پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    شیائومی در ماه آگوست از اولین خودروی برقی خود رونمایی میکند.

    شیائومی در ماه آگوست از اولین خودروی برقی خود رونمایی میکند.

    سینا تک گزارش می دهد که بنیانگذار شیائومی، لی جون، نمونه اولیه اولین خودروی این غول تلفن را در یک رویداد عمومی در ماه آگوست آینده رونمایی خواهد کرد. بنیانگذار شرکت ظاهراً دو سوم وقت خود را در دفتر مرکزی شیائومی می گذراند تا مطمئن شود پروژه طبق برنامه پیش می رود.

     

    پس از رونمایی، نمونه اولیه آزمایش های جاده ای خود را از جمله اولین آزمایش های زمستانی خود آغاز خواهد کرد. تیم سازنده خودروی آینده از HVST Automobile Design است که مسئول خودروی مفهومی Maven از WM Motor است.

     

     

    تیم طراحی کانسپت Maven در حال کار بر روی اولین خودروی شیائومی است تیم طراحی پشت کانسپت Maven در حال کار بر روی اولین خودروی شیائومی است.

    شیائومی در حال آماده شدن برای راه اندازی برند خودروی خود است، قبلاً یک مدیر روابط عمومی استخدام کرده است و کمپین بازاریابی آن پس از عرضه عمومی نمونه اولیه آغاز خواهد شد.

     

    این شرکت در ابتدای سال گذشته رسماً به مسابقه خودروهای برقی پیوست و 10 میلیارد دلار در ده سال آینده برای توسعه بخش خودروسازی خود متعهد شد. کارخانه تولید خودرو شیائومی در ییژوانگ ساخته خواهد شد، جایی که این شرکت دارای یک مرکز تحقیق و توسعه نیز خواهد بود. ظرفیت تولید مورد انتظار 300000 خودرو در سال است که کارخانه با سرعت کامل کار کند.

     

    عکس‌های جاسوسی ظاهری از خودروی شیائومی شبیه مفهومی جدید MW Motors Maven هستند عکس‌های جاسوسی ظاهری از خودروی شیائومی شبیه مفهومی جدید MW Motors Maven هستند

    در مرحله اولیه، سالانه 150000 وسیله نقلیه تولید می‌شود و اولین مدل‌های آن در سال 2024 از سایت خارج می‌شوند. تیم تحقیق و توسعه در حال حاضر بیش از 1000 کارمند دارد و به رشد خود ادامه می‌دهد. شیائومی قصد دارد 4 مدل مختلف را در بخش های A+ و B عرضه کند.

     

    مدل سگمنت A+ دارای قیمت فروش بین 150000 تا 200000 یوان (22200 تا 29600 دلار) خواهد بود و از رانندگی خودکار L2 پشتیبانی می کند. از سوی دیگر، خودروهای سگمنت B بین 200000 تا 300000 یوان (29600 دلار و 44400 دلار) قیمت خواهند داشت و از فناوری رانندگی خودران L3 پشتیبانی می کنند.

     

    منبع : GSMArena

    ارسال نظر