پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    تاریخچه برند سامسونگ

    تاریخچه برند سامسونگ

    تاریخچه برند سامسونگ

     

    نام این شرکت که برگرفته از دو کلمه Sam به معنی عدد ۳ و Sung به معنای ستاره‌ها می باشد است.
    که با نگاه به تفکر کره ای متوجه می شویم و می بینیم که چرا 3 سه ستاره انتخاب شده است و نه 5 ستاره یا هر عدد دیگری، با تمام این حرف ها نام سه ستاره بر گرفته از یکی از خدایان چینی می باشد که به نشان از سه اصل طول عمر( جاودانگی )، افتخار، شانس می باشد اشاره دارد و عدد سه نشان از توان و بزرگی است؛ و البته همچنین در غرب هم ستاره به معنای موفقیت نیز بوده است.
    این شرکت که شرکتی چند ملیتی و کره ای است در ابعادی بزرگ دارای چندین شرکت مختلف و زیر مجموعه های متنوع در صنایع مختلفی همچون سامسونگ سی اند تی، سامسونگ فایر، سامسونگ لایف، صنایع سنگین سامسونگ و سامسونگ الکترونیک مشغول به فعالیت می باشد.

     

    وی در دهه های نخست ورود، کار خود را در حوزه هایی همچون ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داد که تا کنون در اکثر این حوزه ها حرفی برای گفتن دارد.
    در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد عرصه تجارت الکترونیک گردید و در اواسط دهه ۱۹۷۰ نیز به صنایع کشتی‌سازی وارد شد؛ و در اواخر دهه ی ۱۹۷۰ سامسونگ با ورود به صنعت الکترونیک یکی دیگر از زیر مجموعه های خود به نام سامسونگ الکتریک اینداستریز را تأسیس کرد و در همین سال ها با همکاری یک شرکت ژاپنی به نام NEC به تولید سیستم‌های صوتی و محصولات خانگی پرداخت که از اولین محصولات تولید شده همچون یخچال، سیستم‌های تهویه، ماشین‌حساب، تلویزیون، و ماشین لباسشویی می توان اشاره کرد.

     

     

    در سال ۲۰۰۹، سامسونگ تلفن هوشمند Galaxy i7500 را روانه بازار کرد. این نخستین موبایل از سری گلکسی و اولین دستگاه مجهز به اندروید سامسونگ بود. گلکسی i7500 به نمایشگر لمسی اولد، اندروید ۱.۵ و یک باتری بسیار بد مجهز شده بود و مکانیسم قفل شدن و باز شدن صفحه نمایش، بسیاری از کاربران را متعجب کرد. حقیقتا، طراحی بد فراتر از شکل ظاهری این موبایل است.

      در ماه مارس 2010 سامسونگ از موبایل جدید خود به نام Galaxy S I9000  رونمایی کرد که دارای دو دوربین اصلی و سلفی و صفحه نمایش سوپر آمولد بود چنان که با استقبال خوبی رو به رو شد.

    در ابتدا شایان ذکر است که توضیح کوتاهی در رابطه با دسته بندی و استفاده از حروف مختلف در محصولات سامسونگ را به اختصار برایتان توضیح دهیم.
    اس در نام گلکسی برگرفته از فناوری به کار رفته در صفحه نمایش یعنی سوپر آمولد بود.
    بد نیست این موضوع را هم نیز بدانیم که تفاوت فناوری سوپر آمولد با دیگر آمولد ها در بخش یکپارچه سازی تاچ با نمایشگر بود که همین اتفاق باعث می شد که تنها یک پنجم نور بازتاب یافته توسط نمایشگرهای امولد را از خود منعکس کنند و در نتیجه این مورد به عنوان نقطه ی قوت، بهترین گزینه برای مشاهده محتوا زیر نور خورشید بود.

     

     در سال 2011 شرکت سامسونگ گوشی موبایل گلکسی اس ال به همراه 4 گیگابایت حافظه داخلی را معرفی کرد که حرف ال به نشان از استفاده ال سی دی در تلفن همراه بود. در طی همان سال گوشی موبایل سامسونگ GALAXY S Giorgio Armani GT-I9010 از حوزه مد وارد بازار شد که اصلا بد هم به نظر نمی رسید. گوشی دیگری در اپریل همان سال در دسته گلکسی با نام Samsung Galaxy S II GT-I9100  وارد بازار شد که از حروف یونانی برای معرفی محصول استفاده کرده بودند. این محصول به دلیل بهبود امکانات از نظر فیزیکی و سخت افزاری توانست جایزه برترین موبایل را در سال 2012 از کنگره جهانی موبایل به نام خود ثبت کند.

      سال 2012 سامسونگ تصمیم به بررسی مجدد گوشی گلکسی اس را گرفت و پس از بازنگری، محصولیبا نام S Advance که دارای پردازنده ای دو هسته ای بود را معرفی کرد. سپس گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy S III GT-I9300 راهی و روانه بازار کرد که، دارای دوربین 8 مگا پیکسلی با نمایشگر 4.8 اینچی سوپر آمولد که دارای قابلیت جالبی همانند سیری به نام اس وویس(s voice samsung) بود را تولید کرد که پس از آن قابلیتی به نام دستیار گوگل متولد شد.

    تقاضا برای خرید سامسونگ گلکسی اس 3 به قدری بالا بود که سامسونگ را با مشکل تأمین روبه رو کرد و در سه ماهه سوم سال 2012 به عنوان پرفروش ترین گوشی موبایل دست یافت و همچنین برنده جایزه بهترین اسمارت فون از MWC 2013 نیز شد

     در سال 2013 از گوشی سامسونگ اس 4 مدل Samsung Galaxy S4 که دارای صفحه نمایش 5 اینچی به همراه دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 2 مگا پیکسلی و مشخصه ی تغییر موقعیت سر کاربر که باعث اسکرول شدن صفحه وب به بالا و پایین می شد رونمایی کرد که بازهم نتوانست رضایت کاربران را به همراه داشته باشد زیرا سامسونگ همواره نشان داده که تلاش نموده تا با افزودن امکانات جدید به تلفن های همراه خود مخاطبان خود را جذب کند و همین عامل باعث شهرتشان بود که مدل اس4 از آن بی بهره ماند.از آن پس مجدداً سامسونگ به فکر تغییر در نامگذاری موبایل های خود افتاد و در برخی از موارد گوشی های پرچمدار از اعداد یونانی استفاده کرد.

     

    در سال 2014 گوشی موبایل Samsung Galaxy S5 با دوربینی بهتر از مدل اس 4 یعنی 16 مگا پیکسل و صفحه نمایشی کمی بزرگتر و مقاوم در برابر آب تولید شد، به همراه قابلیت شارژ بیسیم اما با طراحی ظاهری نامناسب و حسگر اثر انگشت ناکار آمد، به نسبت آیفون رونمایی شده اصلا کاربر پسند نبود، با انتقادات بسیاری رو به رو شد.

     

    در سال 2015 سامسونگ گوشی های موبایل گلکسی S6 و گلکسی S6 edge را روانه بازار کرد که می توان آن را با توجه به کم و کاستی ها و انتقادات شدید کاربران نسبت به مدل های گذشته، بازگشت دوباره سامسونگ برای گوشی های سری اس خود دانست. گلکسی S6 نسخه ی استاندارد از این مدل گوشی بود ولی گلکسی S6 edge مورد استقبال و توجه بیشتری از سوی کاربران قرار گرفت.
    گوشی گلکسی S6 edge از یک صفحه نمایش کاملأ مبتکرانه با لبه های خمیده، پنل QHD به همراه 8 هسته پردازشی، یک دوربین 16 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و قابلیت ضبط ویدیوهای 4k بهره می برد و در ضمن از ظاهری زیبا هم برخوردار بود.

     

    در سال 2016 سامسونگ از گوشی موبایل اس 7 (s7) و اس 7ادج  (s7 edge)رونمایی کرد.
    این سری از موبایل نیز در دو مدل که یکی با صفحه نمایش تخت و دیگری با صفحه نمایش بزرگتر و لبه های خمیده که به انتهای سمت چپ و راست قاب پشت گوشی نیز وصل شده بود که همواره در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم بود، به دوربینی با قابلیت لرزشگیر اپتیکال و فوکوس خودکار به همراه ثبت تصاویر بهتری حتی در نور کمتر به نسبت پیشینیان خود مجهز شده بود.با این تفاوت که مجدداً درگاه میکرو اس دی که از مدل قبلی حذف شده بود به این سری از گوشی های پرچمدار جهت خرید موبایل سامسونگ s7 و خرید موبایل سامسونگ s7 edge اضافه شد.

    شرکت سامسونگ در آپریل سال 2017 با رونمایی از گلکسی S8 و گلکسی +S8 طی مراسمی بزرگ کرد. سامسونگ سعی کرد مراسم رونمایی کهکشانی های نسل هشت را هر چه پر شور تر برگزار کند تا خاطرات بد مشکلات انفجار باتری نوت 7 را از ذهن طرفداران خود پاک کند. هر دو مدل معرفی شد. این با هر دو مدل از دستگاه های معرفی شده دارای صفحه نمایش خمیده بوده و دیگر خبری از نسخه فلت نیست.یکی از امکاناتی که سامسونگ در مراسم خود روی آن مانور زیادی داد دستیار صوتی هوشمندی با نام بیکسبی بود که امکانات فراوانی را ارائه میدهد. نکته قابل توجه دیگر در مورد گلکسی S8 و گلکسی +S8 حذف دکمه هوم بود که باعث شد تا حاشیه های صفحه نمایش کمتر شود و بخش زیادی از پنل جلویی را صفحه نمایش بپوشاند. این تغییرات در کنار بهینه سازی های دیگر در بخش های پردازنده و دوربین و … باعث شد تا کاربران و طرفداران سامسونگ با اشتیاق جهت خرید موبایل سامسونگ S8 و خرید موبایل سامسونگ +S8 اقدام کنند.

    در سال 2018 برخلاف تصورات و پیش بینی های تحلیلگران سامسونگ خرید موبایل سامسونگ GALAXY S9 و خرید موبایل سامسونگ +GALAXY S9 آن گونه که انتظار می رفت پیش نرفت. شاید بتوان اصلی ترین عامل این اتفاق را تفاوت های جزئی این دو مدل با نسل های قبلی خود دانست که باعث شد تحلیل ها درست از آب در نیاید و فروش با استقبال گرمی رو به رو نشد.

    برخی از ویژگی ها و مشخصات این دو مدل گوشی سامسونگ را با هم بررسی می کنیم که به شرح زیر می باشد تفاوت در اندازه صفحه نمایش 5.8 اینچی برای اس 9، 6.2 اینچی برای اس 9 پلاس با نمایشگرهای با کیفیت تر نسبت به مدل سابق به همراه دوربین دوگانه که دارای قابلیت ضبط ویدیوهایی با نرخ بالای 960 فریم در ثانیه شد که موجب ثبت ویدیوهای صحنه آهسته می شود و با تغییر لبه های خمیده به گونه ای که استفاده از آن را راحت تر نیز کرده است.کابر پسند تر، نیز شد.

    گلکسی S10 پلاس بدون شک یکی از بهترین گوشی های سامسونگ در سال 2019 است. این دستگاه در حال حاضر برترین موبایل سامسونگ به حساب می‌آید. کیفیت ساخت خیره کننده‌ای داشته و نگاه کردن به صفحه نمایش بزرگ و با کیفیت آن، لذت‌بخش است. 

    اگر به دنبال خرید یک گوشی سامسونگ رده بالا هستید و از سویی هزینه خرید گلکسی اس 10 پلاس برای شما بالاست، پس گلکسی S10 گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. با داشتن یک نمایشگر بدون حاشیه 6.1 اینچی، سرعت پردازش بالا و یک دوربین سه‌گانه اصلی، گلکسی اس 10 نیز جزو بهترین

    موبایل های سامسونگ در سال 2019 به‌شمار می‌آید.

     

    بهترین گوشی سامسونگ سال 2020

    پایه و اساس یک گوشی هوشمند، چهار ستون کلیدی: دوربین، صفحه نمایش، باتری و عملکرد است. گوشی سامسونگ Galaxy A71 در هر چهار مورد نمره قبولی می‌گیرد. سال 2020 سامسونگ با معرفی، میان‌رده Galaxy A71 موفقیت بسیار خوبی در بازار میان‌رده‌ها کسب کرد و توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جذب کرد. حال سامسونگ با معرفی A72 قصد دارد تا بار دیگر این موفقیت را تکرار کند و عنوان بهترین گوشی سامسونگ را در سال جدید به خود اختصاص دهد. 

    سامسونگ در این گوشی با استفاده از طراحی مات و رنگهای جذابی که ارائه داده است، نسبت به مدلهای قبلی که عموما دارای شکلی براق بودند، متمایز کرده است. مات بودن آن باعث می‌شود تا بدنه گوشی شما کمتر لک و چربی را به خود جذب کند و هم چنین در دست گرفتن آن لذت بخش تر باشد.

    در قاب جلویی گوشی شما باز هم یک نمایشگر بزرگ و دارای حفره، مانند نسل قبل را می‌بینید. این صفحه نمایش Super AMOLED از نرخ نوسازی 90 هرتزی استفاده می‌کند و وضوح 2400x1080 پیسکل می‌باشد. این نمایشگر از عمق رنگ مشکی بسیار خوبی برخوردار است و رنگ های غنی و در عین حال اشباع نشده را تولید می‌کند و مطمئناً نگاه کردن به آن لذتبخش است

    این گوشی در بخش حافظه در سه پیکربندی مختلف ساخته شده است. نسخه پایه با حافظه رم 6 و حافظه داخلی 128 گیگابایت، نسخه بعدی با حافظه رم 8 و حافظه داخلی 128 گیگابایت و قدرتمندترین نسخه با حافظه داخلی 256 و حافظه رم 8 گیگابایت عرضه شده است. همچنین قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه را نیز در اختیار دارید. Galaxy A72  در دو نسخه با تراشه‌های متفاوت ساخته شده است که یکی از آن‌ها به پشتیبانی از 5G هم مجهز شده است. Galaxy A72 نسخه معمولی با پردازنده Snapdragon 720G  و گوشی Galaxy A72 5G با تراشه Snapdragon 750G معرفی شده‌اند. تنها تفاوت این دو گوشی نیز فقط همین قسمت‌ است. به طور کلی پردازنده Galaxy A72 5G یک ارتقای کوچک نسبت به نسل قبلی خود است و یک پیشرفت کوچک در سرعت پردازنده را برای شما به ارمغان می‌آورد.

    Galaxy A72 دارای همان لنز اصلی 64MP با Galaxy A52 است و از همان لنزهای 12 مگاپیکسلی برای عکاسی فوق عریض و 5MP نیز برخوردار است. تنها تفاوت در لنز تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی با حداکثر 3 برابر بزرگنمایی نوری و 30 برابر بزرگنمایی دیجیتال است. لنز بزرگنمایی یک مورد هیجان انگیز در این گوشی است، اما در بقیه موارد A72 و A52 تفاوت چندانی ندارند. 
    یک باتری عظیم 5000 میلی آمپری، گوشی سامسونگ A72 را طبق ادعای سامسونگ با استفاده معمولی برای دو روز تجهیز می‌کند و این فقط یک ادعای کوچک برای تبلیغات از سوی سامسونگ نیست. مطابق تستهایی که روی باتری این گوشی صورت گرفت کاملا نتیجه چشم گیر دوروزه را توسط این باتری به دست آوردیم. کاربرانی که شیوه‌ی مصرف آنها متوسط و کم باشد قطعاً تا دو روز می‌توانند بدون نیاز به شارژر به کار خود ادامه دهند.

      بهترین گوشی های سامسونگ سال 2021

    با توجه به اینکه برند سامسونگ هر سال گوشی های زیادی معرفی و وارد بازار میکند  واقا خرید یک گوشی سامسونگ چالش بر انگیز است.

    سامسونگ انواع مختلفی گوشی وارد بازار کرده در قیمت های مختلف.

    از سری‌های A،S،M و F در لیست بهترین گوشی های سامسونگ ۲۰۲۱ نماینده‌های زیادی وجود دارد

     

    سامسونگ مانند سال‌های گذشته در سال ۲۰۲۱ نیز گوشی‌های بی‌نظیری را روانه بازار کرد که هر خانواده چند نماینده در لیست بهترین گوشی سامسونگ سال ۲۰۲۱ دارد و در ادامه به صورت مختصر به معرفی آنها خواهیم پرداخت. بدون شک سامسونگ بزرگترین نام در دنیای اندروید است که گرچه سری Galaxy Note و Galaxy S این برند شناخته شده‌ترند، اما سامسونگ مدل‌های مختلفی را در محدوده قیمتی زیر ۲۰۰ دلار تا ۱۳۰۰ دلار و حتی بیشتر پوشش می‌دهد که قدرت انتخاب کاربران را افزایش می‌دهد. بسیاری از گوشی‌های ارزان قیمت و میانرده از نظر مشخصات و طراحی مشابه هستند که همین امر باعث گیج شدن کاربر هنگام انتخاب می‌شود، بنابراین پویا همراه  در ادامه لیست بهترین گوشی سامسونگ ۲۰۲۱ را به شما معرفی می‌کند.

    اگرچه خانواده Galaxy S محبوب‌ترین خط تولید سامسونگ است، اما سری Note نیز دوستداران زیادی دارد، به خصوص طرفداران قلم هوشمند به این خانواده علاقه خاصی دارند. Galaxy Note 20 و Ultra Note 20 هر دو گزینه‌های بسیار خوبی هستند، با این حال، مدل اولترا ویژگی‌هایی بهتری نظیر نمایشگر بزرگتر با وضوح بالاتر، حافظه داخلی بیشتر، باتری بزرگتر، سنسور بزرگ دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، امکان افزایش حافظه با کارت microSD و شیشه محافظ کورنینگ گوریلاگلس Victus دارد.

    این گوشی دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس (یا بسته به بازار اگزینوس ۹۹۰)، ۱۲ گیگابایت رم و یک پنل ۶.۹ اینچی امولد با طراحی هول-پانچ بوده که یک گوشی قدرتمند محسوب می‌شود، بعلاوه از امتیاز IP68 نیز بهره می‌برد.

     یکی از بزرگترین تغییرات، نمایشگر خارجی بسیار بزرگتر و ۶.۲ اینچی بوده و همچنین به جای ناچ بزرگ از یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی دوربین سلفی استفاده می‌کند. لازم به ذکرست که در ساخت آن بیشتر از شیشه استفاده شده تا پلاستیک و یک نمایشگر بزرگ ۷.۲ اینچی هم دارد Z Fold 2.

     

    دیگر همه می‌دانیم سری پرچمدار سامسونگ یعنی سری S در بازار گوشی‌های هوشمند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در ادامه به چند مدل از بهترین‌های آن در سال ۲۰۲۱ که مختص خانواده S21 می‌شود، می‌پردازیم.

    پرچمدار ۲۰۲۱ سامسونگ که نیاز به معرفی ندارد، یک گوشی همه‌فن‌حریف و یکی از بهترین گوشی‌های ساخته شده تا به امروز است که از پس همه‌ی نیازهای شما به خوبی بر می‌آید و علی‌رغم گران بودنش، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

     

    galaxy s21 ultraاگر از بابت بودجه مشکل نداشته باشید، این غول پرچمدار سامسونگ یکی از بهترین و قوی‌ترین گوشی‌های ساخته شده تا به امروز بوده و از همه نظر بی‌نظیر است. دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار نمایشگر ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی این

    گوشی را تبدیل به یک گوشی ایده‌آل می‌کند. همچنین تراشه اگزینوس ۲۱۰۰ این مدل را به یک گوشی گیمینگ قدرتمند که از پس هر بازی‌ای برمی‌آید و بهترین گوشی سامسونگ در ۲۰۲۱ تبدیل کند.

    در بررسی اس ۲۱ اولترا باید گفت که حتی با دیدن عکس گوشی s21 ultra متوجه لوکس بودن این گوشی می‌شویم و البته که سامسونگ s21 ultra قیمت بالایی دارد، اما با توجه به مشخصات آن، خرید اس ۲۱ اولترا قطعاً جزء لیست شما قرار می‌گیرد.

    درست مثل روال هر ساله سامسونگ، نسخه‌ جهانی اس ۲۱ اولترا با تراشه اختصاصی اگزینوس راهی بازار می‌شود و تراشه کوالکام مختص به بازار امریکا و چین است، اگزینوس 2100 که  قلب پرچمداران 2021 سامسونگ را به تپش می‌اندازد، برخلاف سال گذشته نسبت به همتای آمریکایی قدرتمندتر است و نسبت به نسخه قبل‌تر خود بسیار کارآمدتر خواهد بود گفتنیست که این تراشه برپایه فناوری 5 نانومتری ساخته شده و انتظار می‌رود هم قدرت بیشتری در اختیار گوشی s21 ultra قرار دهد و از نظر میزان مصرف باتری بسیار بهینه‌تر عمل خواهد کرد. پردازنده‌ی به کار رفته در گوشی s21 ultra ، هشت هسته‌ای بوده و پردازنده گرافیکی آن Mail-G78 MP14  است و می‌تواند هر بازی سبک و یا سنگینی را با ماکسیمم سطح گرافیکی اجرا کند. امکان ارتقا حافظه در گوشی s21 ultra وجود ندارد و محدود به استفاده از همان میزان حافظه داخلی هستید، از نظر نسخه حافظه رم 2 نسخه 12 و 16 گیگابایتی موجود است.

    کره‌ای‌ها خانواده‌ی سری اس 21 را به گونه‌ای خاص و منحصربه‌فرد طراحی کرده‌اند که هر شخصی با دیدن آن بگوید این سامسونگ s21 ultra ست! بزرگترین تغییر اس ۲۱ اولترا مربوط به ماژول دوربین است که بیرون‌زدگی آن دقیقا از لبه بالایی شروع می‌شود و کاملا با فریم ادغام شده است و از آنجایی که گوشی s21 ultra پسوند اولترا را یدک می‌کشد، انتظار یک ماژول بزرگ را هم داشته باشید. دومین موردی که بایستی در مورد آن صحبت کرد، جنس و مواد ساخت بدنه سامسونگ s21 ultra است و از آنجایی که با یک گوشی پرچمدار تمام عیار طرف هستید، منتظر یک بدنه فوق‌العاده باشید، به این صورت که پنل‌ها از شیشه گوریلاگلس ساخته شده‌اند و نوع این پوشش در قسمت جلویی، گوریلاگلس Victus است که مقاومت زیادی را به اس ۲۱ اولترا هدیه می‌دهد، فریم از آلومینیوم ساخته شده است و با اینکه در ساخت آن‌ها از شیشه استفاده شده، ولی جلوه‌ای  که به نگاه شما تقدیم می‌کنند، مات بوده و ظاهر لوکس‌تری برای اس 21 اولترا ساخته است. از نظر رنگ‎‌بندی هم سامسونگ تنوع زیادی برای سامسونگ اس ۲۱ اولترا در نظر گرفته و 5 رنگ مشکی فانتوم، نقره‌ای فانتوم، تیتانیم فانتوم، آبی فانتوم و قهوه‌ای فانتوم از این نسخه موجود است.

    اگر در مورد ابعاد، وزن و دسترسی‌های اس ۲۱ اولترا کنجکاو هستید، باید گفت که ابعاد این گوشی 8.9 × 75.6 × 165.1 میلی‌متر بوده و وزنی برابر با 227 گرم دارد و این یعنی اس ۲۱ اولترا سایزی بزرگ و مطابق با ترند بازار دارد. جک 3.5 میلی‌متری هدفون چند سالیست که با گوشی‌های پرچمدار سامسونگ خداحافظی کرده و در آنها وجود ندارد. سمت راست آن راکر کنترل صدا و دکمه پاور قرار گرفته و در سمت مخالف هیچ بریدگی و یا شیاری نمی‌بینید، البته چند خطوط پلاستیکی به منظور ارتقاء آنتن دهی دور تا دور اس ۲۱ اولترا به چشم می‌خورد. در قسمت پایینی آن نیز به ترتیب شاهد پنجره اسپیکر، پورت شارژ Type-C، میکروفون و درگاه سیم کارت هستیم.

    اس ۲۱ اولترا از جمله اولین مدل‌های سری اس است که از اس-پن پشتیبانی ‌می‌کنند، اما برای استفاده از آن باید جداگانه قلم را خریداری کنید.

     

    شرکت پویا همراه آرمان سعی کرد دراین مقاله تمامی اطلاعات برند سامسونگ  را در اختیار شما قرار دهد.

    امیدوارم اطلاعات  مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم.

     

     

     

     

    نظرات
    1400/11/23 13:52
    خفن





    عشق






    لایک
    1400/11/23 13:55
    عالیه
    1400/11/23 17:56
    زیبا
    1400/11/23 17:57
    لایک
    1400/11/23 17:57
    ناز
    1400/11/24 07:01
    اطلاعات عمومی
    1400/11/24 07:01
    ناز
    1400/11/24 14:55
    من گوشی های سامسونگو خیلی دوس دارم عالین
    ارسال نظر