پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    هر آنچه باید در مورد آیفون 15 بدانید

    هر آنچه باید در مورد آیفون 15 بدانید

    زمان زیادی از آمدن سری آیفون 14 نگذشته اما شایعه‌های معرفی آیفون 15، آیفون 15 پرو و آیفون 15 اولترا به گوش می‌رسد. در برندسازی و جهانی شدن، کسب مشتری وفادار اولین و مهم‌ترین گام برای هر برندی است و اپل با رزومه‌ای که از خود به جای گذشته به خوبی اثبات کرده که می‌تواند رضایت کاربران را به خوبی جلب کند.

    مطابق معمول، اواخر تابستان سال آینده با گوشی‌های سری آیفون ۱۵ روبرو خواهیم شد. در این میان طبق شایعات مطرح شده، به نظر می‌رسد مدل‌های پرو این خانواده از حداقل ۸ ویژگی اختصاصی بهره می‌برد که در ادامه به صورت مختصر و مفید به این ویژگی‌ها می‌پردازیم.

    چیپست A17:

    چیپست آینده اپل A17 Bionic سر و صدای زیادی در دنیای فناوری ایجاد کرده است، با دریافت گزارش‌هایی از تامین‌کنندگان در زنجیره تامین قطعات آیفون اپل نشان می‌دهد که ارتقاء مشخصات قابل توجهی را در سری آیفون‌های آینده شاهد خواهیم بود. انتظار می‌رود که A17 Bionic نسبت به چیپست قدرتمند A16 Bionic، 35 درصد بهبودی در بهره‌وری انرژی و ارتقای عملکرد داشته باشد.

     

     

     

    ه طور کلی، انتظار می‌رود چیپست A17 Bionic عملکرد بهتر، مصرف باتری بهبود یافتهتر و ویژگی‌های جدیدی را ارائه دهد که برای کاربران جذاب باشد. سری آتی آیفون 15 در حال شکل گیری یک ارتقاء قابل توجه نسبت به نسل قبلی است و جالب است که ببینیم رقبای اپل چگونه به استفاده این شرکت از فناوری 3 نانومتری در جدیدترین چیپست های خود واکنش نشان می‌دهند

     

    داستان طراحی آیفون15

     باور متخصصان بازار گوشی بر این است که آیفون 15 از لحاظ شکل ظاهری شبیه به آیفون 14 خواهد بود. شاید کمی جابه‌جایی در چینش دوربین‌ها دیده شود اما در نهایت کاربران و منتقدان تغییرات اساسی را برای آیفون 15 تصور نکرده‌اند. در رابطه با طراحی آیفون 15 برای صفحه نمایش، اعدادی در بازه 6.1 تا 6.7 اینچ تخمین زده شده است.

     

     

    دکمه‌های لمسی: چندین افشاگر اعلام کرده‌اند که آیفون‌ ‌۱۵ پرو و پرو مکس با دکمه‌های لمسی عرضه خواهند شد. ظاهرا این دکمه‌ها بازخورد لرزشی ارائه می‌دهند تا بتوانند حس استفاده از دکمه‌های فیزیکی را شبیه‌سازی کنند.

     

     

    بهره‌گیری آیفون ‌۱۵ پرو‌ مکس از دوربین پریسکوپی:

    اپل اولین بار فناوری لنز تله فوتو را با گوشی آیفون 7 پلاس به بازار ارائه کرد. لنز تله فوتو باعث می‌شود تا به هنگام عکاسی در نقطه‌ای دور با خیال راحت زوم کنید و نگران بی‌کیفیت شدن عکس نباشید؛ به همین دلیل تا به امروز بررسی قابلیت تله فوتو و حضور آن در دوربین گوشی‌ها یکی از عوامل مهم خرید گوشی بوده است. دوربین گوشی‌های آیفون پرو فعلی قابلیت زوم اپتیکال تا 3 برابر را دارند و کاربران آیفون تا به حال تجربه عکاسی با قابلیت تله فوتو پریسکوپ با هیچ مدلی از آیفون را نداشته‌اند.

     

     

    تاریخ انتشار

    مدل‌های آیفون 15 احتمالاً در سپتامبر 2023 عرضه خواهند شد، اگر اپل از جدول زمانی سنتی عرضه در سپتامبر پیروی کند.

     

     

    سخن آخر

    با توجه به اینکه ماه‌ها تا معرفی این گوشی‌ها فاصله داریم، بدون شک تا آن زمان صدها شایعه‌ی دیگر در مورد ویژگی‌های آن‌ها مطرح خواهد شد.

     

    ارسال نظر