پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    ویژگی های اندروید 12

    ویژگی های اندروید 12

    اندروید 12

     

    شخصی تر، ایمن تر و بی دردسرتر از همیشه.

    اندروید 12 حتی تجربیات شخصی، ایمن و بدون زحمت بیشتری را در دستگاه شما ارائه می دهد. دارای یک رابط کاربری کاملاً بازسازی‌شده فقط برای شما، ویژگی‌های حریم خصوصی جدیدی که برای ایمنی شما طراحی شده‌اند و شما را تحت کنترل قرار می‌دهند، و راه‌های یکپارچه‌تر برای رسیدن به گیم‌پلی خود یا حتی تغییر به یک دستگاه جدید.

      

    نکات برجسته اندروید 12

      

    شخصی

    Android 12Android 12 شخصی‌ترین سیستم‌عامل ما تا کنون است که دارای قابلیت‌های رنگی پویا است که می‌تواند تجربه شما را بر اساس کاغذدیواری و حرکت پاسخگو که به لمس شما پاسخ می‌دهد تغییر دهد. حتی ویجت ها نیز تغییر چهره داده اند و افراد مورد علاقه شما همیشه در همان جا در صفحه اصلی شما در دسترس هستند. و با طراحی مجدد جادارتر، بهینه سازی کنتراست رنگ و ویژگی های جدید برای کمک به افراد کم بینا، اندروید 12 طوری طراحی شده است که حتی برای کاربران بیشتری قابل دسترسی باشد.

     

      

    بی خطر

    خصوصی بر اساس طراحی تا کنترل را در دست داشته باشید.

    اندروید 12 برای ایمنی شما طراحی شده است. با ویژگی‌های جدید حریم خصوصی با کاربری آسان و قدرتمند، خیالتان راحت است که بدانید چه کسی و چه زمانی می‌تواند داده‌های شما را ببیند کنترل دارید.

       

    بدون دردسر

    همه چیز در تلفن شما ساده تر شده است.

    اندروید 12 همه چیز را در گوشی شما بدون دردسر و آسان می کند. شما می توانید بدون نیاز به منتظر ماندن برای دانلود کامل وارد گیم پلی شوید و حتی داده های خود را بدون هیچ زحمتی به یک گوشی اندرویدی جدید منتقل کنید.

     

     

     

    طراحی مجدد مرزی.

    اندروید 12 کل رابط کاربری، از اشکال، نور و حرکت، تا رنگ‌های قابل تنظیم سیستم را که می‌توانند برای مطابقت با شما تطبیق دهند، بازنگری می‌کند. این سیستم‌عامل که برای جادارتر و راحت‌تر طراحی شده است، گویاترین، پویاترین و شخصی‌ترین سیستم عامل ما است.

     

     

    رنگ پویا

    رنگ دوباره تصور شد.

    تصویر زمینه خود را در Pixel تغییر دهید و کل تجربه Android 12 شما مطابقت دارد. با استفاده از الگوریتم های پیشرفته استخراج رنگ می توانید به راحتی ظاهر و احساس کل گوشی خود را شخصی سازی کنید، از جمله اعلان ها، تنظیمات، ویجت ها و حتی برنامه های انتخابی.

     

    حرکت پاسخگو

    صاف تر،پاسخگوتر

    رابط کاربری با هر ضربه، کشیدن انگشت و پیمایش به سرعت و به وضوح با حرکات صاف و انیمیشن ها زنده میشود.

     عملکرد سیستم بهبود یافته ای را ارائه میدهد، تا دستگاه شما بتواند در هماهنگی کامل با شما کار کند.Android12  

      

     

    ویجت های مکالمه

    افراد مورد علاقه شما خانه جدیدی دارند.

    یک ویجت مکالمه کاملاً جدید، مکالمات با افرادی را که به آنها اهمیت می دهید به صورت جلو و در مرکز روی صفحه اصلی شما قرار می دهد تا هرگز گپ افراد مورد علاقه خود را از دست ندهید. حتی می توانید تماس های از دست رفته، تولدها و موارد دیگر را در یک نگاه ببینید.

     

     

    بهبود دسترسی

    برای دسترسی ساخته شده است.

    اندروید 12 به گونه ای طراحی شده است که با ویژگی های دید جدید، از جمله:

     

     

     

    بزرگنمایی منطقه

    یک ذره بین پنجره جدید به شما امکان می دهد روی بخشی از صفحه نمایش خود بزرگنمایی کنید بدون اینکه نیازی به از دست دادن زمینه در بقیه محتوای صفحه باشد.

     

    تلفنی که ویژگی جدید اندروید 12 را نمایش می‌دهد.

     

    تاریکی اضافی

    برای پیمایش در شب یا شرایطی که حتی کمترین تنظیم روشنایی خیلی روشن است، صفحه نمایش خود را بسیار کم نور کنید.

     

    تلفنی که ویژگی جدید متن پررنگ اندروید 12 را نمایش می دهد.

     

    متن پررنگ

    با قابلیت تغییر فونت به پررنگ در کل گوشی، متن را واضح تر ببینید.

     

    تلفنی که ویژگی جدید مقیاس خاکستری اندروید 12 را نمایش می دهد.

     

    مقیاس خاکستری

    نحوه نمایش رنگ ها در دستگاه خود را در مقیاس خاکستری تنظیم کنید.

     

     

    نشانگرها و ضامن های میکروفون و دوربین

    کنترل های دسترسی قوی تر به میکروفون و دوربین

    با اندروید 12، به لطف یک نشانگر جدید در نوار وضعیت گوشی، می‌توانید ببینید چه زمانی یک برنامه از میکروفون یا دوربین شما استفاده می‌کند. و اگر نمی‌خواهید هیچ برنامه‌ای به میکروفون یا دوربین شما دسترسی پیدا کند، می‌توانید با استفاده از دو کلید جدید در تنظیمات سریع، آن سنسورها را کاملاً غیرفعال کنید. به سادگی سوئیچ را بچرخانید.

     

     

     

    مجوزهای مکان تقریبی

    مکان دقیق خود را خصوصی نگه دارید.

    در حالی که برخی از برنامه ها برای کارهایی مانند ناوبری گام به گام به اطلاعات مکان دقیق نیاز دارند، بسیاری از برنامه های دیگر فقط به مکان تقریبی شما برای مفید بودن نیاز دارند. با Android 12، می‌توانید بین دسترسی برنامه‌ها به موقعیت مکانی دقیق خود یا یک مکان تقریبی یکی را انتخاب کنید.

     

     

     

    داشبورد حریم خصوصی

    مجوزهای حریم خصوصی شما در یک نگاه.

    داشبورد حریم خصوصی به شما یک نمای واضح و جامع از دسترسی برنامه‌ها به موقعیت مکانی، دوربین یا میکروفون شما در 24 ساعت گذشته می‌دهد. اگر چیزی می‌بینید که با آن راحت نیستید، می‌توانید مجوزها را مستقیماً از داشبورد مدیریت کنید.

     

     

     

    هسته محاسباتی خصوصی

    از داده های حساس در هسته محاسباتی خصوصی محافظت کنید.

    ویژگی‌های قدرتمند Android مانند Live Caption و Now Playing با جریان‌های مداوم داده‌ها مانند صدا از برنامه‌ها، صداهای اطراف یا محتوای روی صفحه شما فعال می‌شوند. اما این داده‌ها می‌توانند بسیار حساس باشند و ممکن است نخواهید تلفنتان را ترک کنند.

     

    ضروری است که ما این ویژگی ها را به شیوه ای حفظ حریم خصوصی بسازیم، بنابراین هسته محاسباتی خصوصی را ساختیم. این اولین محیط امن موبایلی در نوع خود است که از بقیه سیستم عامل و برنامه های شما جدا شده است. هر اطلاعاتی که در Private Compute Core پردازش می‌شود، قبل از اینکه با Google یا هر برنامه یا سرویسی به اشتراک گذاشته شود، نیاز به اقدام صریح کاربر دارد. و مانند بقیه اندرویدها، حفاظت ها در Private Compute Core منبع باز هستند و توسط جامعه امنیتی کاملاً قابل بازرسی و تأیید هستند.

     

     

     

    بازی های پیشرفته

    گیم پلی خود را شروع کنید.

    زمان کمتری را برای انتظار و زمان بیشتری را صرف بازی کنید. اندروید 12 به شما امکان می‌دهد در حین دانلود بازی کنید، بنابراین می‌توانید مستقیماً به گیم‌پلی بروید بدون نیاز به صبر کردن برای پایان دانلود کامل.

     

    همچنین می‌توانید حالت بازی خود را برای عملکرد یا عمر باتری انتخاب کنید، چه می‌خواهید تجربه بازی غنی‌تری داشته باشید یا یک جلسه بازی طولانی‌تر

     

     

     

    اسکرین شات

    اسکرین شات ها را فراتر از صفحه نمایش خود گسترش دهید.

    فقط به این دلیل که به انتهای صفحه خود میرسید ، به این معنی نیست که به انتهای اسکرین شات خود برسید.

    اسکرول کردن ، اسکرین شات به شما این امکان را میدهد که تمام محتوای صفحه را در یک تصویر ثبت کنید.

     

     

     

    به راحتی تلفن ها را عوض کنید

    تعویض آسان شد.

    تغییر به Android و امتحان کردن بهترین دستگاه برای شما هرگز آسان نبوده است. با شروع اندروید 12، می‌توانید با اتصال تلفن قدیمی خود به اندروید جدید خود با کابل یا اتصال وای‌فای مشترک، تمام لوازم ضروری خود را انتقال دهید. خاطرات و داده‌های شما بدون استرس حتی از آیفون منتقل می‌شوند

     

     

     

    شرکت پویا همراه آرمان سعی کرد در این مقاله ویژگی های اندروید 12 را به شما معرفی کند.

     

    امیدوارم که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم .

     

     

     

    ارسال نظر