پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    بهترین هدفون های بی سیم 2022

    بهترین هدفون های بی سیم 2022

    بهترین هدفون ها با صدایی غنی

       

    بهترین هدفون های بی سیم به چیزی بیش از صدای عالی نیاز دارند. ما تعداد قابل‌توجهی از مدل‌های موجود را بررسی کرده‌ایم و بر اساس هر معیار مهم، پیشروهای مطلق بسته را رتبه‌بندی کرده‌ایم: راحتی، عمر باتری، حذف نویز، مقاومت در برابر آب، ادغام تلفن و دستیار و غیره.

     

    این هدفون های کوچک تقریباً به اندازه تلفن های موجود در جیب ما مهم هستند.

     

     

     

     

    بهترین هدفون های بی سیمی که امروز می توانید بخرید کدامند؟

    بهترین هدفون ها از نظر خریدارن کدامند؟ آنها باید به درستی جا بیفتند، در دوره های طولانی تری احساس راحتی کنند و صدای دلپذیری برای گوش شما تولید کنند. اگر وفاداری صوتی برای شما بسیار مهم است، گزینه‌های خوبی برای آن وجود دارد، همانطور که گزینه‌هایی برای فعال بودن یا ارائه ارزش عالی بدون شکستن بانک وجود دارد.

     

    بهترین هدفون‌های بی‌سیم در جایی که اهمیت دارد، یادداشت‌های درست را ثبت می‌کنند. ما در مورد کیفیت صدای عالی، راحتی عالی، میکروفون های جامد و دسترسی صحبت می کنیم - حتی اگر قیمت مناسبی داشته باشند بهتر است.

     

     

     

    این فقط در مورد صدا نیست، بلکه می تواند در مورد چیزهایی باشد که نمی شنوید، زیرا حذف نویز فعال (ANC) به بخشی جدایی ناپذیر از آنچه که هدفون ها را از هدفون  های  خوب متمایز می کند، تبدیل می شود.

     

     

     

     

    بهترین هدفون های بی سیم به طور کلی

     

    Jabra Elite 7 Proاولین هدفون :

     

    مشخصات فنی

     

    مقاومت در برابر آب: IP57

    عمر باتری Bud: 8 ساعت

    عمر باتری کیس: 30 ساعت

    اندازه قاب: کوچک

    دستیار دیجیتال: Google Assistant، SiriAudio

    کدک ها: SBC، AAC

    اندازه بلندگو: درایور 6 میلی متر

    شارژ بی سیم: بله

    سایر ویژگی ها: ANC، HearThrough، اکولایزر

     

     

    دلایل خرید این هدفون

    + کیفیت صدای عالی با ANC جامد

    •        تناسب و راحتی بهتر
    •        کیفیت تماس فوق العاده
    •        ماندگاری خیلی خوب
    •        کنترل دکمه های قابل اعتماد

     

    دلایلی برای نخریدن این هدفون

    •        ANC سفارشی نباید اجباری باشد
    •        کدک های خیلی کم

     

     

    Jabra Elite Active 75t هنوز به‌عنوان یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم با ارزشی که می‌توانید در حال حاضر استفاده کنید، موجود است و در نهایت زمینه را برای آنچه Elite 7 Pro به میز عرضه می‌کند، آماده می‌کند. ما مطمئناً در بررسی Elite 7 Pro متوجه این موضوع شدیم. به عنوان یک شرکت باتجربه سمعک، Jabra توانایی ثابتی در یافتن تعادل در نحوه نزدیک شدن به راحتی و صدا نشان داده است. این هدفون ها دارای امضای صدای متعادلی هستند که می توانید به راحتی آن را در برنامه عالی Sound+ موجود برای اندروید و iOS تنظیم کنید. Elite 7 Pro همچنین این اصول طراحی و عملکرد را با Elite 7 Active به اشتراک می‌گذارد و فرکانس‌های میان رده و سه‌گانه نرمی را ارائه می‌کند که حتی در هنگام سوراخ کردن نت‌های بلند به گوش‌های شما آسیب نمی‌زند. فقط حیف است که کدک های بلوتوث دیگری را برای تکمیل یک بسته صوتی عالی اضافه نکردیم.

     

    در حالی که ANC خوبی وجود دارد، کمی آزاردهنده است Jabra شما را مجبور می کند قبل از اینکه حتی بتوانید از این ویژگی استفاده کنید، آن را در گوش خود سفارشی کنید. خوب است که در اینجا عایق نویز غیرفعال عالی وجود دارد که به دلیل ساختار عالی که پوشیدن آنها را حتی برای مدت طولانی‌تر بسیار راحت می‌کند، به علت بیشتر کمک می‌کند.

     

    در مورد عمر باتری، با روشن بودن ANC، تا هشت ساعت در هر بار شارژ می توانید شارژ کنید. اگر آن را کنار بگذارید، می توانید آن را بیشتر بکشید. کیس گنجانده شده سه هزینه اضافی را برای مجموع حدود 30 ساعت به همراه دارد. خود کیس از طریق شارژ بی‌سیم USB-C یا Qi شارژ می‌شود، از جمله گزینه‌ی شارژ سریع که با اتصال پنج دقیقه‌ای به آن می‌توانید تا ۶۰ دقیقه پخش کنید.

     

    Elite Active 7 Pro همچنین دارای IP57 مقاوم در برابر آب و گرد و غبار است که به این معنی است که با عرق، باران، برف یا سایر فعالیت های جذب آب مشکل چندانی ندارند. بنابراین آنها در واقع همان سطح حفاظت را در مقایسه با Elite 7 Active ارائه می دهند، با این تفاوت که پوشش لاستیکی مشابه جفت Active را ندارند.

     

    این هدفون ها همچنین به دلیل فناوری صدای چند سنسور Jabra برای برقراری تماس باورنکردنی هستند. در آزمایش‌های ما، گیرنده طرف مقابل به ما گفت که این یکی از واضح‌ترین تماس‌های تلفنی است که تا به حال از یک جفت هدفون شنیده‌اند. همچنین یک حالت "شفافیت" با ضربه زدن روی یک دکمه موجود است - آیا اشاره کردیم که کنترل های فیزیکی در اینجا وجود دارد؟ - که صدا را از دنیای خارج از طریق یکی از سه میکروفون موجود پمپ می کند. این کار صحبت کردن با مردم یا شنیدن دنیای بیرون را بدون برداشتن هدفون آسان تر می کند. در مواقعی که به یک لحظه نیاز دارید، به دکمه بی صدا دستی اشاره نکنید.

     

    Jabra همچنین در نهایت با به روز رسانی سیستم عامل در ژانویه 2022 به منظور ارائه پشتیبانی چند نقطه ای، از همان ابتدا به حذف یک نقص پرداخت و به شما امکان می داد به طور همزمان به دو دستگاه متصل شوید. برای مواقعی که نمی‌خواهید هر دو گوش را وصل کنید، می‌توانید از یک هدفون در حالت مونو نیز استفاده کنید.

     

     

     

    Samsung Galaxy Buds 2 Proدومین هدفون :

     

    بهترین تناسب متعادل

     

    مشخصات فنی

    مقاومت در برابر آب: IPX7Bud

    عمر باتری: 8 ساعت

    عمر باتری کیس: 29 ساعت

    اندازه قاب: کوچک

    دستیار دیجیتال: Bixby، Google Assistant، SiriAudio

    کدک ها: SBC، AACS

    اندازه پیکر: 10 میلی متر

    درایورها شارژ بی سیم: بله

    سایر ویژگی ها: ANC، HearThrough، صدای 360، تشخیص صدا

     

     

    دلایل خرید این هدفون

    •        فوق العاده راحت
    •        ANC بهبود یافته
    •        ایده آل برای اکوسیستم سامسونگ
    •        طراحی بسیار ناهموار
    •        پشتیبانی خوب از برنامه

     

    دلایل نخریدن این هدفون

    •        عدم قابلیت های چند نقطه ای واقعی
    •        عمر باتری خیلی زیاد
    •        کنترل های لمسی پیچیده

     

     

     

    وقتی گلکسی بادز 2 پرو سامسونگ را بررسی کردیم، متوجه شدیم که آنها بهترین ویژگی‌ها را از گلکسی بادز پرو قبلی گرفته‌اند و باعث می‌شود که به عنوان یکی از راحت‌ترین گوشی‌هایی که ما آزمایش کرده‌ایم متمایز شوند. این تمایزی است که شرکت از ابتدا می‌خواست، اما تلاش‌های زیادی برای رسیدن به این سطح از احترام لازم بود.

     

    اینها طراحی کاملاً جدیدی را نسبت به مدل های قبلی خود نشان می دهند و به اندازه کافی از قبل تراشیده شده اند تا یک تناسب راحت را ایجاد کنند. راحتی به اوج جدیدی می رسد، به ویژه با استانداردهای سامسونگ وقتی اینها را در گوش خود می گذارید. ممکن است پیچش متفاوتی به نظر برسد، فقط این هدفون‌ها علیرغم اندازه کوچکتر، فناوری بیشتری را در داخل خود جای می‌دهند.

     

    آنها کوچک و زیرک هستند و به یکباره قابلیت حذف نویز فعال (ANC) و صدای واضح را دارند. ANC این بار هوشمندتر و دقیق تر است و طیف وسیع تری از فرکانس ها را خفه می کند. کیفیت تماس نیز عالی با وضوح بهبود یافته باقی می ماند.

     

    آنها همچنین اولین هدفون های سامسونگ هستند که از صدای 24 بیتی با وضوح بالا پشتیبانی می کنند، در صورتی که بخواهید به سطح دیگری از کیفیت گوش دهید. Enhanced 360 تمرکز جدیدی بر صدای فضایی، از جمله ردیابی سر است تا جلوه صدای فراگیر را به گوش شما بدهد. «تشخیص صدا» صدایی را که به آن گوش می‌دهید کاهش می‌دهد و پس از شروع صحبت، Ambient را روشن می‌کند تا شنیدن مکالمه را آسان کند. زمانی که صدایی تا 10 ثانیه وجود نداشته باشد، صدا برمی گردد.

     

    یکی از احتیاط‌ها در استفاده از این هدفون‌ها، کنترل‌های لمسی بیش از حد پاسخ‌دهنده است، جایی که ضربه‌های تصادفی اغلب هنگام تنظیم آن‌ها در گوش اتفاق می‌افتد. حداقل آنها با حفاظت IPX7 بسیار مقاوم هستند. مطمئناً در مقایسه با گلکسی بادز 2 گزینه بهتری از این نظر است.

     

    همه اینها به قیمت از دست دادن عمر باتری تمام می شود، جایی که شما حداکثر تا پنج ساعت در هر شارژ زمانی که ANC روشن است - هشت ساعت در صورت خاموش نگه داشتن ANC. این کیس سه شارژ اضافی را برای شما به ارمغان می آورد که می توانید آن ها را از طریق USB-C یا پدهای شارژ بی سیم شارژ کنید. شارژ سریع پنج دقیقه ای از طریق USB می تواند تا یک ساعت پخش را برای شما فراهم کند.

     

     

     

    سونی WF-1000XM4 سومین هدفون :

     

    بهترین انتخاب

     

    مشخصات فنی

    مقاومت در برابر آب: IPX4Bud

    عمر باتری: 8 ساعت

    عمر باتری کیس: 24 ساعت

    اندازه بدنه: متوسط

    پشتیبانی از دستیار: Google Assistant، SiriAudio

    کدک ها: SBC، AAC، LDAC

    اندازه بلندگو: 6 میلی متر

      درایور شارژ بی سیم: Qi

    سایر ویژگی ها: ANC، صدای محیط، اکولایزر، صدای واقعی 360

     

     

    دلایل خرید این هدفون

    •        عملکرد برجسته ANC
    •        کیفیت صدای ستاره ای
    •        عمر باتری شگفت انگیز
    •        کیس شارژ بی سیم با USB-C
    •        پشتیبانی از LDAC و 360 Audio
    •        پشتیبانی برنامه جامد

     

     

    دلایل نخریدن این هدفون

    •        کنترل های لمسی نیاز به کار دارند
    •        گوش های کوچکتر ممکن است احساس راحتی نکنند
    •        حالت تک جوانه فقط در جوانه های سمت راست

     

     

     

    در این مرحله، ANC راه خود را به هدفون‌های بی‌سیم واقعی‌تر پیدا کرده است، اما آنها با سطح WF-1000XM4 که در مقایسه با سطح جهانی در سطح جهانی هستند، مطابقت ندارند. پیشینیان آنها، WF-1000XM3، یکی از بهترین هدفون‌های بی‌سیم موجود بودند و هنوز هم می‌توانند خود را نگه دارند، اما وقتی نوبت به ارتقاء می‌رسد، بالا بردن این هدفون سخت است. همانطور که در بررسی Sony WF-1000XM4 خود گفتیم، آنها برای زیبایی تحسین برانگیز نخواهند داشت، اما در انجام کاری که قرار است انجام دهند بسیار موثر هستند.

     

    سونی مجبور نبود خیلی با مشخصات صدای موجود بازی کند، اما یک رویکرد طراحی ثابت را حفظ کرد. سونی به جای اینکه مرحله پیش‌فرض صدا را برای فشار دادن بیس بیشتر کج کند، ترجیح داد آن را خنثی‌تر نگه دارد و فضای زیادی برای سفارشی کردن آن از طریق تنظیمات اکولایزر در برنامه Headphones Connect باقی بگذارد. این به میان‌رده‌ها کمک می‌کند تا نفس بکشند و با جزئیات بیشتری وارد مسیر شوند، در حالی که ارتفاع‌ها یک نشانه گرم را حفظ می‌کنند. البته، اگر باس می خواهید، می توانید آن را از برنامه دریافت کنید، از جمله از طریق ویژگی Extra Bass.

     

    عمر باتری عالی است، تا هشت ساعت به تنهایی و 24 ساعت اضافی با جعبه شارژ آنها. سونی این کیس را 40 درصد کاهش داد تا قابل حمل‌تر شود، که با توجه به اینکه کیف قبلی چقدر دست و پا گیر بود، عالی است. همراه با ANC، WF-1000XM4 حالت صدای محیطی دارد که عملکرد خوبی نیز دارد. و سپس 360 Reality Audio برای گوش دادن به محتوا با جلوه فضایی وجود دارد. کدک LDAC به شما امکان می دهد از طریق سرویس هایی که از آنها پشتیبانی می کنند به آهنگ های صوتی با وضوح بالا گوش دهید.

     

    چیزهای زیادی در مورد این هدفون ها وجود دارد، و اگرچه آنها جزو بهترین جفت های حذف نویز موجود هستند، اما بدون اشکال نیستند. این تناسب ممکن است برای همه مناسب نباشد، و حالت کنترل صدا تطبیقی ​​همچنان مانند یک کار در حال پیشرفت به نظر می رسد. و در حالی که رتبه IPX4 مقداری مقاومت در برابر آب و تعریق ارائه می دهد، باید مراقب باشید که آنها را در آب غوطه ور نکنید و پس از دویدن یا تمرین آنها را پاک کنید تا تمیز نگه داشته شوند.

       

    Samsung Galaxy Buds 2چهارمین هدفون :

     

    بهترین ارزش

     

    مشخصات فنی

    مقاومت در برابر آب: IPX2Bud

    عمر باتری: 7.5 ساعت

    عمر باتری کیس: 29 ساعت

    اندازه قاب: کوچک

    پشتیبانی از دستیار: Bixby، Google Assistant، SiriAudio

    کدک ها: SBC، AAC، مقیاس پذیر

    اندازه بلندگو: 11.5 میلی متر

    درایورها شارژ بی سیم: بله

    سایر ویژگی ها: حذف نویز فعال، صدای محیط

     

    دلایل خرید این هدفون

    •        صدای پررنگ
    •        ANC موثر
    •        تناسب بسیار راحت
    •        عمر باتری خوب
    •        گزینه های رنگی خوب

     

     

    دلایل نخریدن این هدفون

    •        رتبه IPX2 چندان بادوام نیست
    •        میکروفن ها خیلی هستند
    •        کنترل های پیچیده

     

     

     

    برای سامسونگ، Galaxy Buds 2 جایگزین Galaxy Buds Pro نمی شود، بلکه با جایگزینی Galaxy Buds+ آنها را تکمیل می کند. در انجام این کار، این شرکت ترکیبی شایسته از عملکرد و راحتی را مهندسی کرد که در عین حال که برخی مصالحه‌ها را مجبور می‌کند، پس از قرار دادن آن‌ها، تجربه‌ای بسیار خوب را ارائه می‌دهد.

     

    کاهش 10 درصدی اندازه در مقایسه با Galaxy Buds+ باعث می‌شود این هدفون‌ها کوچک‌تر به نظر برسند و زمانی که آن‌ها را در گوش خود قرار می‌دهید، چابک‌تر می‌شوند. این تعادل خوبی ایجاد می کند، اگرچه باید آنها را بپوشید، اما بپذیرید که واقعاً مقاومت در برابر آب و عرق ندارند. بنابراین اگر قصد دارید هنگام ورزش زیاد عرق کنید، اینها را نگیرید.

     

    تناسب راحت به دلیل توانایی ایجاد یک مهر و موم محکم تر برای حفظ هر چه بیشتر صدا سودمندی فوری را به همراه دارد. اینها درایورهای متفاوتی نسبت به گلکسی بادز پرو دارند، با این حال خروجی صدا همیشه به طور چشمگیری متفاوت نیست، فقط به ارزش چیزی که هنگام شروع گوش دادن به محتوا به دست می آورید می افزاید. در حالی که ممکن است صدای کمی بیشتر و میانه های ظریف وجود داشته باشد، مشخصات صدا واضح است. از برنامه Galaxy Wearable استفاده کنید و می توانید از یکی از شش ایستگاه از پیش تنظیم EQ برای تقویت بیشتر آن استفاده کنید.

     

    وارد کردن ANC بسیار عالی است زیرا Galaxy Buds 2 را از نظر حس و کیفیت به Galaxy Buds Pro نزدیک‌تر کرد. دومی کمی بیشتر از نویز پس‌زمینه جلوگیری می‌کند، اما بررسی Galaxy Buds 2 ما نشان می‌دهد که به‌طور شگفت‌انگیزی رقابتی یکنواخت بین این دو است. میکروفون های آنبورد با صدای محیط خوب عمل می کنند، اگرچه میکروفون های Buds Pro معمولاً عملکرد بسیار بهتری دارند. همچنین به همین دلیل است که تماس های تلفنی در Buds 2 در محیط های ساکت تر بسیار بهتر است.

     

    عمر باتری به اندازه مدل های قبلی نیست، اما همچنان می‌توانید با ANC خاموش یا پنج ساعت روشن، بسته به میزان صدا، تا 7.5 ساعت انتظار داشته باشید. سه بار شارژ اضافی از قاب دریافت می‌کنید که آن را از طریق USB-C یا شارژ بی‌سیم شارژ می‌کنید.

      

     

    Sennheiser Momentum True Wireless 3پنجمین هدفون :

     

    بهترین کیفیت صدا

     

    مشخصات فنی

    مقاومت در برابر آب: IPX4Bud

    عمر باتری: 7 ساعت

    عمر باتری کیس: 21 ساعت

    اندازه بدنه: متوسط

    پشتیبانی از دستیار: Google Assistant، SiriAudio

    کدک ها: aptX، aptX Adaptive، SBC، AAC

    اندازه بلندگو: 7 میلی متر

    درایورها شارژ بی سیم: بله

    سایر ویژگی ها: ANC، حالت محیطی، اکولایزر

     

     

     

    دلایل خرید این هدفون

    •        کیفیت صدای فوق العاده
    •        تناسب راحت تر
    •        ANC جامد و شفافیت
    •        کنترل های لمسی قابل اعتماد
    •        کیفیت تماس عالی
    •        پشتیبانی خوب از برنامه

     

     

    دلایل نخریدن این هدفون

    •        فقط عمر باتری خوب است

     

     

    Sennheiser بخش صدا را با دو تکرار قبلی Momentum True Wireless به درستی دریافت کرد، و حتی عمر باتری را با Momentum True Wireless 2 مشخص کرد. بررسی ما از Momentum TW3 انکار بهترین کیفیت صدا را سخت کرد.

     

    سنهایزر مدت‌هاست که تعادل و رزونانس را به بیس غلیظ و صدای پررونق ترجیح می‌دهد و این برای این هدفون‌ها بسیار کاربردی است. باس احساس طاقت‌فرسایی نمی‌کند، اگرچه اگر بخواهید می‌توانید آن را افزایش دهید. بیشتر اوج‌ها و میانه‌ها هستند که برجسته می‌شوند و همان پخش، واضح و گرم را ارائه می‌دهند که همیشه از محصولات نهایی برتر این شرکت انتظار دارم. ای کاش برنامه کنترل هوشمند Sennheiser یک اکولایزر پیچیده تری داشت – این کمی خیلی ابتدایی است – برای سفارشی کردن نمایه صدای پیش فرض، اما حداقل می توانید از پیش تنظیمات خود را ذخیره کنید.

     

    ANC در جلوگیری از بسیاری از نویزهای پس زمینه بسیار خوب است، اگرچه کاملاً با آنچه سونی، بوز و اپل می توانند با هدفون های خود ارائه دهند مطابقت ندارد. حالت Ambient بسیار عالی است و پس‌زمینه کافی را برای شنیدن آنچه باید بشنوید، به‌ویژه زمانی که با کسی صحبت می‌کنید، وارد می‌کند. کنترل‌های آنبورد کاملاً قابل اعتماد هستند و به چرخه ANC و Ambient با سهولت نسبی کمک می‌کنند. Sound Zones را امتحان کنید، جایی که این ویژگی‌ها می‌توانند بر اساس مکانی که در آن قرار دارید، وارد شوند.

     

    همچنین لازم به ذکر است که اینها نسبت به دو نسخه قبلی کوچکتر و راحت تر هستند. سنهایزر به اندازه‌ای تراشید تا تفاوت ایجاد کند، احتمالاً حتی برای کسانی که گوش‌های کوچک‌تری دارند و دو گوش دیگر را کمی دست و پا گیر می‌دانند.

     

    عمر باتری تغییر چندانی نکرده است، تا هفت ساعت در هر شارژ با ANC خاموش (شاید شش ساعت با روشن بودن)، به علاوه سه شارژ کامل دیگر از کیس. این کیس نه تنها کمی باریک تر است، بلکه در نهایت از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

     

      

     Bose QuietComfortششمین هدفون :

     

    بهترین حذف نویز

     

    مشخصات فنی

    مقاومت در برابر آب: IPX4Bud

      عمر باتری: 6 ساعت

    عمر باتری کیس: 18 ساعت

    اندازه قاب: بزرگ

    پشتیبانی از دستیار: Google Assistant، SiriAudio

    کدک ها: SBC، AAC

    اندازه بلندگو: 6 میلی متر

    درایور شارژ بی سیم: Qi

    سایر ویژگی ها: ANC (قابل تنظیم با 11 سطح)

     

     

     

    دلایل خرید این هدفون

    •        کیفیت صدای فوق العاده
    •        عملکرد برجسته ANC
    •        حالت محیط جامد
    •        تناسب راحت
    •        کیس شارژ بی سیم

     

     

    دلایل نخریدن این هدفون

    •        در مقایسه بزرگتر
    •        کیس خیلی بزرگتره
    •        برنامه به EQ نیاز دارد
    •        گران قیمت

     

     

    ANC به آرامی اما مطمئناً راه خود را به سمت هدفون‌های بی‌سیم واقعی‌تر، از جمله در قیمت‌های مختلف، پیدا می‌کند، اما جفتی که می‌توان بر آن برتری داد، Earbuds QuietComfort Bose است. WF-1000XM4 سونی سرسخت ترین رقبا در این عرصه هستند، با این حال Bose چیزی به اندازه کافی خوب برای رقابت دارد. آنها انتخاب آسانی برای این لیست هستند، حتی اگر برای زیبایی تحسین برانگیز نشوند. آنها هنوز در انجام کاری که قرار است انجام دهند موثر هستند.

     

    Bose تصمیم گرفت که پروفایل صدا را خنثی نگه دارد و از هرگونه ضربه قابل توجه به سمت باس اجتناب کند. این به میان‌رده‌ها کمک می‌کند تا نفس بکشند و با جزئیات بیشتری وارد مسیر شوند، در حالی که ارتفاع‌ها یک نشانه گرم را حفظ می‌کنند. باس کمتر از آنچه انتظار دارید ضخیم است، اما لزوما از دست نمی رود. تنها مشکل این است: هیچ راهی برای سفارشی کردن آن وجود ندارد زیرا برنامه Bose دارای EQ برای تنظیم صدا نیست - یک حذف بدون فکر در این محدوده قیمت.

     

    عمر باتری بسیار خوب است، اگرچه زمانی که ANC روشن است تغییر می کند. به احتمال زیاد کمی بیشتر از پنج ساعت در زمان مناسب و 18 ساعت اضافی با کیس شارژ خواهید داشت. برای یک جفت هدفون ANC بی‌سیم واقعی، هدفون‌های QC برشی بالاتر از WF-1000XM3 هستند که آن‌ها را در این دسته خاص ممتاز می‌کند. همانند اکثر هدفون‌های ANC، هدفون‌های QC دارای حالت صدای محیطی هستند که میکروفون‌های ANC را معکوس می‌کند تا به دنیای بیرون اجازه ورود بدهد، و اگر می‌خواهید بدانید که در اطرافتان چه می‌گذرد، نیازی به درآوردن هدفون‌تان را از بین می‌برد.

     

    چیزهای زیادی در مورد این هدفون ها وجود دارد، و اگرچه بهترین جفت حذف نویز موجود هستند، اما بدون اشکال نیستند. این مناسب ممکن است برای همه مناسب نباشد و به راحتی به جیب زدن کیس مانند دیگران نخواهد رسید. قیمت آن نیز وجود دارد که با هر استاندارد بی سیم واقعی گران است، بنابراین شما باید واقعاً بهترین ANC موجود را بخواهید.

     

      

    Google Pixel Buds Proهفتمین هدفون :

     

    بهترین برای کاربران اندروید

     

    مشخصات فنی

    مقاومت در برابر آب: IPX4Bud

    عمر باتری: 7 ساعت

    عمر باتری کیس: 20 ساعت

    اندازه قاب: کوچک

    پشتیبانی از دستیار: Google Assistant، SiriAudio

    کدک ها: SBC، AAC

    اندازه بلندگو: 11 میلی متر

      درایور شارژ بی سیم: Qi

    سایر ویژگی ها: الگوریتم های تطبیقی صدا، ترجمه

     

     

    دلایل خرید این هدفون

    •        صدای خوب و واضح
    •        ادغام با اندروید و گوگل اسیستنت
    •        عملکرد عالی ANC
    •        تناسب و راحتی عالی
    •        کنترل های رسانه ای قابل اعتماد
    •        شارژ بی سیم

     

    دلایلی برای اجتناب

    •        به یک EQ سفارشی نیاز دارد
    •        عمر باتری با ANC می تواند کمتر شود

     

     

    مدتی طول کشید تا Google با هدفون‌های خود به «Pro» تبدیل شود، اما Pixel Buds Pro نشان داد که در بررسی ما چیزی برای ارائه دارد. کوک جدید به این جوانه‌ها صدای واضح‌تری می‌دهد که به‌طور مطلوب‌تری به سمت میانی و بلندی‌ها منحرف می‌شود و چیزی را از باس دور می‌کند. اگر اهل موسیقی هیپ هاپ یا هاوس هستید، ممکن است بخواهید یک جفت دیگر پیدا کنید تا سرتان را به سمت آن بکشید.

     

    از نقطه نظر طراحی و عملکرد، Pixel Buds Pro شباهت‌های زیادی با جفت‌های قبلی که قبل از آن‌ها ارائه شده بود دارد. همانطور که قبلاً AirPods به خوبی با iOS همگام‌سازی می‌شود، آنها برای اندروید طراحی شده‌اند. اولین بار قاب را باز کنید و با یک ضربه، Pixel Buds شما با اکثر تلفن‌های Android مدرن جفت می‌شود.

     

    مگر اینکه از دستگاه Pixel استفاده کنید، جایی که در تنظیمات سیستم تلفن است، می‌توانید برنامه همراه را در حین راه‌اندازی در سایر گوشی‌های اندرویدی دانلود کنید تا به برخی از امکانات اضافی موجود دسترسی داشته باشید. در نهایت، این شامل ANC نیز می‌شود، و با توجه به اینکه چقدر روی این هدفون‌ها خوب است، نمی‌توان آن را به زودی ارائه کرد. آن‌ها کار خوبی را انجام می‌دهند که نویز پس‌زمینه را مسدود می‌کنند و گوگل را برای چنین ویژگی کلیدی روی نقشه قرار می‌دهند.

     

    کنترل‌های لمسی قابل اعتماد هستند و Google Assistant تنها یک زنگ بیدارباش است. ویژگی‌های ترجمه نیز بسیار دست نخورده هستند، که راهی جالب برای پر کردن مانع زبانی در صورت امکان است.

     

    تست صدا می‌تواند تعیین کند که کدام نوک گوش را باید بپوشیدید.

     

     

    Apple AirPods Pro 2 هشتمین هدفون :

     

    بهترین برای کاربران اپل

     

    مشخصات فنی

    مقاومت در برابر آب: IPX4Bud

      عمر باتری: 6 ساعت

    عمر باتری کیس: 30 ساعت

    اندازه قاب: کوچک

    پشتیبانی از دستیار: SiriAudio

    کدک ها: SBC، AAC

    اندازه بلندگو: بالا

    درایور شارژ بی سیم: Qi

    سایر ویژگی ها: تراشه H2، ANC، فضای صوتی، شفافیت تطبیقی، EQ تطبیقی

     

     

     

    دلایل خرید این هدفون

    •        حذف نویز عالی
    •        حالت شفافیت بسیار خوب کار می کند
    •        طراحی فوق العاده راحت
    •        کنترل های بهبود یافته
    •        صوتی فضایی جامد
    •        کیس شارژ جمع و جور و باکیفیت

     

    دلایل نخریدن این هدفون

    •        عمر باتری کم
    •        بدون سفارشی سازی در اندروید
    •        رعد و برق برای شارژ
    •        قیمت گران

     

     

     

    علیرغم اینکه AirPods Pro (نسل دوم) در اندروید تا حدودی محدود است (بدون پخش/مکث خودکار، دستیار Google یا سفارشی‌سازی)، به Sennheiser Momentum True Wireless 3 و Sony WF-1000XM4 در بالاترین سطح برای عملکرد ANC می‌پیوندد.

     

    هر گونه تفاوت کیفیت صدا نسبت به AirPods Pro قبلی احتمالاً برای اکثر گوش ها مشهود نخواهد بود. با این حال، می‌توانید از بررسی ما درباره ایرپادهای پرو نسل اول این ایده را دریافت کنید که آنها باس و رده متوسط ​​بیشتری نسبت به هر جفت ایرپاد معمولی ارائه می‌دهند. تمرکز روی قسمت‌های میانی این توهم را ایجاد می‌کند که صدا به شما نزدیک‌تر می‌شود، و این به این دلیل است که سازها و آوازها اغلب در آن قسمت از طیف قرار دارند. اپل این بار بیس را اندکی تقویت کرد، بنابراین اوج ها هنوز اندکی رنج می برند و نمایه ای ناهموار ایجاد می کند که ممکن است با ژانرهای خاص مشخص تر باشد. Spatial Audio نیز به خوبی کار می‌کند، مشروط بر اینکه تلفن اندرویدی شما از Dolby Atmos پشتیبانی کند، زیرا این تنها راهی است که می‌توانید به جلوه ضربه بزنید.

     

    در حالی که جفت قبلی از قبل بسیار راحت بودند، تغییرات جزئی در طراحی احساس کلی را تغییر نمی‌دهد. ساقه ها به لطف کنترل های ولوم لمسی که اکنون در آنها تعبیه شده اند، کارهای بیشتری انجام می دهند.

     

    عمر باتری هنوز چیزی نیست که در مورد آن خیلی هیجان زده شوید. بنابراین آنها از نظر تئوری می توانند با ANC روشن پنج ساعت پخش کنند - شش ساعت با ANC خاموش. توجه داشته باشید، همه اینها به میزان بلندی صدا بستگی دارد. ظرافت صرفه جویی در قاب شارژ است که می تواند تا 25 تا 30 ساعت پخش را ارائه دهد، بنابراین چهار بار شارژ اضافی دریافت خواهید کرد.

     

       

    Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro نهمین هدفون :

     

    جزوهمه کاره ترین هدفون ها

      

    مشخصات فنی

    مقاومت در برابر آب: IPX4Bud

    عمر باتری: 7 ساعت

    عمر باتری کیس: 26 ساعت

    اندازه بدنه: متوسط

    پشتیبانی از دستیار: Google Assistant، SiriAudio

    کدک ها: SBC، AAC

    اندازه بلندگو: 11 میلی متر

    درایور شارژ بی سیم: بله

    سایر ویژگی ها: HearID EQ، 6میکروفون

     

     

     

    دلایل خرید این هدفون

    •        کیفیت صدای عالی
    •        عمر باتری عالی
    •        شارژ بی سیم USB-C و Qi
    •        فوق العاده راحت
    •        اکولایزر سفارشی

     

    دلایل نخریدن اسن هدفون

    •        فاقد کدک aptX
    •        کنترل های لمسی دشوار هستند
    •        برای تمرینات با عرق کردن مناسب نیست

     

     

     

    پیدا کردن یک جفت هدفون خوب کمی دشوار است. این موضوع در بررسی Anker Soundcore Liberty Air 2 Pro ما بسیار صدق می‌کند، جایی که تمرکز اولیه بر عملکرد صوتی، جفتی واقعاً مؤثر را ارائه می‌دهد که ارزش توجه جدی را دارد. باس و میانه‌ها فرصت برابری در امضای صدا دارند، که در اوج‌ها از بین می‌رود، اما نتیجه کلی علی‌رغم عدم پشتیبانی از کدک aptX، صدای بسیار طنین‌دار است.

     

    همانطور که ما از طریق آزمایش خود متوجه شدیم، Anker همچنین به تناسب و راحتی به روش‌هایی اشاره کرد که این هدفون‌ها را در میان راحت‌ترین هدفون‌ها برای پوشیدن قرار می‌دهند. با 9 نوک مختلف در جعبه، شانس خوبی وجود دارد که منطقه راحتی خود را پیدا کنید، که بر میزان محکم بودن مهر و موم برای عایق‌سازی بهتر نویز غیرفعال تأثیر می‌گذارد. این برای بهره گیری بیشتر از ANC آنبورد، که در چهار حالت ارائه می شود و در مقایسه با بهترین گزینه ها، عملکرد تحسین برانگیزی از آنچه انتظار دارید، مهم است. برنامه همراه دارای اکولایزر HearID این شرکت است که به شما کمک می کند تا حسی را که می خواهید صدا داشته باشید تنظیم کنید.

     

    این کمک می کند که Anker همچنین کیفیت تماس را مورد توجه قرار دهد و به طور قابل توجهی آن را بهبود بخشد تا جایی که وضوح در هر مکالمه بسیار مهم است. بخشی از دلیل آن این است که به جای چهار میکروفون، شش میکروفون وجود دارد، و آنها عملکرد بهتری در دریافت صدای شما دارند. متأسفانه، کنترل‌های لمسی همیشه آن‌طور که تبلیغ می‌شود، چه برای پخش صدا یا تماس‌های تلفنی، کار نمی‌کنند، بنابراین این چیزی است که شرکت باید با به‌روزرسانی میان‌افزار به آن رسیدگی کند.

     

    از سوی دیگر، عمر باتری نسبت به قیمت به سطوح مناسب می رسد. جوانه ها می توانند تا هفت ساعت در هر شارژ با ANC خاموش باشند (شش ساعت با ANC روشن)، و کیس 26 ساعت دیگر اضافه می کند. از طریق USB-C شارژ می شود و از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند.

     

     

    شرکت پویاهمراه آرمان سعی کرد در این مقاله بهترین هدفون های بی سیم 2022 را برای شما معرفی کند.  .

      

    امیدوارم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم.

    ارسال نظر