پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    سامسونگ می خواهد 11 کارخانه تراشه در تگزاس بسازد

    سامسونگ می خواهد 11 کارخانه تراشه در تگزاس بسازد

    سامسونگ در حال ساخت یک کارخانه تراشه در منطقه آستین، تگزاس در ایالات متحده است که هزینه آن حدود 17 میلیارد دلار برآورد شده است. اما این تنها چیزی نیست که شرکت به فکر ساخت در آن منطقه است.

     

    در واقع، سامسونگ برای 11 کارخانه دیگر که می خواهد در تگزاس، در ناحیه تیلور و مانور بسازد، درخواست معافیت مالیاتی داده است.

     

    البته، این به دور از انجام معامله است - و بدون شک چیزهای زیادی به این بستگی دارد که آیا سامسونگ آن معافیت‌های مالیاتی را دریافت می‌کند یا خیر - آنها به 4.8 میلیارد دلار می‌رسند. در غیر این صورت، این برنامه ها به وضوح کنار گذاشته می شوند. اما اگر مشوق‌های مقامات محلی را دریافت کند، کل سرمایه‌گذاری در 11 کارخانه تولیدی می‌تواند حدود 192 میلیارد دلار باشد، که فقط مبلغ خیره‌کننده‌ای است.

     

    سامسونگ می خواهد 11 کارخانه تراشه در تگزاس بسازد


    سامسونگ همچنین می‌تواند بیش از 10000 شغل در این منطقه ایجاد کند در صورتی که همه اینها به نتیجه برسد. در واقع، اگر همه چیز از بین برود، این بزرگترین سرمایه گذاری اقتصادی در تاریخ تگزاس مرکزی خواهد بود.

    دو مورد از 11 فابریک پیشنهادی در آستین و 9 مورد در تیلور، شهری با 17000 نفر جمعیت در 25 مایلی شمال شرقی آستین، که کارخانه فعلی سامسونگ در حال ساخت نیز در آن قرار دارد، خواهد بود. کارخانه های آستین 25.4 میلیارد دلار از سرمایه گذاری جدید و 1800 شغل را تشکیل می دهند، در حالی که تیلور به ترتیب 167.6 میلیارد دلار و 8200 شغل ایجاد می کند.

     

    اولین چیزی که می‌توان از این مدل‌ها راه‌اندازی کرد، سال 2034 است، در حالی که دو مورد از آن‌ها فقط برای سال 2042 برنامه‌ریزی شده‌اند. با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که هیچ‌کدام از این موارد الزام‌آور نیستند - سامسونگ هیچ

    تضمینی مبنی بر اینکه واقعاً چیزی بسازد، ارائه نکرده است. از امکانات، بنابراین حتی اگر شرکت مشوق های خود را دریافت کند، برنامه ها همچنان می توانند تغییر یابند یا به طور کلی کنار گذاشته شوند.

     

    سامسونگ می خواهد 11 کارخانه تراشه در تگزاس بسازد


    یکی از سخنگویان سامسونگ گفت که برنامه های تشویقی که به تازگی ثبت شده اند، بخشی از برنامه ریزی بلندمدت این شرکت است. این سازمان به دنبال "ارزیابی قابلیت ساخت کارخانه های ساخت اضافی در ایالات متحده" است. برنامه تشویقی تگزاس قرار است در پایان سال جاری منقضی شود، و این منجر به هجوم شرکت‌ها در ماه‌های اخیر شد - سامسونگ تازه‌ترین شرکتی است که این کار را انجام داده است.

    و با این حال، دلایل زیادی وجود دارد که این شرکت واقعاً برنامه های خود را انجام دهد. برای اولین بار، این شرکت در حال حاضر حضور بسیار قوی در آستین دارد، جایی که از سال 1997 فعالیت می کند و در حال حاضر حدود 10000 نفر را استخدام می کند، بیش از هر جای دیگری در خارج از کره.

    ارسال نظر