پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    قیمت گلکسی زد فلیپ 5 افشا شد؛ گران‌تر از نسل قبل

    قیمت گلکسی زد فلیپ 5 افشا شد؛ گران‌تر از نسل قبل

    سامسونگ برای رونمایی از نسل بعدی گوشی‌های تاشوی خود در ماه آینده میلادی آماده می‌شود و حالا شاهد افشای قیمت یکی از آن‌ها هستیم. طبق گزارشی جدید، گلکسی زد فلیپ 5 با قیمت پایه 1299 یورو از راه می‌رسد که افزایش قابل‌توجه قیمت را نسبت به نسل قبلی نشان می‌دهد.

    گلکسی زد فلیپ 5

     

    سامسونگ اوایل مردادماه با برگزاری رویداد گلکسی آنپکد بعدی‌اش در سئول، کره جنوبی از جدیدترین محصولاتش رونمایی خواهد کرد. یکی از ستاره‌های این مراسم، گلکسی زد فلیپ ۵ با نمایشگر بیرونی بزرگش خواهد بود که ظاهراً همین نمایشگر باعث افزایش چشمگیر قیمت آن می‌شود.

     

    قیمت احتمالی گلکسی زد فلیپ 5

     

    امروز یک وب‌سایت یونانی قیمت Galaxy Z Flip 5 آینده سامسونگ را فاش کرده است که اگر فرض بر صحت این ادعا بگذاریم، نشان‌دهنده جهش قابل‌توجه نسبت‌به مدل Z Flip 4 سال گذشته است. مدل جدید ظاهراً با قیمت 1299 یورو با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

    برای مقایسه، به یاد داشته باشید که نسخه 8/128 گیگابایتی Galaxy Z Flip 4 با قیمت 1099 یورو در منطقه اروپا عرضه شد، بنابراین این یک افزایش قیمت تقریباً 20 درصدی است. البته، ممکن است به‌دلیل سطوح متفاوت مالیات بر ارزش افزوده، قیمت‌ها در سراسر منطقه اروپا کمی متفاوت باشد، اما انتظار نداشته باشید که این تغییرات بیش از 30 تا 40 یورو باشد.

     

     

     

    نمایشگر بیرونی گلکسی زد فلیپ 5 در برابر گلکسی زد فلیپ 4

     

    اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، یکی از دلایل اصلی این افزایش قیمت می‌تواند استفاده از نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر باشد. سامسونگ از نمایشگر بیرونی بسیار بزرگ‌تری در گلکسی زد فلیپ ۵ استفاده خواهد کرد که هزینه تولید این دستگاه را افزایش می‌دهد. همچنین کره‌ای‌ها به سراغ لولای جدیدی می‌روند که باعث ازبین‌رفتن فاصله نمایشگر درونی هنگام بسته‌شدن می‌شود.

     

     

     

     

      گلکسی زد فلیپ 5

     

    ظاهراً سامسونگ به‌خاطر این ویژگی‌ها می‌خواهد هزینه بیشتری از کاربران دریافت کند و به همین دلیل شاهد افزایش قیمت گلکسی زد فلیپ 5 خواهیم بود. البته درنهایت باید به این موضوع اشاره کنیم که هنوز هیچ‌گونه اطلاعاتی به‌طور رسمی منتشر نشده و با توجه به اینکه رقابت در بازار گوشی‌های تاشو فشرده‌تر از گذشته شده است، شاید سامسونگ هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت گلکسی زد فلیپ ۵ نداشته باشد.

    نظر شما درباره قیمت Galaxy Z Flip 5 چیست؟

    ارسال نظر