پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    در سال 2023 چه گوشی هایی تولید میشود

    در سال 2023 چه گوشی هایی تولید میشود

     

    مورد انتظارترین گوشی های سال 2023

     

    سال 2022 سال خوبی برای گوشی‌ها بود، اما صنعت فناوری هرگز نمی‌خوابد، بنابراین ما اکنون به دنبال گوشی‌های سال 2023 هستیم - و بسیاری از آنها در حال شکل‌گیری بسیار هیجان‌انگیز هستند.

     

    درز و شایعات به این معنی است که ما قبلاً کمی در مورد گوشی های کلیدی مانند سری سامسونگ گلکسی اس 23 و خط آیفون 15 شنیده ایم و مطمئناً در میان مورد انتظارترین گوشی های سال 2023 قرار می گیرند.

     

    اما گوشی‌های آتی کمتر واضح، اما نه کم هیجان‌انگیز، از برندهایی مانند شیائومی، سونی و غیره نیز وجود دارند.

     

     

    بنابراین در زیر، تلفن‌هایی را که در سال 2023 بیش از همه منتظر آنها هستیم، خواهید یافت. اینها تلفن‌هایی هستند که در بیشتر موارد احتمالاً عالی هستند - ما انتظار داریم که بسیاری آن را در بهترین راهنمای تلفن‌های ما قرار دهند - و حداقل باید جالب، غیرمعمول یا نوآورانه باشد.

      

     

    سامسونگ گلکسی اس 23

    سامسونگ گلکسی اس 23 و برادرانش - از جمله گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا - احتمالاً محبوب ترین پرچمداران اندرویدی سال 2023 خواهند بود و ما انتظار داریم در اوایل سال، احتمالاً در ماه فوریه، آنها را ببینیم.

    افشای اطلاعات حاکی از آن است که سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا می تواند یک دوربین 200 مگاپیکسلی هیولا داشته باشد و هر مدل اس 23 از چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 در همه جای دنیا استفاده خواهد کرد، نه اینکه در برخی مناطق از تراشه اگزینوس استفاده شود.

      

     

    گوگل پیکسل 8

    گوگل پیکسل 7 تنها در اکتبر 2022 عرضه شد، اما آن و پیکسل 7 پرو به قدری خوب بودند که ما مشتاقیم ببینیم گوگل برای پیکسل 8 چه چیزی آماده می کند.

    تاکنون چیز زیادی در مورد این گوشی نشنیده‌ایم، به جز اینکه احتمالاً از چیپست تنسور 3 استفاده می‌کند، از ارتباطات ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند و ممکن است 12 گیگابایت رم داشته باشد، اما ما انتظار داریم دوربین‌های پیشرو در کلاس و نرم‌افزار به طور کلی قوی داشته باشیم.

     

    Google Pixel Fold

    گوگل پیکسل فولد گوشی‌ای است که سال‌ها درباره آن می‌شنویم و اخیراً پیشنهاداتی مبنی بر اینکه ممکن است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۳یا می ۲۰۲۳ وارد بازار شود، مطرح شده است.

    بر اساس شایعات تاکنون، Google Pixel Fold ممکن است دارای صفحه نمایش OLED تاشو ۷.۶ اینچی، صفحه نمایش پوششی ۵.۸ اینچی و چیپست Tensor - یا به احتمال زیاد Tensor G2 - باشد. همچنین می‌تواند شبیه گوشی موجود در تصویر بالا باشد که منابع ادعا می‌کنند طراحی Pixel Fold را نشان می‌دهد.

    در مورد دوربین‌ها اختلاف نظر وجود دارد، اما ممکن است آنها را نیز تحت تأثیر قرار دهند، با یک نشت به ترکیب دوربین عقب 64 مگاپیکسلی / 12.2 مگاپیکسلی / 10 مگاپیکسلی.

    فعلاً همه اینها را کنار می‌گذاریم، اما این می‌تواند یکی از معدود تلفن‌های تاشو غیرسامسونگ باشد که ارزش هیجان‌انگیز بودن را دارد.

     

     

    آیفون 15 اولترا

    بدیهی است که کل خط تولید آیفون 15 بسیار مورد انتظار است، اما این بحث جذاب در مورد آیفون 15 اولترا است که ما را بسیار هیجان زده کرده است.

    طبق شایعات، این گوشی می تواند به جای آیفون 15 پرو مکس قرار بگیرد و می تواند دوربین های بهتری از آیفون 15 پرو داشته باشد، از جمله دوربین پریسکوپ دوربرد، به همراه تمرکز روی عمر باتری، قاب تیتانیومی و قیمت بسیار بالا

    این احتمالاً تا سپتامبر 2023 عرضه نمی‌شود، اما این گوشی است که ممکن است بخواهید برای آن پس‌انداز کنید، زیرا آیفون 15 اولترا می‌تواند بسیار گران باشد.

     

     

     

    سامسونگ گلکسی زد فولد 5

    سامسونگ گلکسی زد فولد 5 قرار است پرچمدار بعدی سامسونگ تاشو باشد، اما انتظار نداریم تا آگوست 2023 آن را ببینیم، بنابراین باید مدتی منتظر ماند.

    به این ترتیب، ما نیز هنوز چیز زیادی در مورد آن نمی دانیم، اما یک افشای اولیه نشان می دهد که آن از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 و دوربین های مشابه گلکسی زد فولد 4 استفاده می کند.

    اگر هیچ چیز دیگری وجود ندارد، انتظار داشته باشید که صفحه نمایش بزرگ تاشو داشته باشد تا بتواند به عنوان یک تبلت، همراه با برچسب قیمتی مشابه، دو برابر شود.

     

     

     

    Sony Xperia I V

    Sony Xperia I IV یکی از جالب‌ترین گوشی‌های سال 2022 بود که از جمله به لطف دوربین زوم اپتیکال پیوسته بود. این قابلیتی است که در برندهای دیگر نخواهید یافت، و به پرچمدار سونی کمک کرد تا از بین مردم متمایز شود.

    تا کنون ما واقعاً چیزی در مورد Xperia 1 V نشنیده‌ایم، اما انتظار داریم که دوربین‌های مشابهی غیرعادی، به علاوه صفحه نمایش عالی و قدرت پرچمدار. امیدواریم، برخی شگفتی‌های نوآورانه را ارائه دهد. در اواسط سال 2023 منتظر آن باشید.

     

     

     

    شیائومی 13 پرو

    شیائومی 13 پرو در واقع قبلاً معرفی شده است، اما تا کنون فقط در چین در دسترس است و انتظار می رود در اوایل سال 2023 عرضه جهانی شود.

    این گوشی دارای صفحه نمایش 6.73 اینچی OLED با رزولوشن 1440 در 3200 با نرخ رفرش 120 هرتز، باتری 4820 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 120 وات و شارژ بی سیم 50 وات، چیپست برتر اسنپدراگون 8 نسل 2 و حداکثر 12 گیگابایت حافظه RAM.

    همچنین همانطور که انتظار دارید دارای مقاومت در برابر آب و طراحی ممتاز است، اما هیجان انگیزترین جنبه شیائومی 13 پرو دوربین های آن است که شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.9 با سنسور بزرگ 1 اینچی است که باید به آن کمک کند. عکس های بهتری نسبت به اکثر گوشی ها بگیرید.

    همچنین دارای یک دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی f/2.2 و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی f/2.0 با زوم اپتیکال 3 برابری است. و اگر این برای شما کافی نیست، در مورد Xiaomi 13 Ultra حتی کاملتر نیز صحبت می شود، اگرچه ما هنوز چیز زیادی در مورد آن نشنیده ایم.

     

     

     

    وان پلاس 11

    OnePlus 11 گوشی دیگری است که قبلاً معرفی شده است، زیرا در 4 ژانویه در چین رونمایی شد و آن را به یکی از اولین گوشی های سال 2023 تبدیل کرد. با این حال، عرضه جهانی آن تا 7 فوریه نیست.

    این گوشی دارای صفحه نمایش QHD+ 120 هرتز، چیپست فوق قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 و تنظیمات دوربین جدید با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، 48 مگاپیکسلی فوق عریض و 32 مگاپیکسلی پرتره است.

    همچنین تا 16 گیگابایت رم و یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 100 واتی نیز وجود دارد. به علاوه، OnePlus 11 از طراحی جدیدی بهره می برد، با بلوک دوربین دایره ای شکل که ظاهراً از سیاهچاله ها الهام گرفته شده است.

     

     

     

    Samsung Galaxy Z Flip 5

    همراه با سامسونگ گلکسی زد فولد 5، ما مشتاقانه منتظر گلکسی زد فلیپ 5 سامسونگ نیز هستیم که به لطف قیمت دلپذیرتر، احتمالاً فروشنده بهتری از این دو خواهد بود.

    طبق گزارش ها، این گوشی  تاشو آینده از چیپست رده بالا اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند، صفحه نمایش پوششی 3.3 یا 3.4 اینچی دارد (از 1.9 اینچ در Samsung Galaxy Z Flip 4) و دارای چین و چروک کمتری نسبت به مدل فعلی.

    همه اینها بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد، اما سامسونگ به لطف رقابت سختی مانند اوپو و موتورولا، کار خود را برای ماندن در صدر انبوه تاشوهای ، تاشو انجام خواهد داد.

     

     

     

     

     

    شرکت پویا همراه آرمان سعی کرد در این مقاله گوشی هایی که در سال 2023 تولید میشود را به شما معرفی کند.

     

    امیدوارم که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم .

     

    ارسال نظر