پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    طرح کانسپت آیفون 14 | تمامی اطلاعات گوشی موبایل آیفون 14

    طرح کانسپت آیفون 14  | تمامی اطلاعات گوشی موبایل آیفون 14

     

     افشاگری های  آیفون آینده

      

      در حالی که (احتمالا) هنوز چند ماه تا عرضه آیفون 14 باقی مانده است، ما شاهد افشای اطلاعات و شایعات زیادی برای ایجاد پیش بینی برای گوشی هوشمند بعدی اپل بوده ایم.

    . اپل معمولاً گوشی های جدید خود را در ماه سپتامبر عرضه می کند

     

    در حال حاضر انتظار نداریم که سال 2022 متفاوت باشد. بنابراین چه انتظاری از آیفون 14 داریم و آیا ارزش پول شما را دارد یا باید برای تکرار بعدی صبر کنید؟

     

    ما نمی‌توانیم به طور قطع بدانیم زیرا اپل این موارد را بسیار نزدیک به سینه خود نگه می‌دارد، اما اخبار و شایعات زیادی منتشر شده است، که احتمالاً حداقل برخی از آنها درست خواهند بود (البته، واقعاً هیچ چیزی وجود ندارد، اما پس این لذت شایعات است).

     

     

     در زیر، جالب‌ترین نکاتی را که تاکنون با آن مواجه شده‌ایم، از فناوری دوربین تغییردهنده بازی گرفته تا تغییرات قابل‌توجه در طراحی، گردآوری می‌کنم. فکر می‌کنم شما هم قبول دارید که اگر حتی برخی از این موارد به گوشی راه پیدا کنند، آیفون 14 باید بیش از آن را جبران کند که نسبت به نسل قبلی خود کم‌کم وارد شده است.

     

    البته این بدان معنا نیست که آیفون 13 گوشی بدی است. این یک ارتقاء نسبتاً غیر الهام‌بخش به آیفون 12 بود - یک بریدگی کوچک‌تر و باتری کمی بزرگ‌تر را در ترکیب قرار داد، اما مقدار زیادی از آن را نداشت، اما اگر اکنون به یک تلفن نیاز دارید، هنوز هم ارزش بررسی دارد

     

     

     طراحی گوشی موبایل ایفون 14

    شاید رادیکال ترین – و پایدارترین – شایعات مربوط به طراحی آیفون 14 پیرامون این ناچ باشد. این بریدگی که مدت‌ها به عنوان آسیبی در طراحی ظاهراً تمام صفحه آیفون به حساب می‌آمد، یکی از بحث‌برانگیزترین نکات طراحی گوشی است. اما اگر شایعات متعددی را باور کنیم، اپل در نهایت می‌تواند به نفع دوربین پانچ سوراخ شود. اما این می تواند فقط به دو مدل «Pro» محدود شود.

     

     

    شایعات اخیر حاکی از آن است که ما فقط یک بریدگی نخواهیم داشت، بلکه یک طرح "قرص + سوراخ" (همانطور که در رندر ساخته شده توسط فن در بالا نشان داده شده است) نخواهیم داشت. به نظر می‌رسد که این امر منطقی‌تر است - دلیل اصلی بریدگی این است که چیزی باید تمام فناوری Face ID را در خود جای دهد. فایل‌های CAD لو رفته که در یک پست رسانه اجتماعی چینی به اشتراک گذاشته شده‌اند، ممکن است در واقع ابعاد دقیق برش‌ها را نشان دهند. آنها دقیقاً کوچک نیستند. در واقع، آنها کاملاً به اندازه بریدگی اصلی هستند، اما بدون فضای سیاه خالی هستند. با این حال، هر روز چند پیکسل بیشتر می گیریم.

     

    همچنین شنیده‌ایم که آیفون 4 می‌تواند از طراحی رترو الهام گرفته از آیفون 14، با نمایه «ساندویچ» فلزی استفاده کند. امیدواریم اینطور باشد – آیفون 4 سال 2010 یکی از زیباترین محصولات اپل است.

     

     

    آیا آیفون 14 بدون ناچ می تواند اینگونه باشد؟

    و فقط قسمت جلویی گوشی نیست که برای تازه‌سازی در نظر گرفته شده است. آیفون 14 می‌تواند اولین گوشی باشد که بدنه تیتانیومی دارد و بدنه سبک‌ تر اما بادوام‌ تری ارائه می‌کند که در برابر خراش و خوردگی مقاوم‌ تر است. در حال حاضر، تنها برخی از مدل‌های اپل واچ از تیتانیوم موجود هستند – آیفون 13 پرو صرفاً از جنس استیل ضد زنگ عرضه می‌شود.

     

    اما اگر از طرفداران گوشی های کوچک هستید، ممکن است در سال 2022 خوش شانس نباشید. ممکن است آیفون 14 مینی وجود نداشته باشد، شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد این دستگاه کوچک را پس از فروش ناامیدکننده آیفون 12 مینی و 13 کنار بگذارد. مینی اما اگر گوشی‌های بزرگ را دوست دارید، می‌توانید خوش شانس باشید – در حال حاضر تنها سری Pro Max در 6.7 اینچ موجود است، اما شایعات حاکی از آن است که مدل استاندارد 14 در اندازه غول پیکر نیز در دسترس خواهد بود.

     

     

     

    بله، احتمالاً این اتفاق نخواهد افتاد

    و البته، بسیاری از مفاهیم پای در آسمان وجود دارد که به صورت آنلاین بازی می کنند. این کانسپت کشویی آیفون 14 ممکن است وحشی‌ترین رندری باشد که تا به حال دیده‌ایم

     اما تاکنون هیچ چیزی وجود ندارد که نشان دهد اپل روی فناوری صفحه‌نمایش کشویی کار می‌کند. چه کسی می‌داند ایده‌های ساخته شده توسط طرفداران به ثمر نشسته‌اند، مانند این مفهوم iPad mini که اکنون یک چیز بسیار واقعی است.

      

    رندر ساخته شده توسط طرفداران از iPhone 14

     

     

    مشخصات فنی گوشی  آیفون 14

     

    رندر ساخته شده توسط طرفداران از آیفون 14

    جای تعجب نیست که انتظار می رود آیفون 14 دارای یک تراشه بهبودیافته باشد

    با توجه به اینکه 13 دارای A15 جدید هستند، حدس می زنیم و می گوییم که 14 ممکن است A16 را معرفی کند.

    گزارش ها حاکی از آن است که این می تواند اولین تراشه 4 نانومتری اپل باشد و A15 با فناوری 5 نانومتری عرضه می شود. فرآیندهای کمتر ردپای واقعی تراشه را کاهش می‌دهد در حالی که به طور همزمان کارایی، عملکرد و عمر باتری بهتری را ارائه می‌دهد ، به طور خلاصه، هر چه نانومتر کوچک‌تر باشد، بهتر است.

     

    با توجه به این نکته، گزارشی که در ماه فوریه منتشر شد نشان می‌دهد که یک تراشه جدید و کم‌مصرف 5G، عمر باتری را به منطقه‌ای تبدیل می‌کند که شاهد بهبود چشمگیری در خط تولید آیفون 14 خواهد بود. شایعه شده تراشه 6 نانومتری 5G از نظر فیزیکی تراشه کوچک‌تری با مصرف انرژی کمتر خواهد بود، که دو برابر طول عمر باتری را ارائه می‌کند، زیرا تراشه کوچکتر به معنای فضای بیشتری برای باتری است، اما خود برش نیز به انرژی کمتری نیاز دارد.

     

    در مورد فضای ذخیره سازی، شنیده ایم که آیفون 14 ممکن است اولین آیفون 2 ترابایتی را به وجود بیاورد (بالاترین میزان فعلی 1 ترابایت است). پیشنهاد می‌شود که فضای ذخیره‌سازی بزرگ‌تر، دوربینی با کیفیت بالاتر را تامین می‌کند.

     

     

    دوربین گوشی موبایل آیفون 14

    صحبت از دوربین، شایعات حاکی از آن است که آیفون 14 دارای سنسور 48 مگاپیکسلی فوق العاده است که قادر به تولید ویدیوی 8K است. اگر اینطور است، بقیه مدل‌های موجود در بهترین گوشی‌های دوربین ما بهتر است فضایی به شکل آیفون 14 بسازند. و به نظر می‌رسد که ما در نهایت می‌توانیم به لنز پریسکوپ علاقه‌مند باشیم، که می‌تواند به معنای قابلیت زوم تا 50 برابر باشد. با این حال، گزارش‌های اخیر همچنین ادعا کرده‌اند که لنز پریسکوپ ممکن است تا آیفون 15 وارد نشود، بنابراین می‌توانیم کمی بیشتر در این زمینه منتظر بمانیم.

     

     

     

     

    آیا تاچ آیدی باز می گردد؟

    در حالی که نرخ تازه سازی فوق العاده روان 120 هرتز فناوری ProMotion اپل راه خود را به گوشی های آیفون 13 پرو باز کرده است، انتظار می رود که به کل خط تولید آیفون 14 برسد. این بدان معناست که یک ویژگی زمانی محدود به iPad Pro می‌شود بالاخره می‌تواند به جریان اصلی تبدیل شود.

     

    ما همچنین شنیده‌ایم که Touch ID بالاخره می‌تواند بازگردد، درست مانند آنچه در مورد iPad Air و iPad mini 6 رخ داد. همانطور که بسیاری از کاربران ناامید آیفون تأیید می‌کنند، Face ID یک راه ایده‌آل برای باز کردن قفل گوشی در حین استفاده از ماسک نیست. و برخی شایعات حتی نشان می‌دهند که این فناوری می‌تواند به جای دکمه پاور، زیر نمایشگر قرار گیرد - اگرچه این ممکن است به مدل‌های Pro محدود شود. یا ممکن است اصلاً اتفاق نیفتد.

     

    و به نظر می رسد که اپل می تواند در حال برنامه ریزی یک چرخش بزرگ U(SB) با آیفون 14 باشد و در نهایت USB-C را به توده ها ارائه دهد. USB-C با امکان شارژ سریع‌تر نسبت به Lightning و انعطاف‌پذیری بیشتر در لوازم جانبی، چند سالی است که در لیست علاقه‌مندان طرفداران اصلی بوده است.

     

    زمان نشان خواهد داد که اپل در سال 2022 چه چیزی در اختیار دارد

     

     

    شرکت پویاهمراه آرمان سعی کرد در این مقاله تمام اطلاعات گوشی کانسپت ایفون 14 را در اختیار شما قرار دهد 

    امیدوارم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم.

    ارسال نظر