پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    همه چیز درباره اینستاگرام Threads، شبکه اجتماعی رقیب توییتر

    همه چیز درباره اینستاگرام Threads، شبکه اجتماعی رقیب توییتر

    مدتی می‌شد که متوجه شده بودیم که شرکت متا (فیسبوک سابق) در حال ساخت شبکه اجتماعی جدیدی است که رقیب توییتر خواهد بود. حالا امروز با این شبکه اجتماعی بیشتر آشنا شدیم و مشخص شد که به زودی هم در اختیار همه قرار میگیرد. این رقیب جدید توییتر Instagram Threads نام دارد که درباره آن بیشتر صحبت می‌کنیم.

    Instagram Threads چیست؟

    اینستاگرام تردز نسخه متن‌محور شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام محسوب می‌شود که هدف از توسعه‌اش، رقابت با توییتر بوده است. درحالی‌که اینستاگرام روی عکس و ویدیو تمرکز کرده، در تردز مانند توییتر، تمرکز اصلی روی متن است، هرچند می‌توانید در آن عکس و فیلم هم به اشتراک بگذارید.

    برنامه Threads بامداد پنجشنبه برای اندروید و iOS منتشر شد. این شبکه اجتماعی هم‌اکنون نسخه تحت وب هم دارد، اما عملکردش محدودتر از اپلیکیشن آن است. علاوه‌براین، خبری از نرم افزار Threads هم نیست. بنابراین برای استفاده کامل از این شبکه اجتماعی، درحال‌حاضر باید به سراغ اپلیکیشن آن در گوشی های اندروید و آیفون بروید.

     

     

     برنامه Instagram Threads

     

     

    آموزش ثبت نام و ورود به اپلیکیشن Threads اینستاگرام

    موضوع جالب درباره instagram threads این است که کاربران اینستاگرام هم می‌توانند با حساب کاربری اینستاگرام از اینستاگرام تردز استفاده کنند. در واقع کاربران حال حاضر اینستاگرام به راحتی می‌توانند از تردز استفاده کنند.

    اگر اینستاگرام را روی گوشی خود نصب کرده‌اید و از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنید با نصب تردز سریع می‌توانید با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام  از تردز استفاده کنید.

     

     

     

     

     

    اگر اینستاگرام روی گوشی شما نصب باشد و وارد تردز شوید، در ابتدا با این صفحه مواجه می‌شوید.

     

     

     

     

    با انتخاب گزینه Import From Instagram می‌توانید با حساب کاربری اینستاگرام عضو تردز شوید.

     

     

     

     

     

    با ایمپورت کردن حساب اینستاگرام در تردز با چنین صفحه‌ای مواجه می‌شوید.

     

     

     

     

     

     

     

     

    در این مرحله مشخص می‌کنید که حساب کاربری شما پابلیک باشد یا خصوصی

     

     

     

     

    در این مرحله می‌توانید دوستانی که در اینستاگرام فالو کرده‌اید را در تردز هم دنبال کنید.

     

     

     

     

     

     

    شبکه اجتماعی instagram threads این امکان را به کاربران می‌دهد که بتوانند حریم شخصی برای پست‌های خودشان مشخص کنند. می‌توانند دیدن پست‌ را محدود به یکسری افراد کنند یا پست را به صورت عمومی منتشر کنند. حتی می‌توانید مشخص کنید که لیست دنبال کننده‌ها و دنبال شده‌ها را هم از دید کاربران پنهان کنید. امکان لایک کردن پست‌ها و ارسال پست برای کاربران دیگر هم وجود دارد.

    استفاده از instagram threads برای همه کاربران رایگان خواهد بود و برای ثبت نام در این شبکه اجتماعی نیازی به دعوت‌نامه نخواهید داشت.

     

    جمع‌بندی

     

    در این مطلب همه چیز درباره برنامه Instagram Threads را برای شما بازگو کردیم. تردز اینستاگرام شبکه اجتماعی جدید متا است که می‌خواهد با توییتر رقابت کند. Threads برخلاف اینستاگرام نرم افزار برای کامپیوتر ندارد، اما می‌توانید در نسخه تحت وب آن، پروفایل‌های مختلف را مشاهده کنید، هرچند برای استفاده کامل باید به سراغ برنامه Threads در گوشی های اندروید و آیفون بروید.

    اپلیکیشن Threads اینستاگرام هنوز در اول راه قرار دارد و باید منتظر افزودن ویژگی‌های متنوع به آن باشیم، بااین‌حال همین حالا هم ده‌ها میلیون کاربر به آن پیوسته‌اند. انتظار می‌رود به‌زودی تردز اینستاگرام صدها میلیون کاربر داشته باشد و تبدیل به تهدیدی جدی برای توییتر تحت مالکیت ایلان ماسک شود

     

     

     

    ارسال نظر