پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    خفن ترین های تکنولوژی

    خفن ترین های تکنولوژی

     

    جالب‌ترین گجت‌های فناوری سال 2022 ثابت می‌کنند که آینده اکنون است

     

    به طور معمول، هنگامی که ویراستاران ما در حال ارزیابی یک دسته محصول هستند، ما با معیارهای سختگیرانه روبرو می شویم و گزینه های برتر را در کنار یکدیگر مقایسه می کنیم و به هر محصول بر اساس عملکرد آن در آزمایش های خاص امتیازی می دهیم. در پایان، ما یک رتبه بندی عینی از محصولات برتر خواهیم داشت. با این حال، هیچ راه عینی برای تعیین «باحال‌ترین» محصول وجود ندارد، و بنابراین برای راهنمای ما در مورد جالب‌ترین گجت‌های سال، ما بیشتر بر ترجیحات شخصی خود تکیه کردیم.

     

    بنابراین، پس از شرکت در نمایشگاه‌های تجاری، رویدادهای مطبوعاتی، آزمایش محصولات و مطلع ماندن از آخرین اخبار صنعت، می‌خواستیم جالب‌ترین ابزارهای فناوری را که در سال 2022 بیشتر از همه در مورد آنها هیجان‌زده هستیم، به اشتراک بگذاریم. به این دلیل که، در بسیاری از موارد، سطحی از منافع را به زندگی ما اضافه می کنند. در موارد دیگر، آنها فقط باحال هستند.

     

     

    Lenovo ThinkPad X1 Fold (نسل 2)

    ما در سال 2022 با بسیاری از گجت‌های جالب بازی کرده‌ایم، اما چیزی که واقعاً برجسته‌تر است Lenovo ThinkPad X1 Fold (Gen 2) است. لنوو پس از مدتی دردسرهای فزاینده با لپ‌تاپ تاشو نسل اول خود، پیشرفت‌های چشمگیری را با جانشین خود انجام داد. نسل دوم لنوو ThinkPad X1 Fold شبیه محصولی صیقلی‌تر به نظر می‌رسد، که به‌راحتی وقتی نمایشگر OLED فوق‌العاده 16.3 اینچی آن تا می‌شود، هیچ شکافی وجود ندارد. 

    چیزی که ما واقعاً در مورد آن هیجان زده شده ایم، عوامل شکلی زیادی است که می تواند به کاربران ارائه دهد. مطمئناً، وقتی باز می شود مانند یک تبلت است، اما می توان آن را طوری تنظیم کرد که مانند لپ تاپ استاندارد شما عمل کند - به لطف صفحه کلید ThinkPad همراه که به آن وصل می شود. برای کسانی که به دنبال آن تجربه دسکتاپ در حال حرکت هستند، از اینکه چگونه می‌توانید از صفحه نمایش عظیم آن که به صورت عمودی یا افقی باز شده است برای مشاهده بیشتر برنامه‌هایی که با آن‌ها کار می‌کنید، استفاده کنید، لذت خواهید برد.

     

    iRobot Roomba Combo j7+

    Roomba Combo j7+ اولین جاروبرقی رباتی در تاریخ طولانی iRobot است که جاروبرقی می کند. همه ما می دانیم که این ترکیبات 2 در 1 مدتی است که وجود داشته اند، اما اگرچه iRobot به تازگی اولین مدل خود را ارائه می دهد، به دلیل طراحی دقیق پشت اجرای آن، جلوتر از منحنی است پ 

    مربع های چشمک زن

    این پانل های مربعی نه تنها در رنگ های مختلف برای ایجاد حال و هوا روشن می شوند، بلکه می توانند برای نمایش انیمیشن ها و گیف های مورد علاقه شما نیز استفاده شوند. هنگامی که آنها به یکدیگر متصل می شوند، این اثر هنری پیکسلی منظم را برای دیوار شما می سازند - که می تواند از طریق برنامه Twinkly کنترل و ویرایش شود.

     

     

    فریم های صوتی Anker

    صدای پوشیدنی روند جدید فناوری است. Bose ممکن است با عینک آفتابی شگفت‌انگیز بلوتوث خوب خود (با نام مستعار Bose Frames) کارها را شروع کرده باشد، اما Anker از اشتباهات خود آموخته است تا بهترین محصول در کلاس خود را عرضه کند. Soundcore Frames دارای بلندگوهایی است که در معبد ادغام شده است که صدای چشمگیر را به گوش شما می رساند، که می توانید از طریق تنظیمات EQ در برنامه همراه آن را سفارشی کنید. این برنامه از کنترل‌های لمسی و صوتی پشتیبانی می‌کند و به شما امکان می‌دهد موسیقی را به صورت دستی کنترل کنید و با کمک سیری یا دستیار Google وظایف خود را روی دستگاه تلفن همراه خود انجام دهید. علاوه بر این، Anker این قاب های صوتی را در سبک های مختلف به فروش می رساند تا با سلیقه مد شما مطابقت داشته باشد.

     

    زنگ هشدار حرفه ای

    Ring قبلاً در دنیای دوربین‌های امنیتی حرفه‌ای است، اما این شرکت با انتشار Ring Alarm Pro در سال جاری بیانیه‌ای را ارائه کرد که همه چیز لازم را برای محافظت از خانه شما در هنگام خرابی، آب و هوای نامساعد و شرایط اضطراری دارد. هاب امنیتی به عنوان یک روتر Wi-Fi 6 Eero عمل می کند، بنابراین می توانید با افزودن نقاط دسترسی اضافی در سراسر خانه، پوشش شبکه خود را افزایش دهید. در صورت قطع برق و اینترنت، دیگر نگران نباشید زیرا Ring Alarm Pro شارژ باتری پشتیبان و سرویس اینترنت را ارائه می دهد.

     

    ربات خانگی Amazon Astro

    در اواخر سال 2021، آمازون سه روبات خانگی جدید را طی یک رویداد مجازی زنده معرفی کرد. متأسفانه برای کاربران اولیه که مشتاق به دست آوردن جالب‌ترین گجت‌های فناوری سال 2022 هستند، این ربات‌ها هنوز فقط با دعوت در دسترس هستند و نه برای عموم. با این حال، می توانید برای دریافت یکی از اولین واحدهای تاریخ از طریق برنامه روز 1 نسخه آمازون درخواست دهید. ربات مورد علاقه ما Astro است، یک دستیار خانگی که می تواند آزادانه در اطراف خانه شما حرکت کند و همه چیز را زیر نظر داشته

    باشد. با آن مانند یک حیوان خانگی رفتار کنید یا از آن به عنوان یک پهپاد امنیتی استفاده کنید. انتخاب با شما است. در هر صورت، امیدواریم این نشانه ای باشد که به زودی ربات های خانگی بیشتری در دسترس افراد عادی قرار خواهند گرفت

     

    آرایشگاه سامسونگ

    تصور کنید که دیگر هرگز مجبور به بازدید از خشکشویی ها نشوید؟ با آرایشگاه سامسونگ، واقعاً نیازی به این کار ندارید. Airdresser یک وسیله لوکس است که ارزش آن را دارد. این به شما این امکان را می دهد که لباس خود را دقیقاً در کمد خود خشک کنید و این دستگاه حتی لباس شما را نیز ضد عفونی می کند. سامسونگ بارها و بارها در لیست جالب‌ترین گجت‌های ما ظاهر می‌شود، اما Airdresser یکی از محصولات کمتر شناخته‌شده خانه هوشمند این برند است. به طور جدی جالب (و بسیار گران قیمت)، می تواند دارایی مورد علاقه جدید شما باشد.

     

     

    HidrateSpark TAP

    مقرون به صرفه بودن ممکن است مهم ترین ویژگی HidrateSpark TAP باشد (19 دلار یک معامله است)، اما این دیگر ترفندهای پیشرفته بطری آب است که توجه ما را به خود جلب کرده است. هر بطری دارای فناوری Tap-to-Track است که در انتظار ثبت اختراع است که به شما اطلاع می دهد که هر زمان که روی بطری ضربه می زنید، چه مقدار آب مصرف می کنید. اپلیکیشن همراه کاربرپسند می تواند میزان مصرف آب و چندین هدف دیگر برای هیدراتاسیون را ردیابی کند. همچنین یک LED در پایین بطری وجود دارد که هر ساعت در عرض 12 ساعت روشن می شود تا به شما یادآوری کند که بنوشید.

     

     

    نینتندو سوییچ OLED

    وقتی صحبت از تخیل به میان می‌آید، تعداد کمی می‌توانستند نینتندو سوییچ را به عنوان یک مفهوم تصور کنند، چه رسد به پیش‌بینی سطوح دیوانه‌کننده موفقیت که کنسول کوچک از آن لذت می‌برد. کنسول بازی نیمه سنتی، کنسول نیمه دستی، این دستگاه هیبریدی می تواند به تلویزیون شما متصل شود یا زمانی که خارج از خانه هستید به عنوان یک واحد مستقل وجود داشته باشد. اگر با یکی از دوستانتان هستید، می‌توانید Joy-Cons را از دستگاه جدا کنید و هر کدام می‌توانند به‌عنوان کنترل‌کننده خود عمل کنند. و با حفظ میراث Wii، حتی بازی هایی وجود دارند که از کنترل های حرکتی بسیار استفاده می کنند.

     

    کنسول‌های ایکس‌باکس و پلی‌استیشن اغلب بهترین و بزرگ‌ترین بازی‌های توسعه‌دهندگان در سراسر جهان را داشتند و در نوآوری‌های بازی محور و فناوری‌های پیشرفته پیشرو بوده‌اند. اما هیچ یک از ویژگی‌های این کنسول‌ها به اندازه ویژگی‌هایی که در نینتندو سوییچ می‌بینید سرگرم‌کننده نیست. به علاوه، پس از سال‌ها گمانه‌زنی، نینتندو بالاخره یک به‌روزرسانی مهم را برای کنسول امضای خود عرضه کرد

     

     

    Twinkly Flex

    تابلوهای نئون بدون شک می توانند با درخشش کمانی و رنگ های پر جنب و جوش خود توجه را به خود جلب کنند. می‌توانید این ویژگی‌ها را در Twinkly Flex، که اساساً یک چراغ نوار LED هوشمند انعطاف‌پذیر است که می‌تواند به دلخواه شما روی دیوارها طراحی شود، به دست آورید. می تواند انعطاف پذیر باشد تا تقریباً هر طرحی را که قلب شما می خواهد، از نمادها گرفته تا کلمات، در خود جای دهد. و از آنجایی که این یک نور هوشمند است، می‌توانید از میان انواع جلوه‌های نورپردازی رنگی انتخاب کنید تا به دیوارهای ملایم عشق ببخشید.

     

     

    Dyson Omni-glide

    اسم آن را Swiffer Sweeper دوباره اختراع شده بگذارید، اما Dyson Omni-glide یکی از اصلی ترین محصولات عرضه شده توسط این شرکت در مدت زمان طولانی است. این یک جاروبرقی عمودی فوق العاده براق و سبک وزن است که دارای یک سر برس چرخان منحصر به فرد است که زباله ها را در کف های سخت جمع می کند و می مکد. این دستگاه بسیار شبیه Swiffer Sweeper است، اما لازم نیست هر بار نگران خرید پدهای جایگزین باشید.

     

    برای کف‌ها و کاشی‌های چوبی، به دلیل آسانی مانور دادن گوشه‌ها، لبه‌ها و سایر درهم‌کاری‌های روی زمین، بسیار مناسب است. در واقع، عملکرد یک دست و احساس صاف آن، تجربه Swiffer Sweeper را به طور کامل تکرار می کند. پس از پر شدن سطل زباله، هیچ آشفتگی وجود ندارد زیرا شما به سادگی یک دکمه را فشار می دهید و درب آن باز می شود تا محتویات آن خالی شود.

     

    همه می دانند که DJI در فضای پهپاد برتر است، اما بسیاری از مصرف کنندگان با Autel Robotics چندان آشنا نیستند. شما باید باشید، زیرا Autel Robotics EVO Nano+ هر آنچه را که ما می خواهیم در یک پهپاد جمع و جور ارائه می دهد.

    به لطف وزن 249 گرمی خود، نیازی به ثبت نام در FAA از سوی کاربران ندارد - بسیار شبیه DJI Mini 2. اما فریب طراحی جمع و جور آن را نخورید: فیلمبرداری 4K HDR و سنسورهایی برای موانع ارائه می شود. اجتناب، 28 دقیقه زمان پرواز و قابلیت ردیابی سوژه ها. به اندازه کافی جرات داریم بگوییم که ویژگی های DJI Air 2S را دارد، اما در اندازه و بدنه DJI Mini 2.

     

     

     

    شرکت پویا همراه آرمان سعی کرد در این مقاله  خفن ترین های تکنولوژی را به شما معرفی کند.

    امیدوارم که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم 

    ارسال نظر