پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    نقد و بررسی هدفون Samsung Galaxy Buds 2 Pro

    نقد و بررسی هدفون Samsung Galaxy Buds 2 Pro

     

    سامسونگ بار دیگر بازی هدفون خود را با گلکسی بادز 2 پرو برای مدل های جدید تقویت کرده است که تمام ویژگی‌های گلکسی بادزهای قبلی را گرفته و آنها را در بسته‌ای کوچک‌تر، سبک‌تر و راحت‌تر قرار می‌دهد و در عین ح صدا و نویز آن‌ها را افزایش می‌دهد. لغو عملکرد آنها همچنین اولین گلکسی بادزهای سامسونگ هستند که از قیمت 200 دلار فراتر می روند، اما به خصوص برای کاربران گلکسی، زنگ ها و سوت ها ارزش سکه اضافی را دارند.

     

     

     

    ویژگی های مثبت

    •        کوچک، سبک، راحت
    •        عملکرد صوتی عالی
    •        ANC جامد

     

     

    ویژگی های منفی

    •        بدون جفت شدن چند نقطه ای
    •        ویژگی های آن فقط با  وصل شدن به سامسونگ کار میکند

     

     

     

     

    Samsung Galaxy Buds 2 Pro استاندارد جدید هدفون گلکسی است.

     

     برای اینکه ببینید چگونه آنها در مقابل دیگر هدفون‌ها قرار می‌گیرند، Galaxy Buds 2 Pro در مقابل Galaxy Buds 2 و Galaxy Buds 2 Pro در مقابل Google Pixel Buds Pro را بررسی کنید.

     

    گلکسی بادز 2 پرو پرچمدار جدید سری هدفون های سامسونگ است که در بالای گلکسی بادز لایو و گلکسی بادز 2 لوبیا شکل قرار گرفته است. جوانه های برتر قبلی این شرکت، گلکسی بادز پرو در حال کناره گیری از خط تولید هستند.

     

    Buds 2 Pro ظاهری مشابه Buds 2 دارد (از این رو نامگذاری عجیب و غریب است)، در حالی که ویژگی های آنها با Buds Pro مطابقت بیشتری دارد. آنها کوچکتر از Pro هستند، با این حال، مشخصات پایین تر و شیک تر از مدل های پرچمدار سابق سامسونگ را ارائه می دهند و بهترین های هر دو مدل را ترکیب می کنند

     

     

    اطلاعات درباره Samsung Galaxy Buds 2 Pro

     

    Samsung Galaxy Buds 2 Pro در یک جعبه شارژ بی سیم مربعی کوچک با سه سری نوک و یک کابل USB-C عرضه می شود.

     

    عمر باتری: تا 5 ساعت با حذف نویز (8 ساعت بدون)، تا 30 ساعت با جعبه شارژ

    شارژ سریع: 5 دقیقه برای یک ساعت بازی

    رنگ: گرافیت، سفید، بنفش بورا

    حالت‌های صدای محیط: حذف نویز فعال، حالت شفافیت

    بلندگوها: ووفرهای 10 میلی متری، توییترهای 5.3 میلی متری

    میکروفن: سه میکروفون تشکیل دهنده پرتو

    قابلیت اتصال: بلوتوث 5.3

    کدک های صوتی: Samsung Seamless، SBC، AAC

    مقاومت در برابر گرد و غبار/آب: IPX7

    وزن: 5.5 گرم در هر هدفون، 55 گرم با جعبه شارژ

    امکانات اضافی: Easy Pair و سوئیچ خودکار برای دستگاه های سامسونگ، Microsoft Swift Pair، صدای 24 بیتی با وضوح بالا، صدای 360، کنترل صوتی Bixby

    گارانتی: دارد ، قطعات و کار

    گلکسی بادز 2 پرو در جعبه‌ای با ابعاد میکرو مانند مدل‌های قبلی خود عرضه می‌شود. لوازم جانبی شامل سه مجموعه نوک گوش گرد و یک کابل شارژ USB-C به USB-C است - تغییری از کابل USB-C به USB-A که در گذشته ارائه شده بود. اگر از تلفن اندرویدی خارج از اکوسیستم سامسونگ استفاده می کنید، قبل از جفت شدن، می خواهید اپلیکیشن Wearable سامسونگ (برای iOS در دسترس نیست) را بگیرید.

     

    به جای نمای بیرونی براق که امضای سامسونگ در چند سال گذشته بوده است، Buds 2 Pro با روکش مات به شما خوشامد می گوید که من ترجیح می دهم. سایر ویژگی‌های برجسته عبارتند از درایورهای دو طرفه (ووفرهای 10 میلی‌متری و توییترهای 5.3 میلی‌متری)، صدای 24 بیتی با وضوح بالا با گوشی سامسونگ گلکسی، حالت ANC و شفافیت، صدای 360، طراحی قابل غرق‌کردن، و کیس شارژ بی‌سیم. همچنین موارد اضافی مانند Voice Detect وجود دارد که حالت شفافیت را فعال می کند و با شنیدن صدای شما صدای موسیقی را کاهش می دهد.

     

     

     (چیزی که ما دوست داریم ، کوچکتر، سبک تر و راحت تر)

     

      

     

    Galaxy Buds 2 Pro (سمت چپ) 15 درصد کوچکتر از Galaxy Buds Pro است و به جای براق، روکش مات دارد.

     

     

     

    گلکسی بادز پرو و ​​گلکسی بادز 2 از بهترین هدفون‌هایی است که استفاده شده و تفاوت زیادی با بقیه ایربادز ها دارند. این مورد در مورد Galaxy Buds 2 Pro صدق نمی کند. هدفون های جدید 15 درصد کوچکتر از گلکسی بادز پرو هستند و به خوبی با مشخصات پایین تر و کمتر مزاحم جا می شوند.

     

     

     

    پروفایل های صوتی عالی

     

    در برنامه Android Galaxy Wearable برای اندروید یا برنامه Galaxy Buds در ویندوز 10، یک اکولایزر با شش ایستگاه از پیش تنظیم مختلف وجود دارد (متاسفانه هیچ گزینه برنامه iOS وجود ندارد). نرمال به صورت یک خط صاف در تصویر اکولایزر نشان داده می شود (اگرچه کمی به سمت بالا رنگی است)، Bass Boost و Soft نقاط پایین را برجسته می کنند، هدف Dynamic برای منحنی EQ لبخند و غیره است.

     

    در حالی که همه آنها قابلیت حیات دارند، سایزنرمال برای گوش معمولا بهتر است. و به نظر می رسد افسانه ای، به خصوص از میان رده به پایین. آوازها واضح و واضح هستند بدون اینکه صدایی بیش از حد رو به جلو یا طاقت فرسا داشته باشند. Snare Dram ها ضربه و ضربه دلپذیری دارند و بیس قوی و پشتیبانی کننده است، اما هرگز بر شفافیت وسط ها غلبه نمی کند.

     

    سیگنال های استریو به خوبی در سراسر منظره صوتی پخش می شوند و به سازها فضای خود را می دهند. این به رنگ‌های مختلف ابزاری اجازه می‌دهد تا از بافت بیرون بیایند، مانند ریف سریع هارپسیکورد در انتهای قطعه «Fresh Tendrils» ساوندگاردن که می‌تواند با هدفون‌های دیگر مدفون شود. صدای 360 فاصله را حتی بیشتر باز می کند، اما یک برآمدگی EQ نیز به قسمت های میانی بالایی اضافه می کند، بنابراین گیتارها می توانند بیش از حد حضور داشته باشند و برخی از جزئیات بافت را پوشش دهند.

     

    تریبل بیش از حد پرانرژی است و می تواند در سازهایی مانند سنج کمی تند باشد. مانند دیگر هدفون های سامسونگ، آنها ظالمانه نیستند، فقط کمی برای سلیقه شخصی من هستند. متأسفانه، هیچ EQ چند باندی برای مهار این فرکانس ها وجود ندارد، فقط شش ایستگاه از پیش تنظیم شده است.

     

    اگر از سرویس پخش با وضوح بالا مانند Qobuz، Tidal یا Amazon Music استفاده می کنید، Buds 2 Pro از صدای 24 بیتی از طریق بلوتوث پشتیبانی می کند. شما به یک گوشی گلکسی دارای Android 8.0 و One UI 4.0 یا بالاتر با 1.5 گیگابایت رم یا بیشتر نیاز دارید (360 Audio به همین مشخصات نیاز دارد). Qobuz به شما امکان می دهد بین کیفیت پخش، از MP3 با سرعت 320 کیلوبیت بر ثانیه برای پایین ترین کیفیت و 24 بیت تا 192 کیلوهرتز در بالاترین، جابجا شوید.

     

    تفاوت محسوسی در صدا وجود دارد (فضای کمی بیشتر در انتهای بالایی، مقداری عمق تا میدان صوتی)، اما بسیار ناچیز است. و حداقل با Qobuz، هیچ راهی برای دانستن کیفیت دقیقی که دریافت می‌کنید وجود ندارد، فقط مقادیر "تا" وجود دارد.

     

     

     

     

     

    نویز کنسلینگ

    حذف نویز بسیار خوب است

    گلکسی بادز 2 پرو کوچک‌تر و سبک‌تر از هدفون‌های گلکسی قبلی است).(

     

    سامسونگ عملکرد حذف نویز خود را با گلکسی بادز 2 پرو، به ویژه در رده های پایین و میان رده افزایش داده است. هدفون ها عملاً هر گونه پهپاد کم مانند صدای هواپیما یا تهویه هوا را از بین می برند. آنها همچنین مقدار زیادی از میان رده ها را کاهش می دهند و آنها را با Apple AirPods Pro برابری می کنند.

     

    اگر صفحه‌کلید شما به‌طور استثنایی ضربه‌ای باشد یا مکالمه‌ای در اتاق اتفاق بیفتد، این صداها به بیرون می‌آیند، اما به شکلی آرام، با حذف لبه. و به محض اینکه موسیقی را با صدای کم تا متوسط اضافه می‌کنید، نویزهای دنیا در پس‌زمینه محو می‌شوند.

     

    حالت شفافیت روی هدفون‌ها ضربه می‌خورد یا از دست می‌رود، اکثر هدفون‌ها محدوده بالایی هیجان‌انگیز را برای وضوح بهتر اضافه می‌کنند که در گوش  مصنوعی به نظر می‌رسد. این مورد در مورد Buds 2 Pro صدق نمی کند. در واقع، همانطور که شنیده‌ اید، صدای طبیعی حالت شفافیت، نزدیک‌ترین صدای به عملکرد اپل است.

     

     

    کیفیت صدا موقع تماس عالی است

    Galaxy Buds 2 Pro صدای شما را به خوبی به طرف دیگر تماس شما منتقل می کند.

    تجربه خرید Galaxy Buds 2 Pro:

     وقتی داخل خانه بودم، صدایم واضح به نظر می‌رسید که انگار از میکروفون تلفنم استفاده می‌کردم. بیرون از خانه، وقتی با همسرم تماس گرفتم، هدفون های هدفون عملکرد خوبی داشتند وصدای ترافیک را کاهش دادند و ماشین های عبوری را به صداهای کوتاهی مبدل کردند.

     

    در واقع وقتی صحبت نمی‌کردم آشکارتر بود، زیرا میکروفون‌ها روی صدا چسبیده بودند، اما وقتی صحبت می‌کردم صدایم به وضوح شنیده می‌شد و ماشین‌ها کمتر برجسته بودند. خوشبختانه نویزکنسلینگ عالی کار میکنه ، و برای مکالمه بیرون از خونه بسیار مناسب است.

     

     

     

    بدون جفت شدن بلوتوث چند نقطه ای

    امید طرفداران سامسونگ این بود که سامسونگ جفت‌سازی بلوتوث چند نقطه‌ای را به این مدل های  جدید اضافه کند، اما افسوس که باید بیشتر منتظر بمانیم. این یک حذف قابل توجه در مقایسه با بسیاری از جدیدترین پرچمداران، از جمله Pixel Buds Pro گوگل و همچنین مدل های قدیمی تر مانند Jabra's Elite 85t است. در جای خود، سامسونگ جفت‌سازی یکپارچه ارائه می‌کند که پس از جفت کردن هدفون با هر دستگاه سامسونگ موجود در حساب شما، هدفون‌ها را تغییر می‌دهد.

     

    برای کسی که همه چیز در اکوسیستم سامسونگ است، این یک ویژگی منظم است. اما حتی برای کاربران گوشی های گلکسی، احتمال اینکه تمام محصولات فناوری شما سامسونگ باشد، زیاد نیست. سپس به قطع ارتباط از جلسه ویدیویی رایانه خود بازگشته اید تا با تلفن خود تماس بگیرید.

     

    بسیاری از ویژگی ها مختص سامسونگ هستند

    مانند سوئیچینگ صدا، صدای 24 بیتی و 360 نیاز به جفت شدن Galaxy Buds 2 Pro با دستگاه Samsung Galaxy دارد. اگرچه این جدید نیست و سامسونگ تنها شرکتی نیست که این کار را انجام می دهد - سلام، Apple AirPods و Google Pixel Buds Pro - این یک عامل محدود کننده قابل توجه است.

     

    همه ویژگی‌های دیگر در برنامه در تلفن‌های اندروید و رایانه‌های ویندوز 10 در دسترس هستند. آنها همچنین با آیفون‌ها خوب کار می‌کنند، اما بدون دسترسی به برنامه سامسونگ، نمی‌توانید کنترل‌های لمسی را تنظیم کنید، تنظیمات اکولایزر را تغییر دهید، از دستیار Bixby استفاده کنید یا تشخیص صدا را روشن کنید.

     

     

     

    .عمر باتری متوسط ​​است

     

    Galaxy Buds 2 Pro (در مرکز) دارای همان طراحی قاب باریک Galaxy Buds 2 (سمت چپ) و Galaxy Buds Pro (راست) است.

     

    وقتی گلکسی بادز پرو در سال 2021 عرضه شد، عمر باتری 5 ساعته ANC آنقدرها هم عالی نبود، بنابراین این واقعیت که با گلکسی بادز 2 پرو هیچ پیشرفتی در این بخش صورت نگرفته است شرم آور است. در آزمایش ما، با فعال کردن حذف نویز فعال و تنظیم صدا روی 50 درصد، Buds 2 Pro 4 ساعت و 40 دقیقه زمان پخش داشت که 20 دقیقه کمتر از حداکثر ادعای سامسونگ است.

     

    این واقعیت که هدفون‌ها کوچک‌تر هستند، اضافه کردن باتری‌های بزرگ‌تر را دشوار می‌کند، بنابراین احتمالاً این باتری‌ها از هدفون‌های قدیمی‌تر کوچک‌تر هستند. شارژ سریع با قرار دادن هدفون ها در قاب به مدت پنج دقیقه، عمر باتری را یک ساعت افزایش می دهد، که قابل مقایسه با هدفون های دیگر است.

     

     

    آیا باید Samsung Galaxy Buds 2 Pro را بخرید؟

    بله، مخصوصا برای کاربران گوشی های سامسونگ

    گلکسی بادز 2 پرو یک گام عالی دیگر برای سامسونگ است. آن‌ها بهترین ویژگی‌ها را از Buds 2 و Buds Pro می‌گیرند و آن‌ها را در یک بسته مناسب‌تر و راحت‌تر با ANC و کیفیت صدای عالی قرار می‌دهند. جای تعجب نیست که آنها یک انتخاب ویرایشگر و توصیه برتر برای کاربران سامسونگ هستند.

     

    با این حال، اگر قبلاً از محصولات سامسونگ استفاده نمی‌کنید، MSRP 230 دلاری زمانی که ویژگی‌ها خارج از اکوسیستم سامسونگ محدود هستند، کمی زیاد است. این نقطه ضعف اصلی برای Buds 2 Pro است - همانطور که برای Apple AirPods Pro و Google Pixel Buds نیز وجود دارد. برای انتخاب سیستمی، ما هنوز Jabra Elite 85t را توصیه می‌کنیم، اگرچه آنها کمی بزرگتر از سامسونگ در گوش احساس می‌کنند. WF-1000XM4 سونی همچنان به عنوان یکی از بهترین هدفون های حذف نویز که می توانید با کمی بیشتر از Buds 2 Pro دریافت کنید، رتبه بندی می شود.

     

    با این حال، گلکسی بادز 2 پرو بهترین هدفون هایی است که سامسونگ با مجموعه ای از ویژگی های غنی عرضه کرده است که هر کاربر گوشی گلکسی را راضی می کند.

     

     

     

     

    شرکت پویاهمراه آرمان سعی کرد در این مقاله نقد و بررسی هدفون Samsung Galaxy Buds 2 Pro را انجام دهد .

     

    امیدوارم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم.

     

    ارسال نظر