دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    باگ های s23 ultra

    باگ های s23 ultra

    باگ های اس s23 ultra

    مشکلات و اشکالات Samsung Galaxy S23 Ultra [شما می خواهید درباره آن بدانید]

    Samsung Galaxy S23 Ultra یک گوشی پرچمدار گران قیمت و رده بالا است که برای ارائه بهترین عملکرد در کلاس طراحی شده است، اما بدون مشکل نیست…

    Samsung Galaxy S23 Ultra مدل پرچمدار رده بالای سامسونگ برای سال 2023 است و قیمت نسبتاً بالایی نیز به آن تعلق دارد. مدل Ultra در بالای Samsung Galaxy S23 و Samsung Galaxy S23 Plus به گونه ای طراحی شده است که بهترین از بهترین ها باشد - بدون هیچ هزینه ای

    اما مانند بسیاری از موارد مرتبط با فناوری، Samsung Galaxy S23 Ultra کامل نیست. مشکلات و اشکالاتی وجود دارد که هم توسط بازبینان و هم توسط کاربران به طور یکسان ذکر شده است. اکثر آنها به سرعت اصلاح یا برطرف می شوند، اما برخی از مشکلات ممکن است مدت بیشتری طول بکشد تا برطرف شوند.

    در این راهنما، تمام مشکلات، باگ‌ها و مشکلات فعلی را که در حال حاضر روی Samsung Galaxy S23 Ultra تأثیر می‌گذارند، مرور می‌کنیم. با این حال، قبل از آن، شایان ذکر است که همه مشکلات ذکر شده در زیر در همه مدل‌ها وجود نخواهد داشت - برخی از آنها مختص گوشی‌های خاصی هستند.

     

    با توجه به این موضوع، بیایید وارد آن شویم…

    در اینجا مروری سریع از تمام مشکلاتی است که در حال حاضر روی Samsung Galaxy S23 Ultra تأثیر می گذارد. برخی از مشکلات - مانند نقص صفحه نمایش در مدل های خاص - توسط سامسونگ تایید شده است، در حالی که برخی دیگر - مشکل تاخیر شاتر - تایید نشده است.

    در طول زمان، انتظار دارم همه این مشکلات با به‌روزرسانی‌ها و وصله‌های امنیتی برطرف شوند. اما در حال حاضر، اینها مشکلات اصلی هستند که در حال حاضر گوشی های سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را در ایالات متحده، بریتانیا و اروپا تحت تاثیر قرار می دهند.

      

     

     

    Samsung Galaxy S23 Ultra ممکن است مشکل تثبیت کننده دوربین آزار دهنده داشته باشد

    در واقع، گزارش شده است که یکی از دارندگان Galaxy S23 Ultra به (در برگه جدید باز می‌شود) گفته است که تثبیت‌کننده ظاهرا عالی دوربین گوشی آنطور که انتظار می‌رفت کار نمی‌کند، فیلم‌برداری و در برخی موارد، عکس‌های منظره لرزان به نظر می‌رسند.

     

    در حین آزمایش دستگاه برای بررسی Samsung Galaxy S23 Ultra، متوجه شدیم که آخرین پرچمدار سامسونگ یک تجربه عکاسی ثابت و چشمگیر را ارائه می دهد، بنابراین از شنیدن این که واحد کاربر به همان اندازه عملکرد خوبی ندارد، کمی شگفت زده شدیم. با این حال، این احتمال وجود دارد که این مشکل در واقع یک اشکال باشد که در حال حاضر بر چندین دارنده Galaxy S23 Ultra تأثیر می گذارد.

    همانطور که گزارش می‌دهند، مشکل تثبیت‌کننده خاص این کاربر در نتیجه آسیب فیزیکی به S23 Ultra مورد بحث ایجاد نشده است، و آنها همچنین گزارش می‌دهند که دستگاه آنها هر بار که برنامه دوربین را باز می‌کنند به طرز محسوسی داغ‌تر می‌شود.

      نظرات ارائه شده در زیر گزارش از صاحبان S23 Ultra نشان می دهد که این مشکل لزوماً گسترده نیست - اما با این وجود چند کاربر به دلایل دیگر از سامسونگ خواسته اند تا برنامه دوربین را به روز کند.

    یکی از نظرات می‌گوید: «S23 Ultra» من مشکل تثبیت‌کننده ندارد. اگرچه در تصاویر 12 مگاپیکسلی نویز زیادی وجود دارد. برنامه دوربین به شدت نیاز به به روز رسانی دارد!»

    بنابراین، حتی اگر مشکل تثبیت‌کننده فوق‌الذکر به جای یک باگ نرم‌افزاری، مربوط به سنسور دوربین معیوب یک واحد باشد، همچنان انتظار داریم سامسونگ یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری را ارائه کند تا تجربه اپلیکیشن دوربین S23 Ultra را در همه جا روان کند.

     

     

     

     

    ذخیره سازی داخلی با استفاده از فضای بیش از حد

    سامسونگ گوشی های گلکسی اس 23 خود را با فضای ذخیره سازی چشمگیر 256 گیگابایتی عرضه می کند - بسیار بیشتر از نزدیک ترین رقبای خود. این قسمت خوب است. نکته بد این است که به نظر می رسد سامسونگ گلکسی اس 23 - همه مدل ها - را با انبوهی از نرم افزارهای bloatware پر کرده است که به 60 گیگابایت حافظه داخلی می رسد.

    مهم نیست که Galaxy S23، Galaxy S23+ یا Galaxy S23 Ultra شما چقدر حافظه داخلی داشته باشد، به نظر می رسد سامسونگ نزدیک به 60 گیگابایت از کل حافظه داخلی را برای ذخیره فایل های مربوط به سیستم مصرف می کند. به نظر می رسد این یک مسئله کشور به کشور است و بیشتر بر بازارهای غربی مانند ایالات متحده آمریکا و بسیاری از کشورهای اروپایی تأثیر می گذارد، اما از زمان کشف این موضوع به خوبی مورد استقبال مردم قرار نگرفته است.

     

     

     

     

     

    : مشکل داغ شدن بیش از حد در Samsung Galaxy S23 Ultra

    بسیاری از کاربران گزارش داده‌اند که با مشکل گرمای بیش از حد مواجه می‌شوند و دستگاه در طول جلسات طولانی شارژ یا بازی نسبتاً گرم می‌شود. خوب، هنگام شارژ کردن گوشی یا انجام یک بازی سخت، برداشتن قاب پشتی ممکن است به جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی کمک کند.

    راه حل ها

    روشنایی صفحه را کاهش دهید و روشنایی خودکار را غیرفعال کنید

    احتمالاً تلفن دارای تعدادی برنامه است که به آنها نیاز ندارید و باید آنها را حذف کنید

    اگر نسخه جدیدتری از نرم افزار موجود است، باید آن را ارتقا دهید

    توصیه می شود اتصالات بی سیم مانند Wi-Fi، بلوتوث و جی پی اس را در زمانی که استفاده نمی کنید غیرفعال کنید

    اگر مراحل عیب‌یابی فوق‌الذکر ناموفق بود، بازنشانی کامل کارخانه Galaxy S23 Ultra آخرین راه‌حل شما خواهد بود.

     

     

     

     

    مشکل شبکه در Samsung Galaxy S23 Ultra

    مشکلات اتصال و شبکه در تلفن های هوشمند سامسونگ همچنان شکایات رایج در بسیاری از انجمن های کاربران است. ما نمی‌توانیم یک دلیل واحد برای این مشکل مشخص کنیم، اما چند توضیح و راه‌حل ممکن را در زیر ارائه کرده‌ایم.

    راه حل ها

    ممکن است لازم باشد سیم کارت شما برای مدتی خاموش و سپس دوباره روشن شود.

    مطمئن شوید که دستگاه خود را در حالت ایمن بررسی کرده اید.

    حالت هواپیما را برای مدت کوتاهی فعال و غیرفعال کنید.

    ممکن است سعی کنید مشکل خود را با بازنشانی تنظیمات شبکه در دستگاه خود برطرف کنید.

     

     

     

     

     

     

    عملکرد کند Samsung Galaxy S23 Ultra

    آیا رابط کاربری گلکسی اس 23 اولترا به نظر شما ضعیف و کند است؟ در چنین حالتی، نباید نگران باشید زیرا ما در اینجا راه حل های متعددی برای دستگاه شما داریم. این یک مشکل رایج است که عملاً هرکسی که گوشی قدیمی‌تری دارد در مقطعی باید با آن دست و پنجه نرم کند.

    راه حل ها

    اگر در حال حاضر از برنامه ای استفاده نمی کنید، آن را از برگه «اخیر» ببندید

    برای پایان دادن به هرگونه فعالیت پس‌زمینه‌ای که ممکن است باعث کند عملکرد Samsung Galaxy S23 Ultra شما شود، باید آن را مجدداً راه‌اندازی کنید.

    اگر گوشی شما دارای حالت ذخیره انرژی است، آن را خاموش کنید

    زمانی که گوشی در حال شارژ شدن است، نباید از آن برای هیچ کاری از جمله بازی کردن یا دسترسی به برنامه ها استفاده کنید

    داده های ذخیره شده در حافظه پنهان سیستم Galaxy S23 Ultra را حذف کنید

     

     

     

     

    تخلیه سریع باتری در Samsung Galaxy S23 Ultra

    Samsung Galaxy S23 Ultra با صفحه نمایش HD+، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و اسنپدراگون 450 قدرتمند، باید زمان روشن شدن صفحه نمایش عالی را ارائه دهد. متأسفانه، این مورد برای بسیاری از کاربرانی که از خالی شدن باتری شکایت دارند صادق نیست. وقتی صفحه نمایش برای مدت طولانی خاموش باشد، باتری بسیاری از دستگاه ها به طور خودکار خالی می شود.

    راه حل ها

    روشنایی خودکار را غیرفعال کنید و ابتدا روشنایی را مطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

    مدت زمان نمایش را روی حداقل اولیه تنظیم کنید.

    برای صرفه جویی در مصرف برق، «حالت ذخیره انرژی» را روشن کنید.

    می‌توانید با رفتن به «تنظیمات» و سپس انتخاب «مراقبت از باتری و دستگاه»، همه برنامه‌های خود را روان‌تر اجرا کنید.

     

     

     

     

     

    بلوتوث در Samsung Galaxy S23 Ultra کار نمی کند

    به دلیل عمر باتری ضعیف یا تنظیمات گوشی، بلوتوث اغلب غیرفعال است. آیا Galaxy S23 Ultra 5G شما فاقد اتصال بلوتوث است؟ نگران نباشید، ما چندین راه حل برای این مشکل در زیر قرار داده ایم تا شما آنها را دنبال کنید.

    راه حل ها

    همیشه ببینید آیا به روز رسانی هایی برای نرم افزار شما موجود است یا خیر

    مطمئن شوید بلوتوث روشن است و هر دو دستگاه بلوتوث روشن دارند

    مطمئن شوید که هر دو دستگاه در محدوده اتصالات بلوتوث یکدیگر قرار دارند

    اگر همچنان مشکل دارید، تنظیمات شبکه دستگاه خود را بازنشانی کنید

    اگر هیچ یک از راه حل های ذکر شده کار نکرد، همیشه ممکن است به بازنشانی کامل کارخانه روی بیاورید

     

     

     

    شرکت پویا همراه آرمان سعی کرد در این مقاله باگ های اس 23 اولترا را به شما معرفی کند

     امیدواریم مطالب مفیدی در اختیار شما قرار داده باشیم. 

     

     

    ارسال نظر