پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    بهترین گوشی های ارزان در سال2023

    بهترین گوشی های ارزان در سال2023

     

    پنج گوشی برای بودجه های کم 

      

    میخواهیم مدل‌هایی را به شما معرفی کنیم که همچنان عملکرد عالی، دوربین‌های خوب، اتصال مناسب، و اغلب طراحی و نام تجاری مطلوب را به شما ارائه کند

     

    تمامی این گوشی قیمت مناسبی دارند.

    گوشی های قیمت مناسب  در سال 2023 شما را با عملکرد قوی خود شگفت زده خواهند کرد ، به علاوه آنها باتری هایی دارند که حداقل یک روز برای شما کار می کنند.

     

    اگر بودجه شما برای یک گوشی هوشمند جدید امسال حدود 500 دلار است، اینها بهترین مدل هایی هستند که می توانید تهیه کنید.

     

    فهرست گوشی ها

    سامسونگ گلکسی A53 5G

    Google Pixel 6a 5G

    Apple iPhone SE (2022)

    OnePlus Nord N300 5G

    گوگل پیکسل 7

     

     

     

     

    سامسونگ گلکسی A53 5G

    بهترین گوشی  قیمت مناسب به طور کلی

     

    چرا باید این را بخرید: این گوشی زیبا دارای دوربین عالی برای شبکه های اجتماعی است، به طور شگفت انگیزی بادوام است و باتری آن دو روز دوام می آورد.

     

    این برای چه کسی است: کسی که یک گوشی سامسونگ گلکسی می خواهد، اما نه گوشی با قیمت 1000 دلار.

     

    چرا سامسونگ گلکسی A53 5G را انتخاب کردیم:

     

    سامسونگ گلکسی A53 تفاوت زیادی با گلکسی A52 و A51 ندارد، اما به‌روزرسانی ساده، اصول اولیه را به خوبی نشان می‌دهد: این گوشی دارای عمر باتری دو روزه، دوربینی توانمند، نمایشگر AMOLED فوق‌العاده و طراحی عالی است.

     

    ما با طراحی شروع می کنیم. از پلاستیک ساخته شده است، اما احساس ارزانی ندارد. در عوض، احساس خوبی در دست دارد، و رتبه IP67 برای مقاومت در برابر آب به این معنی است که شما نیز نیازی به نگرانی در مورد دوام آن نخواهید داشت. این در اندازه بزرگتر برای گوشی های هوشمند است، اما استفاده از یک دست ممکن است چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر دست های کوچکتری دارید. حسگر اثرانگشت درون نمایشگر بهبود یافته است، اما بسیار قابل اعتمادتر از سنسورهای مدل های قبلی است.

     

    با این حال، این تلفن به دلیل عملکرد ضعیف خود ضربه می زند. پردازنده هشت هسته ای Exynos 1280 سریع ترین نیست و تنها گزینه ای برای 6 یا 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی وجود دارد. حداقل یک اسلات کارت microSD نیز وجود دارد تا بتوانید میزان حافظه داخلی را افزایش دهید.

     

    یک دوربین چهار لنز در پشت وجود دارد و محکم است. یک لنز اصلی 64 مگاپیکسلی، یک لنز واید 12 مگاپیکسلی و یک جفت لنز 5 مگاپیکسلی برای ماکرو و عمق وجود دارد. در اطراف جلو، یک لنز سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد. این عکس‌ها را می‌گیرد که احتمالاً از اشتراک‌گذاری آنها در رسانه‌های اجتماعی بسیار خوشحال خواهید شد. حالت شب، حالت سرگرم‌کننده Single Take سامسونگ و ضبط ویدیو تا 4K و 60 فریم در ثانیه در FHD وجود دارد.

     

    گلکسی A53 با استاندارد اندروید 12 عرضه می شود و سامسونگ قول داده است که چهار سال به روز رسانی نرم افزاری و پنج سال به روز رسانی امنیتی خواهد داشت. این بدان معنی است که به طور بالقوه می تواند برای شما مدت طولانی دوام بیاورد. عمر باتری، همانطور که در بالا ذکر شد، یک نکته برجسته است، مدیریت دو روز استفاده متوسط (بدون بازی زیاد، توجه داشته باشید). از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند، اما شارژ بی سیم وجود ندارد.

     

     

     

     

    Google Pixel 6a 5G

    بهترین دوربین گوشی قیمت مناسب

     

    چرا باید این گوشی را بخرید : نرم افزار عالی، دوربین عالی و طراحی جالب - با قیمت پایین تر.

     

    این گوشی برای چه کسانی مناسب است؟ کسانی که واقعاً برای عملکرد دوربین ارزش قائل هستند و بهترین تجربه نرم افزار اندروید را نیز می خواهند.

     

     

    چرا Google Pixel 6a 5G را انتخاب کردیم:

     

    Pixel 6 و Pixel 6 Pro یک طراحی جدید و جالب از گوگل را برای محدوده گوشی های هوشمند خود معرفی کردند و در Pixel 6a نیز ادامه دارد. از آنجایی که گوگل فقط اندکی ظاهر پیکسل 7 را به روز کرد، پیکسل 6a همچنان امروزی به نظر می رسد. این یک نقطه فروش بزرگ است، اما نه به اندازه دوربین.

     

    گوگل به‌خاطر تخصص عکاسی محاسباتی‌اش معروف است و بخش زیادی از آن را می‌توان در داخل پیکسل 6a یافت، با وجود ارزان‌تر بودن آن از پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو. دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسلی با یک دوربین 12 مگاپیکسلی با زاویه عریض، به‌علاوه بیشتر حالت‌های دوربین هوشمندانه و سرگرم‌کننده گوگل، از جمله Night Sight، Portrait Mode و Magic Eraser به دوربین اصلی متصل می‌شود.

     

    متأسفانه، عمر باتری Pixel 6a را از کار می‌اندازد، و اگر از آن نسبتاً سخت استفاده می‌کنید، نباید انتظار داشته باشید که بیش از یک روز بدون شارژ مجدد دوام بیاورد. شارژ کند است و شارژ بی سیم نیز وجود ندارد. نقطه ضعف دیگر این است که صفحه نمایش 60 هرتزی دارد، که وقتی دیگران صفحه نمایش 90 هرتزی یا بالاتر را در دستگاه هایی با قیمت مشابه ارائه می دهند، ناامید کننده است.

     

    با این حال، نرم افزاری که در مورد همه اینها وجود دارد، یک امتیاز بزرگ است، زیرا بدون سر و صدا، خوب طراحی شده و سریع است. همچنین تا چند سال آینده نیز آخرین نسخه اندروید را قبل از هر گوشی دیگری دریافت خواهد کرد. Pixel 6a برای طرفداران دوربین و نرم افزار اندروید است که صفحه نمایش 60 هرتزی را مشکلی نمی دانند. شاید ارزش آن را داشته باشد که ببینیم Pixel 7a در اواخر امسال چه چیزی به ارمغان می آورد، اما اگر در حال حاضر به یک تلفن ارزان قیمت نیاز دارید، Pixel 6a همچنان یک خرید عالی است.

     

     

     

    Apple iPhone SE (2022)

    بهترین آیفون قیمت مناسب

     

    چرا باید این گوشی را بخرید: این کوچکترین آیفونی است که می توانید بخرید، اما همچنان قدرتمند است، به علاوه دارای Touch ID و آخرین نسخه iOS نیز می باشد.

     

    این برای چه کسی است: دوستداران آیفون اپل که دلتنگ تلفن های کوچک می شوند، اما نمی خواهند عملکرد آنها را به خطر بیندازند.

     

    چرا آیفون SE (2022) را انتخاب کردیم:

     

    این بزرگترین گوشی هوشمند در این لیست نیست، اما یکی از قدرتمندترین هاست. جواهر تاج آیفون SE، پردازنده A15 Bionic است که آن را تامین می کند. این همان تراشه ای است که در آیفون 14 خواهید یافت و فوق العاده قدرتمند است. نتیجه یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه است که می تواند جدیدترین و سخت ترین بازی های سه بعدی و تقریباً هر کاری را که آخرین پرچمداران می توانند انجام دهند، انجام دهد. این یک مزیت قوی است.

     

    با این حال، آیفون SE دقیقاً مانند آیفون 8 به نظر می رسد، بنابراین حاشیه های درشت و صفحه نمایش نسبتا کوچکی دارد. ممکن است مانند یک آیفون پرچمدار عمل کند، اما قدیمی تر به نظر می رسد، به خصوص که دارای دکمه هوم و حسگر اثر انگشت Touch ID است. با این حال، برخی ممکن است این را به عنوان یک مزیت بدانند.

     

    از شیشه و آلومینیوم ساخته شده است، بسیار جمع و جور و سبک وزن است، به علاوه رنگ های جذاب مختلفی در دسترس است. تنها یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت وجود دارد، اما به لطف پردازنده A15 Bionic، پس از پردازش بسیار خوبی دارد و آیفون SE همچنان عکس های خوبی می گیرد. متأسفانه، حالت Night وجود ندارد، به این معنی که باید کمی بیشتر به نور خوب تکیه کنید.

     

    عمر باتری یک نقطه ضعف بزرگ است. ما یک روز از آیفون SE استفاده کردیم، اما بعید به نظر می‌رسد که حتی با استفاده نسبتاً سنگین، بیشتر از این طول بکشد، و شما باید در روزهای پرمشغله آن را شارژ کنید.

     

      توصیه می‌کنیم  ایفون  se2020 خود حداقل 128 گیگابایت تهیه کنید ، زیرا با نزدیک شدن به پر شدن فضای ذخیره‌سازی، عملکرد و عمر باتری کاهش می‌یابد.

     

     

     

     

     

    OnePlus Nord N300 5G

    بهترین گوشی قیمت مناسب زیر 250 دلار

     

    چرا باید این گوشی را بخرید: دارای ویژگی های مطلوبی مانند صفحه نمایش با نرخ نوسازی 90 هرتز و 5G، به علاوه عمر باتری طولانی است.

     

    برای چه کسانی مناسب است ؟ کسانی که  به فناوری صفحه نمایش و عمر باتری بیشتر از دوربین اهمیت می دهید.

     

     

    OnePlus یک برند معتبر با تجربه زیادی در ارائه تلفن های با ارزش است و Nord N300 5G این سنت را ادامه می دهد. Pixel 6a ممکن است صفحه نمایش با نرخ تازه سازی بالا نداشته باشد، اما Nord N300 دارای باتری با دوام بیشتری است، به علاوه شارژ سریع تر نیز با هزینه کمتر.

     

    ما یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی داریم که باید حداقل چند روز دوام بیاورد (بسته به استفاده شما). وقتی زمان شارژ مجدد آن فرا می رسد، با شارژر و کابل همراه آن فقط 90 دقیقه طول می کشد.

     

    یک دوربین 48 مگاپیکسلی در پشت ممکن است ساده به نظر برسد (ما دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی را نادیده می‌گیریم، و شما هم باید این کار را انجام دهید)، اما عکس‌هایی را می‌گیرد که برای رسانه‌های اجتماعی مناسب هستند، به خصوص اگر از بازی با ویرایش مشکلی نداشته باشید. مجموعه در برنامه گالری. نرم‌افزار این تلفن همراه با سیستم عامل OxygenOS 12 ناامیدکننده است.

     

    با این حال، با توجه به قیمت، OnePlus Nord N300 دارای چندین ویژگی برجسته است: یک پردازنده MediaTek توانمند با 5G، و حتی یک جک هدفون و اسلات کارت MicroSD. این ترکیب ارزش خوبی از ویژگی‌های مدرن مطلوب و لوازم اصلی تلفن فراموش شده است.

     

     

     

     

    گوگل پیکسل 7

    جزو بهترین گوشی های قیمت مناسب میباشد

     

    چرا باید این گوشی را بخرید؟  چون دوربین فوق العاده، نرم افزار عالی و طراحی زیبایی دارد.

     

    برای چه کسانی مناسب است؟ هر کسی که بتواند ببیشتر از  500 دلار هزینه کند

     

    چرا گوگل پیکسل 7 را انتخاب کردیم:

    چون این دوربین تمام تخصص عکاسی محاسباتی گوگل را دارد که از طریق دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تغذیه می شود، به علاوه یک دوربین زاویه باز و یک دوربین سلفی 10.8 مگاپیکسلی وجود دارد. عکس های فوق العاده ای می گیرد و مجموعه ویرایش فوق العاده قدرتمند است. استفاده از آن همه کاره و الهام بخش است. همین امر در مورد نرم افزار نیز صدق می کند، نرم افزاری که با طراحی روان و فوق العاده روان طراحی شده است و همگی از آخرین پردازنده Tensor G2 پشتیبانی می کنند.

     

    اگر گیمر سختی نیستید، باتری چند روز دوام می آورد، به علاوه برای راحتی، شارژ بی سیم نیز وجود دارد. این صفحه نمایش دارای نرخ رفرش 90 هرتز و ویژگی های زیبایی مانند گواهی HDR10+، سنسور اثر انگشت سریع و طراحی زیبا است. شما برای Pixel 7 کمی بیشتر از Pixel 6a یا Galaxy A53 می‌پردازید، اما کاربرد و توانایی بیشتری دارد. اگر بتوانید به آن توجه کنید، پیکسل 7 ارزشش را دارد.

     

    ارسال نظر