پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    بهترین گوشی های بازار ایران خرداد 1402

    بهترین گوشی های بازار ایران خرداد 1402

    اگر قصد خرید یک گوشی جدید با بالاترین و بهترین عملکرد را دارید ولی با آن‌ها آشنایی ندارید، این مقاله برای شما نوشته شده است. شرکت‌های تولیدکننده گوشی هم، همواره به دنبال تولید محصولات باکیفیت در تمامی قیمت‌ها هستند تا نیاز تمامی کاربران را برطرف کنند. در ادامه، برای این که بهترین گوشی های بازار ایران خرداد 1402 را بشناسید، نگاهی به پرفروش‌ترین و بهترین گوشی موبایل می‌اندازیم تا بتوانید به راحتی انتخاب کنید

     

    بهترین گوشی های ۱۴۰2 بازار موبایل ایران

     

    گوشی سامسونگ گلکسیS23 Ultra

     

    جدیدترین پرچمدار سامسونگ که اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی وارد بازار شد و نظر همه‌ی عاشقان سامسونگ را جلب کرد، s23 ultra است. آنقدر ویژگی‌های این گوشی جذاب و فوق‌العاده بوده که خیلی زود تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند شد. 

    شاید از نظر طراحی، در نگاه اول همچون مدل‌های پیشین به‌نظر برسد، اما دقیق‌تر که نگاه کنید، هم لنز دوربین‌ها بزرگتر شده، لبه‌های کناری آن تخت‌تر شده‌اند. قلم این گوشی نیز، برای طراحان یا کسانی که دوست دارند با قلم کار کنند فوق‌العاده‌ است؛ چرا که سرعت آن بسیار بالا رفته و موقع نوشتن با آن، کاربر حس می‌کند که دارد روی کاغذ می‌نویسد.

     

     

     

     

    جدیدترین پرچمدار سامسونگ که اوایل سال ۲۰۲۳ میلادی وارد بازار شد و نظر همه‌ی عاشقان سامسونگ را جلب کرد، s23 ultra است. آنقدر ویژگی‌های این گوشی جذاب و فوق‌العاده بوده که خیلی زود تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های هوشمند شد

    شاید از نظر طراحی، در نگاه اول همچون مدل‌های پیشین به‌نظر برسد، اما دقیق‌تر که نگاه کنید، هم لنز دوربین‌ها بزرگتر شده، لبه‌های کناری آن تخت‌تر شده‌اند. قلم این گوشی نیز، برای طراحان یا کسانی که دوست دارند با قلم کار کنند فوق‌العاده‌ است؛ چرا که سرعت آن بسیار بالا رفته و موقع نوشتن با آن، کاربر حس می‌کند که دارد روی کاغذ می‌نویسد.

     

    صفحه نمایش 6.8 اینچی دینامیک امولد 2X با رزولوشن ۱۴۴۰×۳۰۸۸ پیکسل و نرخ به روز رسانی 120 هرتزی تقریبا تغییر خاصی نسبت به نسل قبل نکرده و هنوز یکی از بهترین صفحه نمایش ها به حساب میاد که جزئیات و ترکیب رنگ فوق العاده ای توی اون دیده میشه. روشنایی بیشینه هم افزایش پیدا کرده.

     

     

     

    پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده شده برای این نسل بهینه شده تا هم هماهنگی بهتری بین سخت افزار و نرم افزار داشته باشیم و هم نسخه های نسبتا ضعیف تر اگزینوس هم حذف بشه. این پردازنده جدید و قدرتمند تا سال های سال خیال شما رو بابت اجرای بازی ها و نرم افزاری های سنگین راحت میکنه. اندروید 13 و One UI 5.1 یه تجربه به روز و با امکانات شخصی سازی متنوع به این گوشی داده و در کنار پردازنده قدرتمند به خوبی میتونید توی کارهای سنگین و مولتی تسکینگ از اون استفاده کنید. قلم لمسی هم همچنان در کنار گوشی اس 23 اولترا قرار داره و توی یه سری استفاده های روزمره و یا حرفه ای به کمک شما میاد.

     

     

    گوشی گلکسی S22 Ultra

     

     

     

    گوشی‌های سری S سامسونگ، جز بهترین گوشی‌ها و پرطرفدارترین محصولات این برند هستند و خیلی از کاربران حاضرند هزینه زیادی بپردازند تا از امکانات این گوشی بهره‌مند شوند. سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا، با حافظه داخلی کم نظیر ۵۱۲ گیگ و ۱۲ گیگابایت رم، فضای زیادی برای ذخیره اطلاعات به کاربر می‌دهد. کیفیت دوربین چهارگانه‌ی این موبایل پرفروش، ۱۰۸ مگاپیکسل است. گوشی در برابر آب تا عمق یک و نیم متری، و همینطور گرد و غبار مقاوم است. اگر دنبال موبایلی برای گیم هستید یا بیشتر استفاده‌تان از گوشی برای بازی کردن است، اس ۲۲ اولترا برای بازی کردن بی‌نظیر است و عملکرد باتری فوق‌العاده‌ای هم دارد. قیمت گوشی، با توجه به پرچمدار بودن آن قابل توجه است اما این مسئله منجر نشده که این گوشی، در دسته پرفروش‌ها قرار نگیرد.

     

    گوشی سامسونگ +S23

     

     

     

     

     

    سال‌های زیادی است که محبوبیت گوشی‌های پرچمدار سامسونگ از نظر هیچکس پوشیده نیست، سامسونگ در رویداد جهانی موبایل سال 2023 مانند گذشته از 3 گوشی پرچمدار به نام سری S23 رونمایی کرد که در این میان گوشی S23 پلاس توانست نگاه‌های زیادی را به سمت خود بچرخاند.وظیفه محافظت از هر دو پنل شیشه‌ای گوشی +S23 برعهده لایه محافظ Gorilla Glass Victus 2 است و دورتا دور گوشی با فریمی آلومینیومی احاطه شده است. صفحه نمایش 6.6 اینچی گوشی اس 23 پلاس از پنل Dynamic AMOLED 2X بهره برده است و توانایی نمایش تصاویر را با وضوح 1080 در 2340 پیکسل دارد که در میان بهترین گوشی های بازار یکی از بهترین رزولوشن‌های ممکن دیده شده است

    همچنین امکان فیلمبرداری با کیفیت 8 با دوربین‌های پشتی و با کیفیت 4 با دوربین سلفی می‌تواند از دیگر ویژگی‌های چشمگیر این گوشی پرچمدار درسال 2023 باشد

    آیفون 13 پرو مکس

     

    بهترین، خفن ترین و بزرگترین گوشی رجیستر شده برند اپل، خلاصه کلام در مورد گوشی آیفون 13 پرو مکسه و تمام. اگه دنبال صفحه نمایش با جزئیات زیاد، قدرت سخت افزاری خفن و شارژدهی باتری خیلی خوب می گردید و کمی هم شم عکاس حرفه ای بودن دارید، حتما باید سراغ iPhone 13 Pro Max برید. البته با توجه به رجیستر نشدن سری 14 و اخبار مربوط به اینکه این سری آخرین گوشی های رسما رجیستر شده اپل در ایران هستن، باعث شده قیمت این گوشی با توجه به قدیمی بودن و عرضه سری جدید هنوز مقداری بالا باشه و باید حدود 79 تا 120 میلیون تومان برای این گوشی کنار بذارید! البته شاید این عدد برای عاشقان سینه چاک اپل خیلی بالا نیست و میتونید برای خودتون توجیه بیارید و به عنوان یه سرمایه گذاری هم بهش نگاه کنید!

    رابط کاربری iOS 15 که امکان ارتقا به iOS 16.2 رو داره در کنار سخت افزار قدرتمند یه تجربه کاربری خیلی خوب و روون بهتون میده و این مچ بودن باعث شده خیلی عملکرد گوشی بهتر بشه. پشتیبانی بلند مدت اپل هم خیالتون رو بابت عمر طولانی مدت این گوشی راحت میکنه.

     

    سامسونگ Z Fold 4؛ پیشنهاد ویژه بیزینس من های تنوع طلب!

     

     

     

    گوشی زد فولد 4 با برطرف کردن مشکلات نسل های قبلی به یه گوشی پرچمدار تمام عیار تبدیل شده و در عین حال که یه گوشی پرچمدار قدرتمند دارید، یه تجربه جدید از دنیای گوشی های هوشمند هم میتونید داشته باشید که چند سالی میشه خیلی تکراری و با کمترین ریسک ممکن ساخته میشن. البته به خاطر قیمت حدودی 72 میلیون تومانی این گوشی که در کنار نوآوری ها به کار رفته، کاستی هایی هم داره نسبت به گوشی های پرچمدار ثابت شده بازار از سامسونگ و اپل منطقی به نظر نرسه، اما اگه در کنار گوشی یه تبلت هم همیشه همراهتونه و اکثر کارهاتون رو به صورت مشترک بین این دو دستگاه انجام میدید، با خرید این گوشی از داشتن دو تا دستگاه بی نیاز میشید و می تونید به راحتی اکثر کارهاتون رو روی اون انجام بدید و یه گوشی خاص و جذاب هم داشته باشید که باهاش کلاس هم بذارید!

     

    شیائومی Poco X5 Pro

     

     

     

    یکی از جدیدترین گوشی های میان رده شیائومی که با کاهش قیمت به زیر 15 میلیون(در حدود 15 میلیون تومان برای نسخه 8/256) یکی از جذابترین گوشی های این بازه قیمتی شده و با داشتن یه طراحی خوب و جذاب با کیفیت ساخت بالا و پردازنده قدرتمند و یه صفحه نمایش زیبا و سریع که تقریبا تمامی امکانات یه گوشی پرچمدار رو داره در کنار یه باتری با شارژدهی خوب و سرعت شارژ بالا تقریبا کم و کاستی نداره و برای هر نوع استفاده ای میتونه کافی باشه و فقط در صورتی که از برند شیائومی یا رابط کابری اون خوشتون نمیاد میتونید بی خیال این گوشی خوش قیمت و جذاب بشید.

    پردازنده اسنپدراگون 778G خیلی عملکرد خارق العاده ای نداره ولی از پس اکثر برنامه ها و بازی ها بر میاد و خیلی جای نگرانی نیست. یه مشکلی که در این بخش وجود داره داغ کردن نسبتا زیاده گوشیه که باعث میشه موقع استفاده سنگین و طولانی مدت نسبتا لگ بزنه و اذیت کنه. از رابط کاربری MIUI 14 و اندروید 12 برای گوشی پوکو X5 Pro استفاده شده و میتونید از امکانات و بهینه سازی های جدید مثل بهبود عملکرد مموری و افزایش برنامه های قابل حذف پیش فرض توی این رابط کاربری استفاده کنید. اسپیکر استریو کیفیت صدا و بلندی خوبی داره اما گاهی توی صدای بیشینه تا حدودی نویز پیدا میکنه. اگه از هندزفری های سیم دار استفاده میکنید، بودن جک 3.5 میلیمتری صدا میتونه شما رو خوشحال کنه

     

    سامسونگ S21 FE 5G

     

     

     

     

     

    گوشی سامسونگ اس ۲۱ FE با طراحی جذاب و زیبای خود، بعد از موفقیت اس ۲۰ تولید و معرفی شد. حافظه داخلی این گوشی ۲۵۶ گیگابایت و رم آن ۸ است. نمایشگر بزرگ آن، بسیار باکیفیت بوده و ۶.۴ اینچ است. وزن گوشی تنها ۱۷۷ گرم است و اذیتتان نمی‌کند. همچنین، به محافظ گوریلا گلس هم مجهز است تا در صورت ضربه خوردن، کمترین آسیب به گوشی وارد شود.

    سامسونگ حسابی روی نرم افزار این گوشی کار کرده است و می‌توان آن را نقطه قوت این گوشی دانست. ورژن اندروید این گوشی، ۱۲ است اما اگر موقعی که شما آن را می‌خرید، آپدیتی آمده باشد، احتمالا خودبخود آپدیت شود.

     

     

     

    کلام آخر

    حال که پرفروش‌ترین گوشی‌ها و ویژگی‌های مختلفشان بررسی شد، می‌توانید راحت‌تر گوشی بعدی را انتخاب کنید. موبایل‌های انتخاب شده، همگی با توجه به قابلیت‌ها و قیمت‌هایشان، از ارزان به گران انتخاب شده‌اند تا با هر بودجه و توان خریدی، گزینه‌ای برای خرید وجود داشته باشد. چنانچه به نظرتان گوشی دیگری هم هست که در دسته پرفروش‌ها قرار می‌گیرد، در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

     

     

    ارسال نظر