پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    تمامی اطلاعات گوشی سامسونگ s23

    تمامی اطلاعات گوشی سامسونگ  s23

    رایج‌ترین گلکسی‌ها در عین افزایش عملکرد، کوچک می‌مانند

     

     

    Samsung Galaxy S23 با زاویه دست

    حس قوی Deja Vu در مورد جدیدترین گوشی قهرمان اصلی سامسونگ وجود دارد. گلکسی اس 23 مانند برادر بزرگترش، گلکسی اس 23 اولترا، دوربین های جدید ویز بنگ ندارد و نمایشگر آن تا حد زیادی نسبت به سال گذشته تغییری نکرده است. سپس تغییرات ظاهری وجود دارد که مطمئناً جنبه ظریفی دارند.

     

    البته تغییرات بزرگتری در زیر پوست ایجاد شده است – یک باتری بزرگتر و جدیدترین و بهترین CPU اما آیا این تغییرات برای توجیه افزایش قیمت قابل توجه نسبت به گلکسی S22 کافی است؟

     

     

    طراحی و ساخت:

    با ابعاد تقریباً مشابه مدل سال گذشته، S23 بلافاصله پس از برداشتن آن احساس آشنایی می‌کند. قاب فلزی کمی گرد هنوز به راحتی در کف دست شما قرار می گیرد، شیشه مات عقب همچنان بدون زحمت از اثر انگشت کنار می زند، و رنگ های پاستلی هنوز هم ظاهرا مد هستند – اگرچه اکنون چهار رنگ جدید برای انتخاب وجود دارد. ما نسبت به کرم و سبز جزئی هستیم، اما فانتوم بلک و اسطوخودوس به همان اندازه برای چشم آسان هستند.

     

    شیشه گوریلا گلس Victus 2 نیز برای اولین بار در یک گوشی در اینجا ظاهر می شود و ظاهراً می تواند از سقوط یک متری روی بتن جان سالم به در ببرد. نه اینکه بتوانیم در طول جلسه عملی خود شاهد چرخش S23 باشیم. مقاومت در برابر آب IP68 نیز بازگشت می کند.

     

    بزرگترین تغییر در قسمت عقب است، جایی که برآمدگی دوربین نسل قبلی «برش کانتور» به نفع سه لنز دوربین خالی حذف شده است. هر سه مدل S23 در حال حاضر مانند نخود در غلاف به نظر می رسند، به جای اینکه مدل Ultra کار خود را انجام دهد. این یک تغییر ظریف است، اما ما فکر می‌کنیم که با ظاهر حداقلی گوشی همخوانی دارد. با این حال، زمان زیادی با S23 نیاز نداشتیم تا بگوییم این لنزها همچنان آهنربای گرد و غبار هستند.

     

    با توجه به اینکه بقیه دنیای اندروید از صفحه نمایش های بزرگتر استقبال می کنند، گلکسی اس 23 6.1 اینچی احساس خوبی دارد – اما سامسونگ طرفداران نمایشگرهای کف دست را نادیده نگرفته است. با 6.6 اینچ، Galaxy S23+ در دست به طور قابل ملاحظه‌ای بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و راحت‌تر تایپ می‌شود بدون اینکه روی ارقام شما بیفتد. رزولوشن صفحه نمایش ثابت می ماند، به این معنی که تراکم پیکسلی کمتری دارد، اما هنوز همه چیز در طول بازو واضح به نظر می رسد.

     

    از نظر فیزیکی فقط یک نسخه ارتقا یافته از S23 معمولی است و حتی در همان چهار رنگ موجود است. تفاوت ها در داخل هستند، و حتی در آن زمان هم خیلی زیاد نیستند. این پردازنده همان پردازنده، رم و همان مجموعه دوربین های عقب را دارد. شما یک باتری بسیار قوی تر، با ظرفیت 4700 میلی آمپر ساعت تا 3900 میلی آمپر ساعت S23 و گزینه های مختلف ذخیره سازی دریافت می کنید. در حالی که S23 بین 128 و 256 گیگابایت انتخاب می کند، نسخه پلاس می تواند به 256 یا 512 گیگابایت مجهز شود.

     

    همانطور که سال گذشته بود، شکاف قیمتی قابل توجهی بین این دو وجود دارد: گلکسی S23 256 گیگابایتی 899 پوند را برای شما به ارمغان می آورد، اما S23 Plus با مشخصات مشابه 1049 پوند قیمت دارد. اگر چنین هزینه‌ای را خرج می‌کنید، شما را به خاطر توجه به S23 Ultra 1249 پوندی و مجموعه دوربین‌های برتر آن سرزنش نمی‌کنیم.

     

     

     

    صفحه و صدا:

    جدا از شیشه های جدیدتر و محکم تر، به نظر نمی رسد که در جلوی نمایشگر تغییر زیادی کرده باشد. هر دو گوشی دارای پنل های AMOLED با رزولوشن 2340×1080، با نرخ تازه سازی 120 هرتز و پخش HDR10+ هستند. روشنایی اکنون در هر دو گوشی یکسان است و به حداکثر 1750 نیت می رسد، چه گوشی کوچکتر یا بزرگتر را انتخاب کنید. این یک گام بزرگ نسبت به S22 است که به 1300 نیت رسید و به راحتی برای دیدن واضح در آفتاب روشن کافی خواهد بود. مطمئناً محتوای HDR را نیز رعایت می کند.

     

    همانطور که انتظار دارید، همه چیز زیبا به نظر می رسد، با کنتراست بی عیب و نقص و رنگ های زنده. تصاویر تا حد زیادی رنگ طبیعی دارند و گالری عکس بسیار نزدیک به واقعیت است. صفحه‌نمایش‌های تخت همچنین دارای زوایای دید فوق‌العاده‌ای هستند و جزئیات بسیار زیادی دارند، اگرچه هر کسی که پیکسل‌های بیشتری را در هر اینچ دنبال می‌کند، می‌خواهد به S23 Ultra قدم بگذارد.

     

    تست محدود بلندگوهای استریو نیز اعتماد به نفس را القا می کند. هیچ تلفنی قرار نیست حتی با یک بلندگوی بلوتوث مقرون به صرفه برابری کند، اما ویدیوهای YouTube واضح و کامل به نظر می رسید. اگر از نبود پورت هدفون 3.5 میلی متری ناراحت بودید، کدک بلوتوث با وضوح بالا خود سامسونگ به خوبی با هدفون های بی سیم Galaxy Buds Pro 2 این شرکت بازی می کند.

     

     

    عملکرد و نرم افزار:

    مهم نیست در کجای دنیا هستید، گلکسی اس 23 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 خواهد بود - این بدان معناست که مانند سال های گذشته، هیچ گوشی مجهز به اگزینوس برای اروپا وجود ندارد. سامسونگ به سازنده تراشه‌های کوالکام دستور داده است تا تغییراتی را انجام دهد، از جمله سرعت ساعت بیشتر. بنابراین عملکرد باید حتی بهتر از عملکرد فعلی پرچمداران اندرویدی باشد که سیلیکون مشابهی دارند.

     

    مطمئناً احساس می‌شد که گوشی ، به ضربه‌ها فوراً پاسخ می‌دهد، برنامه‌ها را در یک لحظه باز می‌کند و هیچ نشانه‌ای از کندی را نشان نمی‌دهد، حتی در هنگام جابجایی بین چندین برنامه. 8 گیگابایت رم وجود دارد که برای چندوظیفگی کافی است

     

    طبیعتاً S23 با اندروید 13 خارج از جعبه و با OneUI 5.1 سامسونگ در بالای صفحه عرضه خواهد شد. همانطور که از نام آن پیداست، این یک ارتقاء جزئی نسبت به نسخه ای است که سال گذشته راه اندازی شد، تنها با چند اپشن جدید.

     

     حالت‌ها و روال‌ها ویژگی برجسته‌ای است که به شما امکان می‌دهد تنظیمات یا ویژگی‌های خاصی را بر اساس زمان روز یا مکان فعلی‌تان خودکار کنید. اکنون می‌توانید با استفاده از دستیار صوتی Bixby به تماس‌های دریافتی با پیامک پاسخ دهید و هنگام تماس‌های Google Meet، Samsung Notes را به طور مشترک ویرایش کنید.

     

    در غیر این صورت، رابط کاربری بدون تغییر است، با مجموعه ای از برنامه های سامسونگ از پیش نصب شده و تعداد زیادی از ویژگی های ناوبری و راه اندازی برنامه از طریق صفحه تنظیمات در دسترس است. دارندگان گوشی های گلکسی قبلی احساس راحتی می کنند و علیرغم تفاوت های ظاهری، اکثر تنظیمات و میانبرها با اندروید وانیلی برابری می کنند. می‌توانید منتظر چهار نسل به‌روزرسانی اندروید و همچنین پنج سال وصله‌های امنیتی باشید، بنابراین می‌تواند سرمایه‌گذاری عالی برای هر کسی پس از یک گوشی طولانی مدت باشد.

     

     

    عمر باتری:

    گلکسی اس 22 با عمر باتری محدود خود کمی سخت‌گیر شد، بنابراین سامسونگ این بار یک سلول بزرگ‌تر را فشرده کرده است. 3900 میلی‌آمپر ساعت هنوز هم کم است، اما هر افزایشی خوشایند است. S23 Plus نیز کمی آپشن اضافی به دست می آورد، در 4900 میلی آمپر ساعت. CPU کارآمدتر را اضافه کنید، و امیدواریم هر دو گوشی چند ساعت بیشتر دور از برق کار کنند

     

    ما می دانیم که سرعت شارژ همچنان از رقبای چینی عقب است و سامسونگ به رویکرد دو لایه خود ادامه می دهد. S23 با شارژ 25 واتی از طریق USB-C متصل می‌شود، در حالی که S23 Plus سریع‌تر استاپ‌های 45 واتی را دریافت می‌کند. هر دو گوشی از شارژ بی سیم با 15 وات پشتیبانی می کنند و همچنین می توانند سایر گجت های شما را شارژ معکوس کنند.

     

     

    دوربین ها:

    تغییرات سخت افزاری عکاسی امسال محدود به دوربین سلفی جلویی است که به سنسور 12 مگاپیکسلی می رسد. عکس‌ها تمیز و با جزئیات، با رنگ‌های غنی و کنتراست متعادل به نظر می‌رسیدند، اگرچه نمی‌توانستیم عکس‌های نمونه خود را برای نگاه دقیق‌تر با خود ببریم.

     

    در قسمت عقب، هر دو گوشی S23 و S23 Plus مانند نسل قبلی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسل فوق عریض و تله فوتو 10 مگاپیکسلی (مناسب برای زوم اپتیکال 3 برابر) هستند. اما دیدن اینکه چگونه سری S22 می‌تواند چند عکس ستاره‌ای از قبل بگیرد، لزوما چیز بدی نیست.

     

    یک سال دیگر از هوشمندهای پردازش تصویر سامسونگ، ظاهراً نویز تصویر را کاهش داده، تثبیت‌کننده تصویر را برای ضبط ویدیو بهبود بخشیده و عکس‌های در نور کم را با پرتره شب تقویت می‌کند، که موها، چشم‌ها و پوست را به‌صورت جداگانه تجزیه و تحلیل می‌کند تا پس از غروب خورشید، تاری بوکه مؤثرتر شود

     

    زوم 3 برابری یک پله بالاتر از رقبای خود با لنزهای 2x است و به شما امکان می‌دهد بدون از دست دادن وضوح به سوژه خود نزدیک‌تر شوید، و در یک صحنه بسیار عریض بدون امواج چشمگیر لنز در لبه‌های قاب قرار می‌گیرد. افکت‌های بوکه روی عکس‌های پرتره تا حد زیادی متقاعدکننده بودند، اگرچه مدل‌های مو و جزئیات ظریف به بازی نشان می‌داد که این یک جلوه دیجیتالی است نه کاری که در دوربین انجام می‌شود.

     

     

    دوربین‌های جدید از حالت توسعه‌یافته Expert Raw استقبال می‌کنند، که اکنون می‌تواند عکس‌های 50 مگاپیکسلی با وضوح کامل به جای نمونه‌های 12 مگاپیکسلی پایین‌تر که در نسل قبلی دیده می‌شد، بگیرد. باید منتظر بمانیم تا نمونه بررسی را بدست آوریم تا ببینیم آیا کیفیت به طور محسوسی بهبود یافته است یا خیر.

     

    در نهایت سامسونگ برای حفظ جایگاه خود در بالاترین سطح دنیای دوربین اندروید، نیازی به انجام کارهای زیادی نداشت، و با توجه به آنچه که دیده‌ایم، S23 هنوز هم توانایی فوق‌العاده‌ای دارد.

     

     

     

    حکم اولیه سامسونگ گلکسی اس 23:

    هر دو گوشی گلکسی اس 23 و گلکسی اس 23 پلاس به اندازه گوشی‌های اندرویدی جدید ظاهری زیبا دارند.حتی زمانی که صفحه‌نمایش کوچک‌تر را ترجیح دهید، و یا زمانی که طرفدار صفحه نمایش بزرگ هستید ، آنها عملکرد درخشان، ظاهری شیک و دوربین‌های بسیار توانمندی دارند.

     

    رقبای مقرون‌به‌صرفه‌تر در سرعت شارژ پیشرو بوده‌اند و در زمینه عکاسی خیلی عقب نیستند. با افزایش قیمت‌ها در کل، این امر ممکن است S23 را در زمان راه‌اندازی به یک فروش سخت تبدیل کند

     

     

     

     

    را به شما معرفی کند s23 شرکت پویا همراه آرمان سعی کرد در این مقاله تمامی اطلاعات گوشی سامسونگ . 

     

    .امیدوارم که مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم

     

     

     

    ارسال نظر