پرفروش ترین های پویا همراه
دسته بندی ها
    Filters
    Preferences
    جستجو

    آخرین اخبار در مورد S23 FE سامسونگ

    آخرین اخبار در مورد S23 FE سامسونگ

    نظرات متفاوتی در مورد مشخصات و زمان عرضه گوشی سامسونگ Galaxy S23 FE وجود داره. با توجه به تفاوت نظرات، قصد داریم حدسیات مختلف رو بررسی کنیم و با ویژگی‌های این گوشی آشنا بشیم. در صورتی که شما هم منتظر این محصول هستید، با آخرین اخبار در مورد S23 FE سامسونگ همراه پویا همراه باشید

     

    تاریخ عرضه S23 FE

    طبق اظهارات مجله SamMobile گوشی هوشمند Galaxy S23 FE در سه‌ ماهه سوم سال ۲۰۲۳ (تابستان 1402) زودتر از گوشی‌های Galaxy Z Fold5 و Galaxy Z Flip5 به بازارهای منتخب عرضه میشه. پس از عرضه در بازارهای منتخب، این گوشی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ و سه ماهه اول ۲۰۲۴ (یعنی در پاییز یا زمستان 1402) به طور عمده و برای خرید عموم عرضه میشه.

    مشخصات فنی سامسونگ S23 FE

    اگه پیگیر اخبار باشید، در ماه‌های اخیر شایعات زیادی در مورد این گوشی شنیدید. برخی مدعی هستند که سامسونگ مانند گذشته گوشی‌های Fan Edition را عرضه نمیکنه و این معرفی فقط محض بازارگرمی و جلب توجه مخاطبان هستش. با وجود تمام این شایعات و خبرهای ضد و نقیض، سامسونگ در هفته آخر جولای در رویدادی در سئول کره جنوبی، عرضه این گوشی را تائید کرد. علاوه بر تائید رسمی سامسونگ، گواهینامه‌های تائید باتری این گوشی توسط Safety Korea منتشر شده است.

     

     

     

     سامسونگ گلگسی s23 fe

     

     

    باتری قابل تعویض

    طبق نظرات متخصصان، باتری گوشی Galaxy S23 FE قابلیت تعویض و تعمیر داره که یک امتیاز مثبت به حساب میاد. این مدل مانند گوشی‌های S21 FE و S20 EF، دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعته و شارژر فست ۲۵ واتی است. برخی افراد علاقه‌مند به تکنولوژی حدس می‌زنند که سامسونگ برای ایجاد تمایز شارژر ۴۵ واتی را ارائه میده.

     

    پردازنده اگزینوس 2200

    گوشی‌های Fan Edition دارای پردازنده Exynos 2200 SoC با پردازنده گرافیکی Xclipse 920 AMD هستند. این گوشی بر خلاف Galaxy S21 FE که با تراشه Snapdragon به بازار عرضه میشه، پردازنده Exynos 2200 SoC داره. Exynos 2200 تراشه‌ای هستش که سری Galaxy S22 رو در منطقه اروپا تامین کرده و در حال حاضره قراره برای ساخت Galaxy S23 FE ازش استفاده بشه

    مشخصات دوربین

    هنوزز اطلاعات دقیقی راجع به دوربین این گوشی وجود نداره، اما طبق حدسیات و گفته‌ها این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی هستش. دوربین سکوی پرتاب این گوشیه چون سری‌های قبلی از جمله S21 FE و S20 FE دوربین ۱۲ مگاپیکسلی دارند.

     

     

     گلگسی s23 fe

     

    سایر مشخصات

    فضای ذخیره داخلی این گوشی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است و ظرفیت رم آن ۶ یا ۸ گیگابایت است. درحال حاضر اکثر گوشی‌های اندورید منتظر آپدیت و دسترسی به اندروید 14 هستند. در صورتی که تغییرات ناگهانی ایجاد نشود، Galaxy S23 FE اولین گوشی دارای اندروید ۱۴ است.

     

    قیمت S23 FE

    هنوز قیمت S23 FE به صورت قطعی مشخص نشده اما کارشناسان بازار برای قیمت این گوشی، عدد بین 600 تا 700 دلار رو تخمین میزنن که احتمالا بعد از عرضه اولیه و فراوانی موجودی میتونه یکی از گوشی های با ارزش خرید بالا مثل S21 Fe سامسونگ باشه.

    با تمام این توضیحات، باید منتظر باشیم تا گوشی جدید سامسونگ عرضه بشه. قطعا بعد از عرضه این گوشی نظرات تا حدی تغییر میکنه چون ممکنه یک سری از ویژگی‌های بیان شده دچار تحول شده باشند. گوشی Galaxy S23 FE پرچم‌دار نیست، اما در بین دستگاه‌های سطح بالا قرار داره و در صورت عرضه به موقع به یکی از محبوب‌ترین ها تبدیل میشه.

     

    ارسال نظر