل شاهد فروش ضعیف تری برای آیفون 14 است.

     

    این گزارش بیان می‌کند که «افزایش پیش‌بینی‌شده تقاضا محقق نشد»، بنابراین طبق گزارش‌ها، اپل از تأمین‌کنندگان می‌خواهد که آیفون‌های بیشتری تولید نکنند. این منبع مورد اشاره تاکید کرد که این شرکت قصد دارد به جای تنها 90 میلیون دستگاه که در سال گذشته هدف تعیین شده بود، 6 میلیون آیفون بیشتر تولید کند. اما، این طرح در حال حاضر لغو شده است.

     

     

    به نظر نمی رسد که این مورد برای مدل های Pro صدق کند. طبق گزارش ها، این شرکت از فاکسکان خواسته است تا تولید آیفون 14 پرو را 10 درصد افزایش دهد. این نشان می دهد که مردم یا علاقه مند به خرید آیفون 13 یا مدل های پرو هستند. این نیز تعجب آور نیست، با توجه به اینکه اپل تغییرات عمده ای را در مدل های Pro انجام داد و مدل استاندارد را با همان ویژگی های قدیمی معرفی کرد. مدل Pro دارای ویژگی جدید Dynamic Island، مجموعه ارتقا یافته از سیستم دوربین سه گانه عقب 48 مگاپیکسلی، پردازنده جدید و موارد دیگر است.

     

    هیچ جزئیاتی در مورد عملکرد آیفون 14 پلاس جدید اپل از نظر فروش وجود ندارد. در هند، مردم باید 10000 روپیه بیشتر از مدل استاندارد برای خرید مدل پلاس هزینه کنند. این گوشی فقط دارای صفحه نمایش و باتری کمی بزرگتر از آیفون 14 است. همچنین فراموش نکنید که اپل شارژر را در جعبه خرده فروشی ارسال نمی کند، به همین دلیل است که مشتریان باید بیشتر هزینه کنند.

     

    این احتمال وجود دارد که آیفون 14 در سال آینده کاهش قیمت داشته باشد تا مشتریان بیشتری را جذب کند و هدف تعیین شده برای آیفون ها را به پایان برساند. این ممکن است در آمازون و فلیپ کارت اتفاق بیفتد، با توجه به اینکه ما هر سال شاهد همین اتفاق بوده ایم. باید دید اپل چگونه قصد دارد تا هدف تعیین شده خود را برای سری آیفون 14 امسال تکمیل کند.

     

     

    علاوه بر این، اپل اخیرا تایید کرده است که تولید آیفون 14 را در هند آغاز کرده است اما کاهش قیمتی نداشته است. دلیل این امر ناشناخته است، اما حدس می زنیم که این شرکت به تازگی محصول را در هند مونتاژ می کند و قطعات بیشتر از خارج تهیه می شوند.

     

     

     

    ارسال نظر