پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    بررسی اپل واچ سری8

    بررسی اپل واچ سری8

    بررسی اپل واچ سری 8

    چیز زیادی برای اپل واچ سری 8 جدید نیست، و این مشکلی ندارد. منظورم این است که ممکن است در مقایسه با Apple Watch Ultra با نام تجاری جدید کمتر هیجان‌انگیز به نظر برسد، اما اشتباه نکنید ارتقاهای مفید برای ردیابی سلامت، ایمنی و اتصال، بهترین ساعت هوشمند را حتی بهتر می‌کند.

    ارتقاهای برجسته Apple Watch Series 8 در مقایسه با Apple Watch Series 7 منحصراً در داخل هستند. ساعت جدید دارای سنسور دمای پوست و حالت کم مصرفی است که مدت ها شایعه شده بود، که می تواند عمر باتری آخرین اپل واچ را تا 36 ساعت افزایش دهد. اپل واچ 8 همچنین دارای یک ویژگی جدید تشخیص تصادف است که از حسگرهای حرکتی بهبود یافته برای کمک فوری در زمانی که ممکن است بیشتر به آن نیاز داشته باشید، استفاده می کند.

    حفظ قیمت اولیه 399 دلار در حالی که یک جایگزین مقرون به صرفه در اپل واچ SE (2022) مجموعه ساعت های هوشمند اپل را نیز به خوبی تکمیل می کند. اما آیا آخرین پرچمدار اپل واچ برای شما مناسب است؟ بیایید در بررسی اپل واچ سری 8 آنچه را که باید بدانید را مرور کنیم.

     

     

     

    قیمت و در دسترس بودن اپل واچ سری 8

    اپل واچ سری 8 از 16 سپتامبر 2022 با قیمت پایه 399 دلار (629 دلار استرالیا) برای مدل 41 میلی متری و فقط دارای GPS در دسترس است. قیمت 499 دلار (789 دلار استرالیا) برای نسخه GPS + تلفن همراه است. در همین حال، اندازه 45 میلی متری از 429 دلار (679 دلار استرالیا) شروع می شود و برای پشتیبانی سلولی تا 529 دلار (839 دلار استرالیا) می رسد.

     

     

     

     

    بررسی اپل واچ سری 8: طراحی

    تشخیص اپل واچ 8 از اپل واچ 7 تقریباً غیرممکن است، زیرا ساعت هوشمند جدید دارای شاسی منحنی تر و حاشیه های نمایشگر نازک تر است که سال گذشته معرفی شد. این صفحه نمایش که 20 درصد بزرگتر از اپل واچ سری 6 است، برای ویژگی هایی مانند نمایشگر همیشه روشن، چهره های watchOS 9 جدید و صفحه کلید QWERTY برای ارسال پیام بهینه شده است.

    در کناره اپل واچ سری 8، تاج دیجیتالی آشنا و دکمه کناری را خواهید دید که در کنار صفحه نمایش لمسی برای حرکت در دستگاه استفاده می شود. در حالی که اگر یک دکمه اکشن در کنارش مانند Apple Watch Ultra داشته باشد، بسیار زیبا خواهد بود، اما طراحی اپل واچ سری 8 هنوز کاملاً شهودی است.

    رنگ‌های اپل واچ سری 8 شامل رنگ‌های Midnight، Silver، Starlight و Product Red ساعت‌های آبی و سبز دیگر در دسترس نیستند، هر چند من به این یا آن طرف در مورد خروج آنها احساس نمی‌کنم. علاوه بر این، سفارشی‌سازی با یافتن بهترین نوارهای اپل واچ برای سبک شما انجام می‌شود.

     

     

     

    بررسی اپل واچ سری 8: سنسور دمای پوست

    بیایید نگاهی دقیق تر به سنسور دمای پوستی که اپل در این آپدیت معرفی کرده است بیاندازیم. سنسور دمای پوست به دو بخش از مجموعه سلامت اپل اطلاع می دهد: ردیابی خواب و ردیابی چرخه. برای خواب، انحراف در دمای پایه در طول شب ممکن است به شما کمک کند تا از عوامل خارجی که بر استراحت منظم شما تأثیر می‌گذارند، آگاه باشید. فکر کنید: مسافرت یا مهمانی دیر.

     

     

     

    بررسی اپل واچ سری 8: تشخیص خرابی

    تشخیص تصادف یک ویژگی جدید اپل واچ سری 8 نیست، امیدوارم هر کسی مجبور نشود آن را آزمایش کند، اما متأسفانه تصادفات رانندگی رخ می دهد. اپل واچ مدتی است که دارای ویژگی‌های تشخیص سقوط و SOS اضطراری است، اما تشخیص تصادف نوع جدیدی از ابزار ایمنی است که توسط حسگرهای حرکتی ارتقا یافته در سری 8 امکان‌پذیر شده است.

    اپل واچ سری 8 دارای دو حسگر حرکتی جدید، به علاوه ژیروسکوپ و شتاب سنج بهبود یافته است. اینها با هم می توانند حرکت را 4 برابر سریعتر از قبل نمونه برداری کنند، بنابراین ساعت می تواند تصادف را دقیقاً همانطور که اتفاق می افتد تشخیص دهد. و در صورت خرابی، اپل واچ به طور خودکار با خدمات اضطراری تماس می گیرد و به مخاطبین اضطراری شما اطلاع می دهد. اگرچه این یک فکر غم انگیز است، اما کمک سریعتر می تواند یک موضوع مرگ یا زندگی باشد.

    همچنین متذکر می شوم که تشخیص تصادف یکی از روش هایی است که اپل واچ 8 را با اپل واچ SE (2022) مقایسه می کند و نشان می دهد که ارتقای ایمنی بدون پرداخت هزینه بیشتر امکان پذیر است. فقط ای کاش این مورد برای یک ویژگی Apple Watch Ultra نیز وجود داشت، اما در عرض یک دقیقه بیشتر در مورد آن صحبت می کنیم.

     

     

     

    اپل واچ سری 8: عمر باتری با حالت کم مصرف

    اپل واچ سری 8 دارای یک ویژگی قدیمی و لیست علاقه مندی های من است: حالت کم مصرف. بله، دستگاه‌های اپل واچ قبلی دارای Power Reserve هستند که به شما امکان می‌دهد زمانی را ببینید که ساعت تقریباً مرده است. اما با قرض گرفتن یک تنظیمات مفید از آیفون، حالت کم مصرف جدید اپل واچ، برخی از ویژگی‌های تخلیه انرژی را غیرفعال می‌کند و در عین حال دستگاه را همچنان قابل استفاده می‌گذارد.

    به راحتی می توان از مرکز کنترل حالت کم مصرف اپل واچ را تغییر داد و از شما خواسته شد که کدام ویژگی به خطر بیفتد. به طور موقت نمایشگر همیشه روشن، خواندن مداوم حسگر سلامت و اتصال سلولی را از دست خواهید داد. بسته به موقعیت، می توانید حالت کم مصرف را تعیین کنید تا پس از 1 روز، 2 روز یا 3 روز به طور خودکار خاموش شود.

    با استفاده معمولی، عمر باتری اپل واچ سری 8 18 ساعت است. با حالت کم مصرف، می تواند تا 36 ساعت دوام بیاورد. من عادت دارم که اپل واچ خود را هر روز صبح شارژ کنم، اما متوجه شدم استفاده از حالت کم مصرف حتی برای چند ساعت در روز باعث شد دستگاه من به خوبی از 24 ساعت گذشته باشد.

    شارژ یکسان به نظر می رسد، با یک شارژر سریع سری 8 را از 0 تا 100 درصد در حدود یک ساعت افزایش می دهد، و 8 دقیقه شارژ قبل از خواب، 8 ساعت ردیابی خواب را ارائه می دهد. می‌خواهم توجه داشته باشم که شارژر مغناطیسی اپل واچ اکنون می‌تواند برای شارژ AirPods Pro 2 جدید نیز استفاده شود و برای کاربرانی که هر دو محصول را دارند، مقداری یکپارچه‌سازی کابل ارائه می‌کند.

     

      

    بررسی اپل واچ سری 8: watchOS 9

    همه دستگاه‌های پشتیبانی شده از watchOS 9 حالت کم مصرف دارند، بنابراین اگر هنوز آن را روی ساعت فعلی خود امتحان نکرده‌اید، راهنمای ما را در مورد نحوه به‌روزرسانی اپل واچ خود ببینید. اما حتی اگر "انحصاری" نباشند، چندین ویژگی واچ OS 9 وجود دارد که در هنگام استفاده از اپل واچ سری 8 برجسته شده است.

     

     

     

    اپل واچ سری 8 در مقابل اپل واچ اولترا

    در حالی که اپل واچ سری 8 به عنوان یک به روز رسانی تکراری شکل گرفته است، اپل واچ اولترا با قیمت 799 دلار شبیه هیچ ساعت هوشمندی است که قبلاً از اپل دیده ایم - به نظر می رسد بزرگترین و بادوام ترین ساعت اپل تا کنون و همچنین بیشترین است. ناهموار تفاوت های زیادی بین اپل واچ سری 8 و اپل واچ اولترا از جمله اندازه، طراحی و ویژگی ها وجود دارد.

    و بیشتر، منطقی است که چرا Apple Watch Ultra دارای ویژگی های خاصی است که Apple Watch Series 8 ندارد. من قصد ندارم به این زودی با اپل واچ سری 8 غواصی در اعماق دریا انجام دهم. اما یکی از ویژگی های Apple Watch Ultra که فکر می کنم اپل باید سعی می کرد به سری 8 اضافه کند، آژیر است.

    صدای آژیر در اپل واچ اولترا 86 دسی بل بلند است که توسط سیستم بلندگوی جدید در ساعت بزرگتر امکان پذیر شده است. حتی اگر آنقدر بلند نباشد، ای کاش اپل واچ استاندارد یک برنامه آژیر داشت که در مواقع اضطراری فعال شود. ایمنی شخصی یک نگرانی عمده در شهری است که در آن زندگی می کنم - نه فقط در فضای باز.

    من فکر می‌کنم سری 8 برای دارندگان اپل واچ سری 4 یا سری 5 یا فقط هر کسی که می‌خواهد یک تجربه کامل از ساعت را داشته باشد، نقطه شیرینی برای ارتقاء است. همچنین برای کسانی که شرایط سلامتی دارند، اپل واچ سری 8 می تواند به نظارت، مانند aFib، کمک کند.

     

    برای چیزی که اکثر افرادی که آیفون دارند از یک ساعت هوشمند به آن نیاز دارند، اپل واچ سری 8 همه چیز را دارد. با وجود رقابت فزاینده، اپل واچ هنوز استانداردهای فناوری پوشیدنی را تعیین می کند.

     

    شرکت پویا همراه آرمان سعی کرد در این مقاله اپل واچ سری8 را به شما معرفی کند.

     امیدواریم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم. 

     

    ارسال نظر